Y

Çavuş
31 Ocak 2009
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
1 üye
Görüntülenme (?)
4 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
Y
9 yıl
Donanımsalmı Yoksa Yazılımsalmı (Kafayı Yicem)
Arkadaşlar herkeze iyi geceler

Elime bi tane kasa geçti , özellikleri

< Resime gitmek için tıklayın >

daha geniş olarak

< Resime gitmek için tıklayın >


sorunum ise bilgisayar 3-5 dk çalıştıktan sonra çakıyor.2 defa formatladım ama yine aynı sorunu çıkartıyor.
Usb klavye kullanıyorum , Biosta çalısıyor ama bilgisayar açılınca ışıkları sönüyor ve pc çakıyor (mausede aynı şekilde)

Açılırken Floppy Disk Fail 40 hatası veriyor onu biostan ayarladım ama Floppy Disk olmayan olmayan bi bilgisayarda neden hata veriyor anlamıyorum.
Bilgisayar bana ilk geldiginde hiç bilgisayarı açmadan direk kasayı açtım ve parçaları temizledim.Acaba kablolardan yanlış taktığımmı var bilmiyorum.Powersupplynin fanı cok ses cıkartıyor bide cok hızlı çalısıyor sanırım.
Kablolar çok belli olmuyor ama bi bakabilirseniz sevinirim

< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >

1) Floppy hatasını hiç vermicek şekilde nasıl ayarlayabilirim
2) Bu bilgisayar neden bi süre çalışınca çakıyor kafayı yicem çözemedim (virüs yok eminim , başka bilgisayarlardada kullandıgım xp sp3ü kullanıyorum Sata entegreli fln)
Y
12 yıl
laptopum acılmıyor (yardım)
olay 2 gün önce cereyan etti ;

Facebookta okey oynuyordum.Ekran bi anda çizgi çizgi siyah beyaz oldu.Bende kapatma tusundan kapattım.
10 dk fln bekledım ve tekrardan acmaya calıstım.Windows acılırken kilitlendı ve öyle kaldı.Bilgisayarı tekrar kapattım ve
bidaha acamadım.Bilgisayar calısıyor ama ekran gelmıyor.harici monitorle calıstırmayı denedım ama onada göruntu gelmıyor.
--Bilgisayarımın ısınma problemı vardı
--Biraz eskı model bi Exper


yardımlarınızı beklıyorum arkadaslar.Sorun nerde bulamıyorum
Y
12 yıl
Dizüstü alıcam ama karasızım
Slm arkadaslar

Laptop alayım diyorum ama makinalara baktıkca kafam acayip karıstı.2000 YTL ye kadar olabilir.işlemci olarak intel öneriyolarlar (ısınmadan dolayıda ). Ram 2 veya 3 gb olabılır.ekran kartı GMA olmasın istıyorum , oyunları pek desteklemedıgını duydum.işlemci 2.0Ghz yeterli.marka model olarak yardımlarınızı bekliyorum.Simdiden yardımcı olan arkadaslara teşekkur ederım
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.