Bu konudaki kullanıcılar: 3 misafir, 3 mobil kullanıcı
338
Cevap
36661
Tıklama
18
Öne Çıkarma
Redmi note 9s / Redmi note 8 pro / Redmi Note 8 /Mi5 / xiaomi Qin1s+
Şehir : #Ankara
İlan Türü : #Satılık
Kondisyon : #Sıfır

E
Extrem_06 Konu Sahibi
2 gün (240 mesaj)
Satışta: Satıcıyla iletişime geçiniz.
Cihazlar sıfırdır

Takas,taksit ve kredi kartı seçeneklerim yok malesef..
Redmi Note 9s 6/128 2250 TL
Redmi Note 8 pro 6/128 2150 TL
Redmi Note 8 4/64 1600 TL
Qin1s+ siyah 550 TL

Mi5 3/32 gold 450 Lira >>tek cihaz verilecek. Wifi açmıyor başka sorun sıkıntı yok..


FİYATLAR KONUSUNDA BAŞKA İLANLARI KIYAS GÖSTERECEK ARKADAŞLAR ,KIYAS MESAJI YAZMADAN ,NERESİ BÜTÇESİNE UYGUN GELİYORSA ORADAN SATIN ALMALARI KENDİ MENFAATLERİNE OLACAKTIR..

xiaomi tüm modeller
meizu tüm modeller
one plus tüm modeller
Nubia modelleri
LeEco modelleri
yazılım ve imei tamiri yapılır.
(xiaomi için bootloader kilidi açık olmalıdır)



ve diğer çin menşeli cihazların hertürlü yazılım işlemleri yapılır..


< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Extrem_06 -- 20 Mayıs 2020; 13:59:6 >

aynen .resmi satışı olsa zaten bu fiyat olmaz emin ol ;)
Yoruma Git
Extrem_06 - 4 yıl +8

E
el-harezmi_0
4 yıl (461 mesaj)
Hocam xiaomi redmi note 3 pro nun garantisi var mı?





< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

E
Extrem_06 Konu Sahibi
4 yıl (240 mesaj)
tr garantisi illaki yok kardeşim.1 yıl Çin garantili





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @casablanka 06

E
el-harezmi_0
4 yıl (461 mesaj)
Türkiye de resmi satış olmadığı için garantide yok.Cevap için teşekkür ederim hocam hayırlı satışlar





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

E
Extrem_06 Konu Sahibi
4 yıl (240 mesaj)
aynen .resmi satışı olsa zaten bu fiyat olmaz emin ol ;)




Bu mesajda bahsedilenler: @casablanka 06

D
Dreamparks
4 yıl (566 mesaj)

E
Extrem_06 Konu Sahibi
4 yıl (240 mesaj)
gelmedi.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Dreamparks

D
Dreamparks
4 yıl (566 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: heisenberg_76

gelmedi.

Aradım ya hocam :) akşama söz vermişsiniz ;)


Bu mesaja 1 cevap geldi.

E
Extrem_06 Konu Sahibi
4 yıl (240 mesaj)
cevabı aramanızdan 2 dk önce yazmıştım hocam





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Dreamparks

Z
Zeze1
4 yıl (1591 mesaj)
Mersin içi elden teslim olursa note 3 pro almak isterim





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

E
Extrem_06 Konu Sahibi
4 yıl (240 mesaj)
mersinde tanıdığım yok kardeşim ;)




Bu mesajda bahsedilenler: @Zeze1

İ
ilter88
4 yıl (737 mesaj)

E
Extrem_06 Konu Sahibi
4 yıl (240 mesaj)
cevapladym




Bu mesajda bahsedilenler: @ilter88

A
AciBadem25
4 yıl (59 mesaj)
istanbul içi elden teslim verebilir misin?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

E
Extrem_06 Konu Sahibi
4 yıl (240 mesaj)
malesef ankarada tanıdık varsa elden hallederiz.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @AciBadem25

A
AciBadem25
4 yıl (59 mesaj)
maalesef benimde tanıdık yok





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

E
Extrem_06 Konu Sahibi
4 yıl (240 mesaj)
hayırlısı olsun .istanbuldan bakarsan senin için sağlıklı olacak sanırım ;)




Bu mesajda bahsedilenler: @AciBadem25

A
AciBadem25
4 yıl (59 mesaj)
aynen öyle, araştırıyorum zaten





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


P
porca
4 yıl (34 mesaj)
Satışınız bir zamandır bu telefonu araştırdığımdan izlemekteyim.
Umarım siz telefonu başkasına satmadan önce (bazı sıkıntılarımı halledip) ben alabilirim.
Hayırlı Satışlar..


Bu mesaja 1 cevap geldi.

E
Extrem_06 Konu Sahibi
4 yıl (240 mesaj)
adetli olarak var hocam teşekkürler





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Extrem_06 -- 15 Eylül 2016; 15:56:37 >


Bu mesajda bahsedilenler: @porca