Bu konudaki kullanıcılar: 6 misafir, 4 mobil kullanıcı
35849
Cevap
842857
Tıklama
20
Öne Çıkarma
Cevap: @PS Vita Haber-Oyun-Tartışma Platformu -> Vita Aldıran Oyunlar Listesi İlk Sayfada! (1335. sayfa)

C Chedjou22
7 yıl (286 mesaj)
sanirim yarin bitiyor beklenen psvita icin supriz oyunu görmedik bizle ilgili degil ama daha pokemon card game falan tanitilmasi gerekiyordu 2 gun daha var tgs bitmesine





< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


U unicornek
7 yıl (3226 mesaj)
Arkadaslar koleksiyonumun son hali
< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

O Oxygen1777
7 yıl (1684 mesaj)
Borderlands ın dijital sürümü 4.8 gb mış yeni gördüm.Herhalde en büyük vita oyunu bu.

Buarada gow collection ve borderlandsda fps düşmeleri ara sahnelerde kalitesizlik varmış doğru mu bu





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


M musaemirsen
7 yıl (1397 mesaj)
Beyler resident evil yalan olmus





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


K Kehanist
7 yıl (1555 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: unicornek

Arkadaslar koleksiyonumun son hali
< Resime gitmek için tıklayın >

Ooo baya varmış hocam senin arşiv iyi oyunlar





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

U unicornek
7 yıl (3226 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Kehanist


quote:

Orijinalden alıntı: unicornek

Arkadaslar koleksiyonumun son hali
< Resime gitmek için tıklayın >

Ooo baya varmış hocam senin arşiv iyi oyunlar

Hocam sağol satilmadiysa sendeki oyunuda alicam ama cok yuklendim bu ay, yinede suan akimi kurcalayan sey o





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


C Chedjou22
7 yıl (286 mesaj)
tokyo game showdan birsey cikmadi mi ?





< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


B BitliKene
7 yıl (1159 mesaj)
Evet...





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


H Hana-MicHi__
7 yıl (2037 mesaj)
Sony ayıp sana be :(





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


V Venomstr
7 yıl (22376 mesaj)
zaten Resident Evil Revelations 2'nin VITA'ya çıkacağını duyunca şaşırmıştım.

eğer ilerde çıkarsa yine şaşırırım




O Oxygen1777
7 yıl (1684 mesaj)
Sony aaa oyunlardan destegini cekince haliyle diger firmalarda cekti...




E Elluin Konu Sahibi
7 yıl (2315 mesaj)
Arkadaşlar şu halinize çok üzülüyorum elimde ne var ne yok Capcom'a gidip sizin için bi Resident Evil yaptıracam en sonunda
TGS'de açıklanmadı ama halen gelme ihtimali var.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Elluin -- 21 Eylül 2014; 21:14:09 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

S Saiki
7 yıl (4795 mesaj)
Halimizde üzülecek birşey yok , Sony güzelim konsolu rezil etmeye devam ediyor , ps4 ün yanında vitayı tanıtıp duruyor fakat bir konsol olarak değil ps4 oyunlarını oynatan bir aparat olarak.

TGS den de elle tutulur bir oyun haberi çıkmadıysa (ge2 hariç) durum iç açıcı değil.

Bir hevesle insan konsolu alıyor 32gb basit bir h.kartına 180 küsur lira ödüyor ama elde jrp ağırlıklı birbirinin kopyası oyunlardan başka birşey olmadığını anlıyor , nintendo cayır cayır oyunlar çıkartıp piyasayı yakarken biz bir resident evil için utanmasak dilek feneri yakıp uçuracağız





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Elluin

M musaemirsen
7 yıl (1397 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Mavi Siyah

Halimizde üzülecek birşey yok , Sony güzelim konsolu rezil etmeye devam ediyor , ps4 ün yanında vitayı tanıtıp duruyor fakat bir konsol olarak değil ps4 oyunlarını oynatan bir aparat olarak.

TGS den de elle tutulur bir oyun haberi çıkmadıysa (ge2 hariç) durum iç açıcı değil.

Bir hevesle insan konsolu alıyor 32gb basit bir h.kartına 180 küsur lira ödüyor ama elde jrp ağırlıklı birbirinin kopyası oyunlardan başka birşey olmadığını anlıyor , nintendo cayır cayır oyunlar çıkartıp piyasayı yakarken biz bir resident evil için utanmasak dilek feneri yakıp uçuracağız

kaldı ki resident evil bile çıkmadı alkışlar sony`ye





< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

S Saiki
7 yıl (4795 mesaj)
İçimden dedim şimdi capcom sağlam bir r e yapar , kışın yorganaltı karanlıkta heyecan yaparız ama nerde

Ps4 alıp kendimizi kandırıcaz remote play yapıp çare kalmadı.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @TeknoHardware

E Elluin Konu Sahibi
7 yıl (2315 mesaj)
Arkadaşlar güzel haberler var ancak batıya gelip gelmeyeceği belli değil bu oyunların. Bir de sizin zevklerinize hitap edecek oyunlar değiller genel olarak.

Final Fantasy Agito
Rise of Mana
Luminious Arc Infinity
Way of the Samurai
Zodiac
God Eater 2 Burst
YS Next
Sword Art Online 3
Chaos Rings Trilogy
gibi

Ama bunların hepsi zaten Jrpg seven kitleye hitap eden oyunlar (Way of the Samurai birazcık dışında kalıyor).




T tidus
7 yıl (5068 mesaj)
Arkadaşlar Vita da Final Fantasy X oynayan var mı? Görüntü ve içerik anlamında bir zenginlik var mıdır ps 2 deki versiyon ile kıyaslarsak?

Daha önce ps vita almış fakat kafama göre rpg oyun bulamadığım için satmıştım. Final Fantasy için tekrar bir slim model almayı düşünüyorum değecekse.




U unicornek
7 yıl (3226 mesaj)
grim fandango ne zaman çıkacak arkadaşlar? fuarlarda önizleme, video tanıtım gibi şeyler yapıldı mı?





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi unicornek -- 21 Eylül 2014; 23:48:25 >


A A_Tech
7 yıl (25 mesaj)
Arkadaşlar ps vitamı PSN hesabıyla birlikte satmayı düşünüyorum. Sizce ne kadar eder?

PS Vita 3G-Wifi Çok temiz ve faturalı ( 1yıldan fazla daha garantisi var)
64 gb hafıza kartı
Ps Vita Starter Kit
Killzone Kutulu Oyun (Botzone Var)

PSN Hesabındaki Oyunlar;
Call Of Duty Black Ops
Assassin's Creed
Need For Speed
The Walking Dead Season 1 Full (Tüm Bölümleri Var)
The Walking Dead Season 2 Full (Tüm Bölümleri Var)
Borderlands 2
Dead Nation
Slient Hill Book Of Memories
Rayman Legends
Rayman Origins
Batman Arkham Origins
Metal Gear Slid HD Collection
Injustice: Gods Among Us
Limbo
Virtua Tennis 4
Castlestorm
Wipeout 2048
Real Boxing
Hotline Miami
CounterSpy.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

C Chedjou22
7 yıl (286 mesaj)
Bence 1000 tlden fazla eder ama o fiyatlari kimse vermez :(





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @A_Tech