D

Binbaşı
13 Nisan 2008
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
33 üye
Görüntülenme (?)
618 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
D
geçen yıl
Bu foruma neler oluyor yine?
Bu foruma neler oluyor yine?
Özel mesaj atılmıyor, 1 saate yenileniyor sayfalar...
D
3 yıl
Vdsl destekli tüm modemler Fiber destekler mi?
Vdsl destekli tüm modemler Fiber destekler mi?
Superonline kutusundan aynı mantıkla gelen Vodafone Fibermax 100mbit kullanıcısıyım. Verdikleri modemin Wifi tam anlamıylı buglu, kendi kendini uykuya alıyormuş gibi davranıyor. Telefonum falan bağlı ancak bi bakmışız bağlı olduğu halde internet iletişimi kurmuyor. (Ethernet kusursuz), wifi uyku modunun kapalı olduğundan eminim.
Özetle bu saçma aletle uğraşmaktansa Huawei HG255s
Yeni bir modem alıyım diyorum amazon.de veya TR'den
Ancak dediğim gibi konudan baya uzağım Vdsl2 olan tüm modemler fiber destekliyor mu?
Fiber aparata optik kablo giriyor o aparattan çıkan ethernet kablo modeme giriyor.
D
4 yıl
2 YILLIK TERCİH YAPAN AMA KAYIT OLAMAYAN KİŞİ
Merhaba Arkadaşlar,
Kardeşim bu yıl barajı geçemedi ancak okulu derece ile bitirdiği için baya ek puan geldi.
Bizde bazı elle tutulur 2 yıllık bölümlere başvurmayı düşünüyoruz, tutarsa gidecek.
Tutmazsa gidemeyecek.
Gidemezse eğer okul puanı ziyan oluyor mu?
Biz olmayacağını düşünüyoruz, okulundaki hocalar malum EML olduğundan 'yetersizler'.
Cevaplarınızı bekliyoruz, teşekkürler.
D
4 yıl
Z97, HDD'leri görmez oldu!
Z97 Pro Gamer anakartim kasa degisikligi sonrasi HDDleri umursaz bir hal aldi.
Ssd ile sorunsuz calisiyor
Hdd leri gormuyor, bootlamiyor.
Sata degistim, guc kablosu degistim. Slotlari degistim.
Baska pc de hddler sorunsuz calisiyorlar.
Kasa degismeden once eski kasada calisirken aimdi niye islemez oldular.
Ne yapabilirim? Anakartta degisen bir ayar yok yani onceki ayarlarla ayni hersey.
Sadece resimdeki kisimda gorebiliyorum boot kisminda yok bir sey ssd yi cikarttim suanhttps://s28.postimg.org/kzpfbw665/IMG_20170121_030217.jpg
D
4 yıl
¤¤¤ En Kültürlü/Bilgili Yayıncı Sizce Kim? Niçin? ¤¤¤
Aynı konuyu League of Legends forumunda da açtım ancak orada istediğim bilgiye ulaşamadım.


En Kültürlü/Bilgili Yayıncı Sizce Kim? Niçin?
Başlık net arkadaşlar, takip ettiğiniz streamer'lar arasında en bilge gördüğünüz kişiyi sebebiyle açıklayabilir misiniz? Duruma göre anket başlatacağım.

Bir görüş vardır bilirsiniz: Sabah akşam oyun oynayan kişilerin dünya bilgisinden uzak olduklarına dair.
Bu tabunun doğru olmadığını düşünüyorum ama bunu somutlayacak şeyleri bulamıyorum.
Yani izleyicilerine, takipçilerine bir şeyler katan, katmaya çalışan yayıncılar var mı? Varsa bunu nasıl yapıyorlar?
Desteğinizi bekliyorum.
D
4 yıl
¤¤¤ En Kültürlü/Bilgili Yayıncı Sizce Kim? Niçin? ¤¤¤
En Kültürlü/Bilgili Yayıncı Sizce Kim? Niçin?
Başlık net arkadaşlar, takip ettiğiniz streamer'lar arasında en bilge gördüğünüz kişiyi sebebiyle açıklayabilir misiniz? Duruma göre anket başlatacağım.
quote:

Mesela; Muhammed ''Theokoles'' Işık
Şehit ve Gazi ailelerimiz için 20 bin TL topladık ve bağışladı.

