Kullanıcı Adı:
Şifre:
Bu konudaki kullanıcılar: 8 kayıtlı üye, 16 misafir, 6 mobil kullanıcı
85491
Cevap
2227846
Tıklama
16
Öne Çıkarma
Cevap: [PS4] FIFA ULTIMATE TEAM (ANA KONU) (4214. sayfa)

R
rousteern
2 hafta (26 mesaj)
kart bassam gölge/kesici, bunlardan başka inform Godin ya da Altın Umtiti mi alsam?





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Hendrik Johannes Cruijff

W
WITCHER
2 hafta (3339 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Hendrik Johannes Cruijff

yüz gelmiş mi yüz ondan haber ver dinamiklerden zaten bir yol olmaz kimenin elinde değil kazanç/verim oranına göre kendileri ayarlıyor ama yüzler genel eklensin lucas torreira fabinho fred felipe bernard jorginho eklenecek dendi ama zaman verilmedi

Alıntıları Göster
Lucas Potm kartı var ama yüzü aynı değil Yüzsüz Fifa




H
Hendrik Johannes Cruijff
2 hafta (3786 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: shngzm

Hocam valla cevap gelmeyince bende aldım:) kalıcı alıyorum hocam ben takıma monte edeceğim direk beğenirsem şuan için bir maç yaptım iyi gibi ama erken hafta sonu liginde belli olacaktır bence nasıl olduğu :) tek çelişkim zayıf ayağı ve wr orta düşük olması oyunu hızlı oynadığım için geride kalırmı gibi endişelerim var o kadar
ben sol kanat denemiştim bilen bilir rivaldoda salağın ters kanattaki olan sol ayağı süper sağ berbat ben kanatta oynatıyorum bu sebeple onun dışında değerleri iyi yani şu olay eğer çift taraflı olsa di emin ol fiyatı çok çok yüksek olurdu sebebi sol ayaklı olması ve weak footun salahtaki gibi körü olması yoksa değeri yüksek olurdu kartın.Ben bunu bildiğimden ve fiyatda düşük diye sol kanat olan prime olanını aldım.Şuan elimde yok tabi denedim kullandım geçtim ama bazı ikonlar gerçekten olmazsa olmaz satarken insanın gözünün yaşı akıyor sevdiğine veda etmek gibi çok satmak zorunda olduğum vardı 20-30 milyon yok tabi bizde gerçekte çok sevdim keşke herkes deneme fırsatı bulabilse oyuncuları aslında offline modda kariyerde yani tüm ikonlar açık olmalı ve deneyebilmeli insanlar tabi bunu eaden beklemek zor olur kariyer demişim santra olacaktı




H
Hendrik Johannes Cruijff
2 hafta (3786 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: shngzm

Hocam o tarzda oyuncu alacaksam o kesinlikle zola olur ondan dehşet şekilde verim aldım ben ama dedim ya denemek adına aldım bakalım:) nasıl olacak en kötü 60 k zarar edeceğiz onuda bugün rivals ödüllerinden 65k alarak kapattım napalim
Zaten en kötüsüde o kesintiler olmasa dene dene sonu yok kesintilere 1-2 tane ikon alırdım yani o kadar denemeye en azında carlosun babysi dururdu köşede.Oyundaki en iyi ve temiz vuran oyunculardan biri rivaldo aynı zamanda.Sert hızlı güçlü skill yapabiliyorsan karşıdakini m*ymuna bile çevirebiliyorsun.Başlı başına kendisi rakibe hakaret resmen.Çivi gibi çakıyordu yav.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hendrik Johannes Cruijff -- 6 Aralık 2018; 18:11:33 >


R
rousteern
2 hafta (26 mesaj)
kart bassam gölge/kesici, bunlardan başka inform Godin ya da Altın Umtiti mi alsam?





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Vict0ry

W
WITCHER
2 hafta (3339 mesaj)
< Resime gitmek için tıklayın >

Reyizin sbc gelecek mi yoksa yarın haftalık görevlerle mi verilecek göreceğiz.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

L
Lamphire
2 hafta (133 mesaj)
merhabalar, 300k ne ile aktarmamı önerirsiniz?

kulup silme hakkim da kalmamisti silemicem kulubu o yuzden riskli biraz.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


R
rousteern
2 hafta (26 mesaj)
martinez -CÜCE- ile 2 senedir oynuyorum süper yedek.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @WITCHER

I
IBRAHIMOVIC'
2 hafta (2286 mesaj)
3 tane walkout bulmayı başardık bu hafta.

