Tadı damağımda kaldı, ne ara bitti anlamadım. Bu tarz oyunlara zaten hasretim, bunca hayat koşturmasının içinde çok iyi geldi doğrusu, biraz kafayı dağıtabildik. Umarım en kısa zamanda devamı gelir.
Hızımı alamadım Hitman World of Assassinationu da indirdim. Tüm bölümleri tekrar oynayacağım
Oyun kısa sürdüğü için Ben de PC'de her arada bir girip oynuyorum hemen bitmesin diye RTX 5080 ile güzel oluyor PlayStation'da oynayacaktım sonra vazgeçtim kaliteli oynamak için PC'ye geldim
Hızımı alamadım Hitman World of Assassinationu da indirdim. Tüm bölümleri tekrar oynayacağım
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Venom59 -- 15 Haziran 2026; 10:52:42 >
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle