C

Yarbay
11 Eylül 2005
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
6 üye
362325 Gün Cezalı
357853 gün 4 s. 57 dk.
Gönderiler Hakkında
C
12 yıl
Satılık 73 Level Orc Warrior Akara
dolandırıldım
C
13 yıl
Arkadaşlar Lütfen Yardım edin laptopu kırcam yoksa :D
Ya Toshiba a215-s7417 Laptopum war Bazen reset atınca ekran açılmıor ama bilgisyar çalışıyor fişi falan çekiyorum sonra açınca anca ekran açılıyor.Bir ara xp ye çevirdim bir fazla ısınma gibi bi sorun oldu ama şu an tekrar vistaya döndüm Acaba sorun bundan olabilir mi? Eğer değilse bi yardım pls nedendir :S
C
13 yıl
ya beyler bana bi webcam driver ı lazım bi bakarmısın
kameranın marka ve modeli bigtop mb-370 480k resolution 5.0 mp webcam

driverını bulamadım kafayı yicem.bi yerde buldum o dosyada da sorun var diyo bi yardım edin lütfen.
C
13 yıl
Abys holy water (m) hangi yaratıktan çıkar?
beyler bu %35 can dolduran abys holy water (M) hangi yaratıktan çıkıyo bilen varmı acaba?
C
13 yıl
toshiba satellite a215-s7417 xp driver
beyler aleti xpye çevirince wireless de sorun çıkıyo.wireless driverı olan ve ya nasıl düzeleceğini bilen varsa yardım edebilirmi acaba? wireless adapter=REALTEK RTL8187B Wireless LAN Driver şimdiden teşekkürler.
C
13 yıl
Bu sistem için bi yorum alabilirmiyim?
arkadaşlar sistem 2. el.bu sistem ve fiyatı hakkında bi yorum yaparsanız sevinirim.şimdiden teşşekkür ederim.


Msi K8n Neo2 Platinum 939 Anakart
Amd Opteron 148 işlemci
Ati Redeon AGP x800gto 256mb 256bit
Patriot Dual 512+512=1 Gb Ddr 400 Ram
320 Gb sata2 Harddisk
Dvd Rw
Kart Okuyucu
Fell2 Sıfır Kasa
22" Lg Lcd Monitör (1aylık)
Orjinal Vista Home Basic Lisansý
A4tech Webcam
Klavye, Optik Mouse
3Com wirelless Combo Modem
Usr Robotic Usb wirelless
Fiyatı:1200 Ytl.
Hediyesi: Akai 4+1 Ses sistemi.
C
13 yıl
hp 6815 de kablosuz bağlantı sorunu
arkadaşlar ben msn live kurdum makinaya.ondan sonra kablosuz açmayı denediğimde hiç bi reaksiyon olmuyo.kablosuz yöneticiden kablosuzu tıkladığımda açılmıyo.ne yaptıysam açamadım.acaba yardımcı olabilecek biri varmı
C
13 yıl
hp ipaq 6815 beyaz ekran sorunu yardım lütfen..
arkadaşlar ben yanlışlıkla çoklu dil paketini sildim ve cihaz şu an açılmıyo.açılışta windows mobile yazan yer yere kadar geliyo windows ekranı gelmesi gereken yerde beyaz ekran çıkıyo ve orda kalıyo.vaktim sınırlı olduğundan yeni konu açtım.içindeki bilgileri kaybetmeden çözülecek bi yol varsa yardımınıza ihtiyacım var yoksa servise vericem.şimdiden teşekkürler..
C
13 yıl
Beramus'da ESKİŞEHİRDEN gb yada item satan
Evet rogue itemi yada gb satanlar lütfen yardımcı olsun
C
14 yıl
muhaha az önce gelen maile bakın
: Merhaba Knight Online World Oyuncusu;


Tebrikler !! Knight Online World adina her sene belirli talihlilerimize hediyeler dagitmaktayiz oyunumuzdan bazi hediyeler kazandiniz hediyelerin bilgileri ve nasil alacaginiza dahir bilgileri gormek icin lutfen asagidaki linke bakiniz ve size ๖zel verilen guvenlik kodunu giriniz .


Guvenlik Kodunuz : xxxxxx


Hediye Bilgileri ve Hediyeler :http://www.knightonlineworld.fr.pn/


Tesekkurler Knight Online Departmani ---------------------------------------------------------------------------

REMOTE_HOST: 88.230.145.92
REMOTE_ADDR: 88.230.145.92

çok güldüm yav ne yapacaklarını şaşırdılar walla
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.