Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
190
Cevap
4327
Tıklama
0
Öne Çıkarma
PSN baglanamiyoruz...(2 Türk harici Kimse baglanamıyor.. Yurt dışı dahil)

S Strongiron Konu Sahibi
11 yıl (965 mesaj)
Biraz önce baglantı gitti 3-4 arkadaş düştük giremiyoruz hata şu şekilde

An error has accurred.You have been signed out of PSN (80710098)

Herkesde bu sorun varmı yoksa sadece biz 3 arkadaşmı bağlanamiyoruz

(Ayrı ilçelerdeyiz) hepimizde aynı sorun var





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Strongiron -- 12 Haziran 2010; 0:44:10 >


F freev
11 yıl (3363 mesaj)
valla bende baglanamıyorum bendeki hata kodu ffarklı yalnız (80710102)


Bu mesaja 1 cevap geldi.

N NeCroMaN
11 yıl (1303 mesaj)

E Ego55
11 yıl (229 mesaj)
Su an ps3 deyim aynii sorun var bendede




K kruezberq
11 yıl (2179 mesaj)
bizde giremiyoruz bc2 squad turnuvasındaydık




Y Y@KI$IKLI
11 yıl (1624 mesaj)
Bu sorun bazen bendede çıkıyo modemi kapat aç düzelebilir..


Bu mesaja 1 cevap geldi.

E el_jericho
11 yıl (4717 mesaj)
Evet bende de mevcut. Baktım BC2 oynayacakken gitti bir an. Sinir oldum yahu.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

O ozaksoy
11 yıl (144 mesaj)
izmirdeyim aynı sorun bendede var


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Y yusuf1125
11 yıl (90 mesaj)
Bendeki hata koduda (80710102) sonuç ayni baglanti yok :)


Bu mesaja 3 cevap geldi.

F freev
11 yıl (3363 mesaj)
Bence birşeyle oynamaya gerek yok , 2 dakka once mac yapıodum attı.. Genel bir sorun var bence , kendi kendinemi bozuldu bende dns hatası diyor.. Sallıyor bence


Bu mesaja 1 cevap geldi.

K kruezberq
11 yıl (2179 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Y@KI$IKLI

Bu sorun bazen bendede çıkıyo modemi kapat aç düzelebilir..

denendi




E elhussoo
11 yıl (521 mesaj)
wc 2010 aski geldi galiba psn fena sisti




Y Y@KI$IKLI
11 yıl (1624 mesaj)
Türkçe psn çalışmalarından dolayı olabilir mi ki?




R regex
11 yıl (398 mesaj)
yapıcakları işe kocaman bir privatenin ortasında işmi ya




E el_jericho
11 yıl (4717 mesaj)
Tr psn'in altyapı çalışmalarından olabilir mi sorun?


Bu mesaja 5 cevap geldi.

_ _HollowMan_
11 yıl (735 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: yusuf1125

Bendeki hata koduda (80710102) sonuç ayni baglanti yok :)

Aynı sorun bendede var.Genelde var bi çalışma var heralde yarında 2 duyuru var fln diyorlardı onla bağlantılı olabilir




T tfun
11 yıl (194 mesaj)
ben online ım problem yok download yapıyorum.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

O ozaksoy
11 yıl (144 mesaj)
Çalışma yüzündense hafta sonunumu buldular hemde bu saatte ilginç!
Ama sanırım genel bir sorunwww.ps3.com açılmıyor bende





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozaksoy -- 12 Haziran 2010; 0:25:39 >


K kelberTh
11 yıl (2106 mesaj)
Aynen bu sabahtan beri oluyo ama bende oyunun yarısında düşüyorum sürekli.




R regex
11 yıl (398 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: tfun

ben online ım problem yok download yapıyorum.

:S O nasıl oluyor herkesin psn gitti yurt dısında felanmı oturuyorsunuz türk psn için belki birşeyler yapmıslardır


Bu mesaja 2 cevap geldi.