Bu konudaki kullanıcılar: 1 kayıtlı üye, 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
32
Cevap
0
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Cevap: Rainbow Six Siege'e 6. Yılda da Türk Operatör Gelmiyor (2. sayfa)

A Aksel123
2 hafta (2511 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: Roronoa Zoro

<b>Aynen İlerde Ypg Li Teröristi Bile Koyacaklar Göreceksiniz Ubisoft Bunu Yapacak İlerleyen Yıllarda, Ama Bizim Türkler Yine Oynar...</b>


Saçmalamayın artık tamam Türkiye operatörü gelmedi diye bizde üzüldük ama yok Ypg gelecek yok Pkk gelecek falan kafayı mı yediniz siz.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

B BSC Misafiri
2 hafta (169567 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: Aksel123

<blockquote class="quote"><i>quote:</i><br><br>Orjinalden alıntı: BSC Misafiri

siyasi nedenlerden dolayı gelemiyor türk op,düşününce gelmemesini anlamak çok zor dğeil sanki</blockquote>

Onun herkes farkında ama bunun olmaması lazım sonuçta oyun şirketi siyasete girmemesi lazım bide Türk televizyonları haber yapar diyenler için diyorum yapsın kim ipler :D


sorun ubiden kaynaklı değil yalnız şirket karıştırmıyor siyaseti,tr tarafı sıcak bakmamış,ubi zaten oryx karakterini türk olarak tasarlamış zamanında,izinler vs alınamamış malesef




A Aksel123
2 hafta (2511 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri

<blockquote class="quote"><i>quote:</i><br><br>Orjinalden alıntı: Aksel123

<blockquote class="quote"><i>quote:</i><br><br>Orjinalden alıntı: BSC Misafiri

siyasi nedenlerden dolayı gelemiyor türk op,düşününce gelmemesini anlamak çok zor dğeil sanki</blockquote>

Onun herkes farkında ama bunun olmaması lazım sonuçta oyun şirketi siyasete girmemesi lazım bide Türk televizyonları haber yapar diyenler için diyorum yapsın kim ipler :D</blockquote>

sorun ubiden kaynaklı değil yalnız şirket karıştırmıyor siyaseti,tr tarafı sıcak bakmamış,ubi zaten oryx karakterini türk olarak tasarlamış zamanında,izinler vs alınamamış malesef


Kaynağını atarsan resmi hiç bir haber yok o konuda ondan.




R Roronoa Zoro
2 hafta (1386 mesaj)
İlerde Görürsün,Gelirsede Savunursun Böyle Tam Gaz Artık...




Bu mesajda bahsedilenler: @Aksel123

A Aksel123
2 hafta (2511 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: Roronoa Zoro

İlerde Görürsün,Gelirsede Savunursun Böyle Tam Gaz Artık... <img src="http://forum.donanimhaber.com/image/smiley/s17.gif" align="middle" border="0" alt="">


Anlıyorum bu kafayla devam.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aksel123 -- 23 Şubat 2021; 1:41:43 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

P PyroSemi
2 hafta (330 mesaj)
O karakterde bir şey bulunur sonra vay efm übi ülkemizi bölmek istiyor yok Türklere şöyle dediler felan ben olsam ben de getirmezdim




M MANGUTAY
2 hafta (1062 mesaj)
Yapılmayan şey değil kardeşim. İnsurgency 2 ye ypg pkk getirildi. Hatta oyunun çıkmadan önceki kapaklarının birinde ypgli bir fahişe elinde Türk askeri kamuflajı mı ne tutuyordu. Oyunun senaryo modu olacaktı. Sonradan büyük tepki çekti iptal faln ettiler o kısmı. Ama oyunda İnsurgent tarafı bildiğin Abd-Ypg koalisyonu. İlk oyunlarını deliler gibi oynamıştım. İkinciyi sırf bu sebeple almadım.
Aynısını Cod da yaptı. Ubi neden yapmasın.
Direk ypg demez ama bilmem ne özgürlük savaşçısı diye koyar oyuna.




