Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
12
Cevap
250
Tıklama
0
Öne Çıkarma
RAM ALSAM SORUNUM ÇÖZÜLÜR MÜ
X
2 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

selam dandik bi laptopum var amd a6 diye bi işlemcisi ve 4 gb ram'i var ve ekran kartı yok sanırım. Ben python ve r programlama dillerini kullanarak büyük verilerle çalışıyorum fakat deli gibi kasıyor, 8 gb ram alıp taksam muradıma erer miyim ? oyun falan oynamayacağım sadece bu işlemler yapılırken sorunsuz çalışsın yeter.



B
2 yıl
Binbaşı

özelliklerini yazsan tavsiye veririm model ve laptop özelliklerini yaz ekstra boş slotu var mı ddr3 mü 4 mü


Bu mesaja 1 cevap geldi.
X
2 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

hp 255 g6 diye bi model hocam, tek slot olması lazım ve ddr4 diye biliyorum


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @berk70
B
2 yıl
Binbaşı

özelliklerde ddr4 yazıyor 2 soket olabilir açıp bakıp kesinleştirdikten sonra alman yararlı olur şuanda 4 mü 8 mi var büyük ihtimalle 8 dir yanına 8gb alabilirsin o zaman

200 liraya 2. el alabilirsiniz buarada sıfırlarıda pahalı değil 300 lira falan





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berk70 -- 15 Ocak 2021; 5:2:27 >


Bu mesajda bahsedilenler: @Xabi Alonso
A
2 yıl
Yarbay

Şimdi hangi verilerle nasıl bir proje üzerinde çalışıyorsun önemli olan o. Ram seni rahatlatır ama GPU gerektiren bir proje işliyorsan bir anlamı olmaz. Ya da CPU’n yetmiyor olabilir.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
2 yıl
Binbaşı

dual ram genel performansı arttırır sadece kapasite olarak bakılmamalı birde ekran kartı sıkıntılı ise yapacak bir şey yok zaten yeni laptop alması lazım




Bu mesajda bahsedilenler: @AirSupport
K
2 yıl
Onbaşı

ssd varmı hocam bilgisayarda



X
2 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

@berk70 tek soket var hocam, bugün açtım baktım ve takılı olan ram 4 gb

@AirSupport hocam lokal bilgisayarımda pycharm, Rstudio gibi derleyicileri çok düşük performanslarla çalıştırdıkları için kullanamıyorum. dolayısıyla google bulut derleyicisi, jupyter gibi tarayıcı derleyicilerini kullanıyorum.

Sorun şu ki zoom'da ekran paylaşınca başka hiç bir şey yapamıyorum mesela, en ufak bi başka işlemimde bilgisayarım kitleniyor. Oyun olarak da cs 1.6 kasarak açıyor diyebilirim.

@Burakk12552 ssd yok hocam 1tb normal hard disk var





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Xabi Alonso -- 16 Ocak 2021; 1:14:50 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @berk70 , @AirSupport , @Burakk12552
B
2 yıl
Binbaşı

Bence sende bi driver sıkıntısı falan var o kadar olmaması lazım fresh install yap yedeklemeden sonra


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Xabi Alonso
X
2 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

yok hocam driver güncelleme programlarıyla kontrol ettim defalarca




Bu mesajda bahsedilenler: @berk70
B
2 yıl
Binbaşı

İşte ondan diyorum o programlar da driverlarda sıkıntılı olablir üstüne kuruluyor çoğu zaman mesela en son driverı siliyosun ama silinmiyor üst üste kurulduğundan bir eski versiyonu yerini alıyor tavsiyem fresh install bir şey kaybetmezsin



H
2 yıl
Teğmen

Hocam Amd nin A6 işlemcileri inanılmaz kötü ve yavaş. Zamanında A10 ile msi gaming notebook çıkarmıştı, ekran kartı ile paralel performans gösteremeyip bottleneck yapıyordu. Okuduğum kadarıyla Zoom vs. bunlar hep işlemci isteyen uygulamalar. Ram'in çok etkisi olmaz. Bence boşuna masraf yapmayın. PC yenilemek daha makul.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
X
2 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

hocam fiyatlar uçmuş gitmiş maddi durumumun bilgisayar yenilemeye yeterli olduğunu sanmıyorum, işlemciyi yenilemek mümkün değil mi ? hiç anlamıyorum bu tür şeylerden.




Bu mesajda bahsedilenler: @Halah_Sumul
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.