Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
18
Cevap
0
Tıklama
0
Öne Çıkarma
RISKLI TERCIH BILGISAYAR VS HUKUK

D dhuser Konu Sahibi
3 yıl (79 mesaj)
Eşit ağirlikçi olarak sinavda birkaç fen sorusu yaptim belki bilgisayar muhendisligi yazarim diye , baktim sayisal siralama 200k gelmis. Eşit ağirlik ise 40k .Başkent, tobb ,bilkent hukuk yazacağım başkent ve tobb geliyor gibi ;bilgisayarda ,yeditepe ,bahcesehir, istanbul bilgi ,atilim, cankaya yazabilirim. Siz ne yapardiniz. Bilgisayardan sonra yurtdisi yuksek yapmam muhtemel.Not: para ve iş sıkıntısı hiç yok.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


A Ariana Grande
3 yıl (916 mesaj)
Para sıkıntısı yoksa yeditepe veya bahçeşehir yazabilirsin



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

D dhuser Konu Sahibi
3 yıl (79 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Ariana Grande

Para sıkıntısı yoksa yeditepe veya bahçeşehir yazabilirsin
Bilgisayar yaz diyorsun yani ?



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

I IAbuzerI
3 yıl (183 mesaj)
Hocam yaz pc,gariban tm lerin önü açılsın



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

A Ariana Grande
3 yıl (916 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: dhuser

Bilgisayar yaz diyorsun yani ?

Alıntıları Göster
Yurtdışı yüksek yapacaksan iyi bi tercih olur bence



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


L LaktozSuzSüt
3 yıl (15 mesaj)
200k da bilgisayar mühendisliği okunur mu bilmem ama para derdim yok diyorsan ben de bahcesehir derdim




D dhuser Konu Sahibi
3 yıl (79 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: IAbuzerI

Hocam yaz pc,gariban tm lerin önü açılsın
Forumda 1 kisiye tavsiye vererek kendi onunu acmaya calisanlar var ,millet ne yazacaksa tersini tavsiye ediyor 1 kisiden bir sey olmaz.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

D Disbanacokmu
3 yıl (11 mesaj)
Para skintin yoksa yaz bilgisayar keyfine bak ben de muh okumak isterdim ama gunumuz kosullari beni uzaklastirdi



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

I IAbuzerI
3 yıl (183 mesaj)
Hocam bilgisayarda yapabilceklerin hukuktan çok daha fazla para ve iş sıkıntın yok zaten



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @dhuser

D dhuser Konu Sahibi
3 yıl (79 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Disbanacokmu

Para skintin yoksa yaz bilgisayar keyfine bak ben de muh okumak isterdim ama gunumuz kosullari beni uzaklastirdi
Bilgisayar mühendisliğinde keyfine bakmak da pek kolay değil. Calculus 1,2 ;fizik 1,2; diferasiyel denklemler, ayrık matematik elektrik devreleri vs. var. Yani internette oyun oynanmıyor.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

S Serhtt44
3 yıl (3 mesaj)
Dusunmem pc yazarin daha avantajlı para sikintin yoksa kebap derim



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


D Disbanacokmu
3 yıl (11 mesaj)
Merakin varsa keyfine bakarsin oyun oynaniyor demedim ayrica



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @dhuser

D dhuser Konu Sahibi
3 yıl (79 mesaj)
Riskli tercih için up




D dhuser Konu Sahibi
3 yıl (79 mesaj)
yukaru




- -AlEr-
3 yıl (23 mesaj)
Bence kesinlikle hukuk



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 4 cevap geldi.

D dhuser Konu Sahibi
3 yıl (79 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: -AlEr-

Bence kesinlikle hukuk
Neden hukukta ne varki ??



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


D dhuser Konu Sahibi
3 yıl (79 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: -AlEr-

Bence kesinlikle hukuk
240k. Ya girebildin mi



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


G glisalih
3 yıl (2 mesaj)
özele para dökecegine o parayla kahve dükkanı ac cok ciddiyim



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


D dhuser Konu Sahibi
3 yıl (79 mesaj)
up



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.