Biriktirdiğim 18 adet oynucu paketi ile birlikte altın 1 haftasonu ligi ödüllerini açtığım yeni video kanalımda.

İyi seyirler.

https://youtu.be/_NNHpAZh8Kg




S
S.McManaman
2 hafta (633 mesaj)
Bu aksam 3 mac yaptim. İkisini 2-0'dan verdim, diğerini dk 75'de 4-2 ondeyken verdim duvarı itmeye calisip sankinlesmeye calisiyorum





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


B
boracankara
2 hafta (2 mesaj)
Takımıdaki topçular:

91GERRARD
91 DE GEA
91 DE BRUYNE
91 HAZARD
89 KANTE
88 ERIKSEN
87 VERTONGEN
86 AZPULICUETA....

ama oyun beni hala kanser ediyor.




K
Kilo Moana
2 hafta (3688 mesaj)
Beyler ikisini de belirli süre kullanmış arkadaş varsa prime Gerrard ve prime Veron hakkında yorum yapabilir mi. 8 numarada oynayacak, Pogba'nın yerine düşünüyorum benim Pogba bozuldu galiba kanser etti beni 2 gündür.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

C
cem7091
2 hafta (134 mesaj)
gerrard ile oynamadım fakat prime veron ile oynuyorum yaklaşık 1 aydır gölge kimyası ile.4-1-2-1-2’nin sol mo’da oynuyor.uzaktan şutları inanılmaz.defansı ortalama üstü,hızı yeterli.f/p olarak önerebilirim kesinlikle.





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Kilo Moana

E
excultesrose
2 hafta (287 mesaj)
Team of the gruop stage görevi ne beyler 3 lü satılabilir ucl oyuncu görevi mi?




K
Kievli
2 hafta (766 mesaj)
3 sene önce sırf bu oyun için ps4 almıştım ve şimdi sırf bu oyun için ps4 ü satacağım. Ne zaman kadro güncelleştirmesi adı altında oyun bişi indirse squad battles ta rakipler ilah oluyor. 3 gündür bütn maçları yeniliyorum, 3 kuruşluk keyfim oluyor o da oyun sayesinde kaçıyor. yılbaşına kadar 68 tane depoladağım iniestayı yazdırıp oyuna noktayı koyarım. ps4 ü satıp bir daha bulaşmayacağım.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

L
lakers87
2 hafta (353 mesaj)
Dostum ben 8 milyon coins ile paket açtım 5 milyona indiigmde icon verdi oyun diyor ki devam et lütfen bende daha öncede bunalrı yasadım bu kez kökten çözdüm diyerekten ps4 sattım hatta sinirden en az 1500 tl edecek makinayı 1100 bıraktım. Kurtuldum sizde silin hayatınızdan çıkarın demiyorum ama uzun müddet ara verin.





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Kievli

A
Angel 83
2 hafta (198 mesaj)
Mavi kartlar ne oluyor bunlar her zaman paketlerden çıkıyor mu





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


K
KomsununOglu
2 hafta (435 mesaj)
Neden her açtığım 3 paketten 1’inde şu tipsiz herif çıkıyor ya neden???





< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


C
candor35
2 hafta (175 mesaj)
Arkadaşlar OTW Sokratis i almıştım dün 21K ya şuan 50K olmuş. Neden bilen var mı. Cumartesi arsenal ın maçı


Bu mesaja 1 cevap geldi.

E
egzodia
2 hafta (439 mesaj)
< Resime gitmek için tıklayın >





< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >



1. Kadro güncel kadrom.

2 veya 3. Kadro şekllinde güncelleme yapayım mı?

Desailly satıp varane, aguero yerine ikon forvet. Ya da sadece güncel kadroda fred yerine pogba alıp yoluma mı baksam?? Ne dersiniz arada kaldım. 400k civarı ek bütçe var.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.