Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
1
Cevap
318
Tıklama
0
Öne Çıkarma
SAÇLARIM ÇOK MU AÇILMIŞ
O
4 ay (4 mesaj)
Er
Konu Sahibi

İyi forumlar 20 yaşındayım 2 ay sonra nisan da 21 yaşıma gireceğim babam kel ve baba tarafında saçlı erkek yok. Anne tarafi dedem vs saçlar sağlam benim saçlarım resimdeki ki gibi. Birkaç sene önce saçlarım sanki daha kalındı neden bilmiyorum eskisi kadar iyi gelmiyor belki benim düşüncemdir ayrıca saçlarım çok yağlaniyor kan tahlilli verdim tüm değerler mükemmel stres yaptığım birşeyde yok duş dışında sacim dökülmuyor sizce bunun sebebi ne olabilir ve son olarak çok mu açılmış? Şimdiden teşekkürlerler < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın >



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >

T
geçen hafta (17212 mesaj)
Yarbay

yok be fırça gibi



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.