Bu mesajda bahsedilenler: @Aksel123

A Aksel123
2 hafta (2511 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: MANGUTAY

Yapılmayan şey değil kardeşim. İnsurgency 2 ye ypg pkk getirildi. Hatta oyunun çıkmadan önceki kapaklarının birinde ypgli bir fahişe elinde Türk askeri kamuflajı mı ne tutuyordu. Oyunun senaryo modu olacaktı. Sonradan büyük tepki çekti iptal faln ettiler o kısmı. Ama oyunda İnsurgent tarafı bildiğin Abd-Ypg koalisyonu. İlk oyunlarını deliler gibi oynamıştım. İkinciyi sırf bu sebeple almadım.
Aynısını Cod da yaptı. Ubi neden yapmasın.
Direk ypg demez ama bilmem ne özgürlük savaşçısı diye koyar oyuna.


Sırayla gidelim şimdi İnsurgency 2 hakkında fazla bilgim yok ama zamanında bu haberler çıktığında biraz baktım hiç fotoğraf yada net kanıt görmedim biraz baktım bir iki Türk sitesi dışında hiç bir yerde bu dediklerini görmedim Bsc bile paylaşmadı hane Cod için yapımcıları bile çıkıp açıklama yaptı ypg falan gibi örgütle alakası yok dediler zaten yaşanan şehir hayali kurgu bide o dediğin elinde Türk askerinin kamuflajı olan foto atarsan görelim merak etim başka ülkenin kamuflajıda olabilir hane bazen yabancıların niye Türkiye gibi ülkeleri oyunlarına koymadıklarını anlıyorum koysalar suç koymasalar suç yani





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aksel123 -- 23 Şubat 2021; 2:51:38 >


B BSC Misafiri
2 hafta (169567 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: Roronoa Zoro

<b>Aynen İlerde Ypg Li Teröristi Bile Koyacaklar Göreceksiniz Ubisoft Bunu Yapacak İlerleyen Yıllarda, Ama Bizim Türkler Yine Oynar...</b>


Bizim türkler o zaman gitsin r6'ya alternatif adam akıllı oyunlar yapsınlarda oynayalım.Ben sonuçta oyun oynuyorum oyunun mekaniklerine bakarım yok operator gaymiş,türk değilmiş vs umrumda olmaz




B BSC Misafiri
2 hafta (169567 mesaj)
Arkadaş Türk operatör gelmesi sizin umurunuzda değilse benim umrumda. İlk çıktığı zaman bu oyuna 120 TL saymışım ben yapımcıdan da bir şeyler talep etmek hakkım.




B BSC Misafiri
2 hafta (169567 mesaj)

B BSC Misafiri
2 hafta (169567 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri

Arkadaş Türk operatör gelmesi sizin umurunuzda değilse benim umrumda. İlk çıktığı zaman bu oyuna 120 TL saymışım ben yapımcıdan da bir şeyler talep etmek hakkım.


İlk çıktığından beri kim bilir kaç saat oynadın oyun o paranın hakkını fazlasıyla vermiştir senin dediğin şey ekstraya giriyor.Oyunun yapımcılarına talebini iletirsin getirirlerse getirirler,getirmezlersede oyunu bırakır başka bir oyuna geçersin 500-600 saat oynadıktan sonra verdiğin 120 tlnin hakkını çoktan almış oluyorsun.




B BSC Misafiri
2 hafta (169567 mesaj)
Bu popülerlik neye göre belirlenmiş? 1 sene önce jabba adlı twitch yayıncısı esl turnuvasını yayınladığında en çok izlenen 10 kanal arasına girmişti çoğu resmi hesabı geçip?




B BSC Misafiri
2 hafta (169567 mesaj)
Jabba efsaneydi ama herhal o şart koştu ubisoft ta dediki Türk operatör ve Server istiyoruz diye bakti olmuyor bıraktı adam pro lig maçlarında 30 bin izletiyordu 4 saat etkinlik yapıyordu



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.