Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 2 mobil kullanıcı
9
Cevap
677
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Ps2 alıcam 37 ekran Tv var bende ve yardımınız gerekli...

[ [W]e[N]o[M] Konu Sahibi
15 yıl (80 mesaj)
Ps2 alıcam 37 ekran Tv var bende markası=Premier PR 3780T[ekran renkleri falan müthiş tv açısından sorunum yok] arkada scard girişi var ve ps2 i bağlamak için ayrıca bi kablo lazım mı yoksa kutusundan çıkıo mu? ayrıca scard girişi yeterli mi yoksa başka biş daha takılmalı mı ayrıca 2+1 ses sistemim var ve tek girişli yani ipoda bile takabiliorum kulaklıkla aynı girişe sahip konsolda bunun için giriş var mı yoksa kablo mu almam lazım[tv de kulaklık için giriş çünkü...] ayrıca görüntü nasıl olur acaba ?yardım lütfen...




C cancanax
15 yıl (3472 mesaj)
Scarta bağlarsın babalar gibi oynarsın....Giriş çıkışları uyarsa 2+1 e de bağlarsın olmadı tv nin hoparlorüde yeter...Scard falan çıkar kutudan merak etme..Yoksa da en kötü beyaz kırmızı sarı olan kablonun ucuna bi küçük scart ucu alman gerekebilir kolay ucuz bi malzeme...





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cancanax -- 15 Mayıs 2007; 0:13:48 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

A audioslave
15 yıl (2836 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: cancanax

Scarta bağlarsın babalar gibi oynarsın....Giriş çıkışları uyarsa 2+1 e de bağlarsın olmadı tv nin hoparlorüde yeter...Scard falan çıkar kutudan merak etme..Yoksa da en kötü beyaz kırmızı sarı olan kablonun ucuna bi küçük scart ucu alman gerekebilir kolay ucuz bi malzeme...

kutusundan çıkıyor o apart..tv ye bağlanamama gibi durumu yok yani..aynı durum bende de mevcut rahatlıkla oynanıyor.ama müzik sistemini bilemiyecem..pek gerekte yok gibi hoparlör bağlamaya.ps3 olsa neyse


Bu mesaja 1 cevap geldi.

S sleep
15 yıl (1805 mesaj)
bende de 2+1 var tv de kulaklık girişi var yanda oraya takıyorum ek kablo var mı bilmiyorum ona uygun


Bu mesaja 1 cevap geldi.

E evolution100
15 yıl (1633 mesaj)
HEPİCİ KUTUNUN İÇİNDE MEVCUT ORJİNAL ALICAKSAN...ELDEN ALICAKSAN SANA VERİLMESİ GEREKEN (OYUN OYNAYABİLMEN İÇİN GEREKLİ MİNİMUM)STANDART DONANIMAR...PS2 MAKİNASI+ADAPTÖR+MEMORY CARD+SCART GİRİŞLİ KABLO...MEMORY CARD PARAYLA SATILIYOR DA OLABİLİR..RENK PROBLEMİ YAŞARSAN NTSC-PAL CONVERTERLAR VAR.SCART KABLOSU YERİNE ONU TAKIYOSUN...BEN YAŞAMIŞTIM RENK SORUNUNU ÇUNKU ...ELEKTRİK-ELEKTRONİK ÇARŞISINDA BULURSUN 10-15 YTL CİVARI FİYAT...ONUN DIŞINDA EKRANIN İSTER 37 OLSUN İSTER 137 OLSUN ÇALIŞIR HER ORTAMDA...SES KONUSU İÇİN PS2 NİN EKSTRA USB GİRİŞLERİ VAR AMA PS DAN DİREK 2+1 E BAGLANAİLECEİGİNİ SANMIYORUM...TV YE BAGLAMAN LAZIM ONU DA...





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi evolution100 -- 15 Mayıs 2007; 2:14:17 >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

D dargmen
15 yıl (1304 mesaj)
arkadaşlar bendede 37 ekran tv var ama scart giris yok bunanasıl baglayabiliriz acaba


Bu mesaja 2 cevap geldi.

A audioslave
15 yıl (2836 mesaj)
evet bu sorunun bende cevabını merak ediyorum..anten girişinden halledecez sanırım ama hangi kablo ile?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

E evolution100
15 yıl (1633 mesaj)
eger scart girişi yoksa 2 tane ayrı giriş vardır..scart kartuşunu söküp çıkan 3 kablo kırmızı sarı ve beyazdan ikisi işinizi görür...eger o iki giriş de yoksa sadece anten girişi varsa bir adet ntsc-pal converter alıcaksınız...bir ucunu tv nin anten girişine diger ucunu makinanın scart kablosunu taktıgınız yere takıcaksınız...10-15 ytl elektronik çarşısında bulabilirsiniz...




[ [W]e[N]o[M] Konu Sahibi
15 yıl (80 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: evolution100

HEPİCİ KUTUNUN İÇİNDE MEVCUT ORJİNAL ALICAKSAN...ELDEN ALICAKSAN SANA VERİLMESİ GEREKEN (OYUN OYNAYABİLMEN İÇİN GEREKLİ MİNİMUM)STANDART DONANIMAR...PS2 MAKİNASI+ADAPTÖR+MEMORY CARD+SCART GİRİŞLİ KABLO...MEMORY CARD PARAYLA SATILIYOR DA OLABİLİR..RENK PROBLEMİ YAŞARSAN NTSC-PAL CONVERTERLAR VAR.SCART KABLOSU YERİNE ONU TAKIYOSUN...BEN YAŞAMIŞTIM RENK SORUNUNU ÇUNKU ...ELEKTRİK-ELEKTRONİK ÇARŞISINDA BULURSUN 10-15 YTL CİVARI FİYAT...ONUN DIŞINDA EKRANIN İSTER 37 OLSUN İSTER 137 OLSUN ÇALIŞIR HER ORTAMDA...SES KONUSU İÇİN PS2 NİN EKSTRA USB GİRİŞLERİ VAR AMA PS DAN DİREK 2+1 E BAGLANAİLECEİGİNİ SANMIYORUM...TV YE BAGLAMAN LAZIM ONU DA...


Hepiniz sağolun arkadaşlar ama renk sorunu olur NTSC-PAL CONVERTER almam gerekiyormuş peki bu scarda mı bağlanıyor yoksa antene falan mı ?




G GoldPunch
15 yıl (28755 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: dargmen

arkadaşlar bendede 37 ekran tv var ama scart giris yok bunanasıl baglayabiliriz acaba



tv unu elektronikçiye ver.Onlar tv ye takıyorlar.Baya arkasını kesip,biçip yinede takıyorlar scart



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.