Bu konudaki kullanıcılar: 2 kayıtlı üye, 3 misafir, 2 mobil kullanıcı
2624
Cevap
0
Tıklama
11
Öne Çıkarma
Cevap: Ryzen Mobil 4000 Serisi [ANA KONU] Laptop Tavsiye & Tartışma (30. sayfa)

C Cagtay13
3 ay (73 mesaj)
Evet 3-4 kişi almış oradan. Umarım satıcı da ne kadar rahat satılıyor deyip zam yapmaz fiyata yeni ürünler gelince





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Grimwood

O orhun_kandemir
3 ay (96 mesaj)
Büyük ihitmal cızırtı dediğiniz şey coilwhine hocam önceki serilerde de vardı bazı arkadaşlar ek ram ve sata slotunu doldurunca geçiyor gibi şeyler söylemişti. Bakmak isteyebilirsiniz o mesajlara.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @hsyn_38

R rookiecod3r
3 ay (8182 mesaj)
Bittiği iyi oldu. Yoksa masaüstünü satıp alacaktım.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


S Svhp
3 ay (177 mesaj)
Bende almayı düşünüyordum ama stok çabuk bitmiş. Huawei nin Ryzen 4000 işlemcili serisi 6 agustosta gelecek yazıyordu başka bir sitede , belki kısmet ona olur


Bu mesaja 1 cevap geldi.

D dış kapının iç mandalı
3 ay (1193 mesaj)
4500u ile 4700u arasında ciddi bir fark var mı?

https://www.amazon.com/dp/B086KKKT15/ref=cm_sw_r_cp_apa_i_nddkFb54AH3TY

Şu alet çok ciciş duruyor.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 3 cevap geldi.

D dış kapının iç mandalı
3 ay (1193 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Svhp

Bende almayı düşünüyordum ama stok çabuk bitmiş. Huawei nin Ryzen 4000 işlemcili serisi 6 agustosta gelecek yazıyordu başka bir sitede , belki kısmet ona olur
En az 6k çeker Huawei o makinelere





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

V VYC Majoris
3 ay (12146 mesaj)
Ne için aldığınıza bağlı. Biri 6 diğeri 8 çekirdek olduğu için Render gibi işlemlerde fark olur ama onun dışında pek fark gözlenmez. 4700U teorik olarak çoklu çekirdekte %30-35 daha iyi ama soğutma performansına çok bağlı bu fark. İyi soğutması olmayan bir modelde fark %10'lara kadar düşebilir. Tekli çekirdek performansları benzer.

4500U ortalama 20W harcamasına rağmen 45W harcayan 9300H, 10300H gibi işlemcilerden çok daha iyi. 6 tane ekstra izleği ve hayli yüksek fiyatı olan 45W'lık 9750H'ye ise çok yakın performansı var.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VYC Majoris -- 3 Ağustos 2020; 19:11:43 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @dış kapının iç mandalı

G Grimwood
3 ay (680 mesaj)
valla benim isteklerime tam hitap eden bir kasa matebook. taşınabilir, performanslı ve ısınmayan bir kasa olursa gözümü kırpmadan veririm. aylardır laptop arayışından ve her yeni çıkan laptoptan bi eksiklikler çıkmasından bıktım. msi modern 14 veya 15 falan düşünüyorum ama 14ün ramini falan anakartın altına koymuşlar(saçmalık), 15in de ekrani %100srgb değil.
yani neresinden tutarsan tut bi yerlerinden elinde kalıyo tüm laptoplar. bana hitap edeni bulsam yapıştıracağım artık vallaha gına geldim




Bu mesajda bahsedilenler: @dış kapının iç mandalı

D dış kapının iç mandalı
3 ay (1193 mesaj)
Hocam cihazı genel olarak 4k film indirme, office, tarayıcı ve hdmi üzerinden eğitim verme ve online sınavlar ıvır zıvır için kullanacağım.

Render falan benlik değil, belki eski Red alert, age of empires, ya da emülatör ile pubg mobile oynarım.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @VYC Majoris

E Elizabeth Woolridge Grant
3 ay (249 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: dış kapının iç mandalı

4500u ile 4700u arasında ciddi bir fark var mı?

https://www.amazon.com/dp/B086KKKT15/ref=cm_sw_r_cp_apa_i_nddkFb54AH3TY

Şu alet çok ciciş duruyor.
Ortalama 10 FPS fark oluyor oyunlar icin konusursak. YouTube'da karsilastirma videolari var.