Bir görüş vardır bilirsiniz: Sabah akşam oyun oynayan kişilerin dünya bilgisinden uzak olduklarına dair.
Bu tabunun doğru olmadığını düşünüyorum ama bunu somutlayacak şeyleri bulamıyorum.
Desteğinizi bekliyorum. For The Name of Gamers!

quote:

Cevap veren arkadaşlara ciddiyet ve samimiyetlerinden dolayı teşekkür ediyorum. Sanırım toplumun içerisindeki hal ve vaziyeti gôren, takip eden ve duyarlılık gösteren yayıncılar otomatik olarak diğerlerinden ayrılmaktalar.
Bir insanla yuzyuze muhabbet etmeden zekayi saptamak mumkun mu? Tartisilir ancak sonucta yayinlarini izlerken oha cok bilgili bir adam, bir bayan dedigimiz birileri illa olmustur. Hah bende tam bunu ariyorum. Nasil, nerede, ne zaman?

İzlenen yayincilar, izleyici genclere bir seyler katiyor mu? Katiyorsa nasil? Bunu elde etmeye calisiyorum hocam.

Ben yayıncı falan takip etmiyorum sadece yukarıda bahsettiğim durumu kanıtlamaya çalışıyorum.
Örneği beğenmediyseniz sizde örnek verebilirsiniz.
D
5 yıl
Zor bir soru
Selam arkadaslar,
A10 7850k ile dual graphic icin r7 270 kullanabildigimizi biliyorum ama sorum şu: dual graphic+crossfire x mumkun mu? Anakartim destekliyor. Yani islemcinin apusu arti 2x cross lanmis r7 270.
D
5 yıl
Pedagojik Formasyon ile uğraşılmalı mı? (Halkla İliskiler)
Arkadaslar bolumum Halkla İliskiler ve Tanitim 3.73 ortama var. Nereye basvursam alinirim tahminimce ancak sirf formasyon alacagim diye evimden uzakta Temmuz ayina kadar sürünmeye değer mi? Cevaplarinizi bekliyorum
D
5 yıl
17.5 $ Brainwavz Jive Noise Isolating IEM Earphones w/ 3 Button Remote & Microphone
< Resime gitmek için tıklayın >

Ürüne ait link:
http://www.mp4nation.net/catalogsearch/result/?q=jive&mc_cid=e2b6af913c&mc_eid=1497593d67


Kargo bedava olarak harika bir fiyata alabiliyorsunuz, remote özelliğide var hem android hem ios için bunu sepete atarken seçebiliyorsunuz.
MP4NATION brainwavz markasının yıllardır satışını yapan bir sitedir, 5-6 yıl önce Brainwavz m1 almıştım 15 gün içinde TR ye gelmişti. Sorunsuz alışverişti.
Tavsiye ederim ;)
< Resime gitmek için tıklayın >
D
5 yıl
ADATA RAMLERDE GÜZEL FİYATLAR - ALiexpress Müdavimlerinden
Seçenek1:http://www.aliexpress.com/store/product/---/1707361_32296977638.html?spm=5261.7801035.1998732257.2.XcwMdR

Seçenek2:http://www.aliexpress.com/store/product/Original-ADATA-XPG-DRAM-Black-PC-Game-Memory-RAM-4GB-8GB-DDR3-1600MHz-Desktop-PC-Computer/1707361_32298013469.html?spm=5261.7801035.1998732257.3.XcwMdR


3 yıl garanti var, yurtdışına ptt ile 10 liraya gönderirsiniz tamir edip yollarlar ( Eğer ki bir arıza olursa )

Kesinlikle orjinal satıyor eleman, dükkanında sd kartlarda güzel fiyat ancak ssdleri çok gereksiz pahalı tutmuş.
Bir bakın derim :)
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.