T

Teğmen
19 Nisan 2008
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
8 üye
Görüntülenme (?)
41 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
T
10 yıl
Peugeot 306'ya LPG Önerisi
Arkadaşlar merhaba,
Yakıt sarfiyatı yüzünden sattığım Opel Vectra yerine aldığım benzinli 306'ma LPG taktırmak istiyorum. İzmirde taktıranlardan memnun olanlar marka ve usta önerisinde bulunursa sevinirim. Bir de fiyatlar ne civarda merak ediyorum.

Aracım: 1998 Peugeot 306 Griffe 1,6 8V

Selamlar
Ali
T
10 yıl
12,5-13,000'e kadar araç tavsiyesi
Merhabalar,
Elimdeki 2,0i motorlu 94 A kasa Opel Vectrayı sattım şimdi daha az yakan ve daha yüksek bir model araba bakıyorum. 99-2000 Corsa B benim için ön planda ama 2002-2003 Clio'ların dizelleri de yakıt olarak fena durmuyor.

Aklım karıştı biraz da; Corsa'nın 1,4 16v EcoTech motorlusuna baktım kimi 15krş yakıyo diyo kimi 25krş(tüpte). Benim Vectra şehiriçi 30 Şehirdışı 24krş yakıyodu boşa mı sattım ben?

Seçenekler:
Corsa B 1,4 16v EcoTech tüplü (99-2000)
Clio Symbol 1.5 DCİ (2002-2003)
Fiesta van'dan bozma koltuklu 1.4 TDCi
......

max bütçe 13bin tl


Şimdiden teşekkürler.
Ali
T
11 yıl
Ram Uyumlulukları Corsair&Kingston
Merhabalar, elimdeki pc de 1gb kingston marka 800mhz ddr2 ram bulunmakta ben bunun yanına yine 1gb 800mhz "corsair" marka ram alıp taksam uyumluluk gösterirlermi acaba?

Şimdiden teşekkürler, Ali.
T
11 yıl
Güç Kaynağım Yetermi Acaba?
Üstadlarım merhabalar, ekran kartımın yanmasından sonra dün yeni bir ekran kartı aldım fakat güç kaynağımın gücü yetecekmi şüpheleniyorum.

Sistemim şu şekilde;
* intel e4500 2.2ghz işlemci
* gigabyte g31m-es2l anakart
* 2adet 1gb 800mhz Kingston ram
* 160gb seagate hard disk
* dvd-rw

yanan ekran kartım Ati X1550 idi aldığım ise xfx marka nvidia 8800gts 640mb.
Kasanın üzerinde su an 420W Thermaltake hpc-420 302 df var fena bi güç kaynağı değil ama yinede ekran kartını bağladıktan sonra sistemi kaldırır mı emin değilim.

Şimdiden teşekkürler. Ali.
T
11 yıl
silinebilir
ssss
T
11 yıl
Download başlangıcında RESET!!!
İnternetten bi dosya indirmek istediğim an pc reset atıyo, kafayı yiycem format attım xp iken vistaya çevirdim yine aynı. Aynı sorunla karşılaşan yada bu konuda bilgisi olan biri varsa yardım etsin lütfen.
T
12 yıl
Nikon D70mi D100 mü?
Arkadaşlar düşündüğüm iki DSLR modeli var Nikon D70 ve D100. Kullanmış olanlar varsa (özellikle ikisinide) karar vermeme yardımcı olabilirmi acaba? Şimdiden teşekkürler.
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.