Edit: AOE falan oynuyorum demissiniz render falan da almayacaksaniz aradaki farka degmez.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Elizabeth Woolridge Grant -- 3 Ağustos 2020; 19:43:40 >


V VYC Majoris
3 ay (12146 mesaj)
Bu fazla bile o zaman. 4300U uzun zaman götürür bu tarz işlemler için. 3500U ayarında bir işlemci. Ram takviyesi lazım sadece.




Bu mesajda bahsedilenler: @dış kapının iç mandalı

B Bloodin Konu Sahibi
3 ay (2427 mesaj)
2. Parti için sordum sabah da daha geri dönüş yapılmadı, malum bayram zamanı, cevap gelince bilgilendireceğim.

@orhun_kandemir 4300U işlemci olarak çok güçlü ve yeterlidir. 4500U 4300U'ya göre tek çekirdekte %10, tüm çekirdekler açıldığında ise 4500U 6 çekirdekli, 4300U 4 çekirdekli olduğundan %50 oranında daha güçlüdür. 4500U'ya göre güçsüz görünse de 4300U, tam performans açısından i7-10510U'dan daha güçlüdür. Yani Intel'in 15 watt'ta size sunabileceği neredeyse tüm işlemcilerden güçlüdür. Yapılan oyun fps benchmarklarına göre 4500U, 4300U'dan oyundan oyuna değişen şekilde %10 ila %20 arası daha güçlüdür. Zafer beyij bilgilendirmesine göre klavye ışınlandırması 4300U modelinde de bulunmaktadır.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @orhun_kandemir , @Kayserideki Sivaslı

O orhun_kandemir
3 ay (96 mesaj)
Ryzen 3 lu versiyon Max kaç ram oluyor hocam ikinci slota 16 yakabilir miyim?





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Bloodin

H hitmachine16
3 ay (1655 mesaj)
Ram yukseltilmiyor ona göre alın. 2 gb ekran kartı alınca geriye 6 gb kalıyor.

Orhun hocam takabilirsiniz.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hitmachine16 -- 3 Ağustos 2020; 20:14:50 >


Bu mesajda bahsedilenler: @dış kapının iç mandalı

B Bloodin Konu Sahibi
3 ay (2427 mesaj)

D dış kapının iç mandalı
3 ay (1193 mesaj)
n11.com'dan Lenovo E15 Gen2-AMD R3 4300u-4 gb ram-256 gb M.2 SSD-DOS seçtim! Alışverişin Uğurlu Adresi'nde fiyatlar harika!
https://urun.n11.com/dizustu-bilgisayar/lenovo-e15-gen2-amd-r3-4300u-4-gb-ram-256-gb-m2-ssd-dos-P436693306

Şu ve üstteki meşhur ryzen 4 4500u cihaz arasında ram ve işlemci farkı var sadece değil mi?

Geri kalan her şey aynı mıdır?

Kasa ekran çıkışlar ve m2 soketleri aynı mıdır?





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

O orhun_kandemir
3 ay (96 mesaj)
Teşekkürler hocam





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Bloodin

B Bloodin Konu Sahibi
3 ay (2427 mesaj)
Evet bildiğimiz kadariyla ram, işlemci ve işlemciye bağlı ekran kartı haricinde hiçbir fark yok, işlemcinde hem günlük işlemler hem de ağır olmayan oyunlar için hayli hayli yeterli





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @dış kapının iç mandalı

B Bloodin Konu Sahibi
3 ay (2427 mesaj)
Her ne kadar dahilindeki ram 22 cl olsa da ben alacak olsam ram kalitesi açısından ikinci linkteki HyperX Impact'ı alırdım. Hem de arada bu kadar düşük fiyat farkı varken...

Cihaz zaten onu ayarlayıp diğeri ile uyumlu hale getirecektir.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bloodin -- 3 Ağustos 2020; 20:39:8 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @ugursimsek_03

O orhun_kandemir
3 ay (96 mesaj)
Hocam attiginiz psref linkinde bir ekran versiyonu için TN diyor. 4300u lu model için mi geçerli bu acaba? Yoksa ips mi bu da?





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Bloodin