F

Yüzbaşı
09 Şubat 2008
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
5 üye
Görüntülenme (?)
21 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
F
11 yıl
Samsung S2 Portable Yardım
Arkadaşlar Merhabalar.

2 Gün Önce Teknosa'dan S2 Portable 500 gb Aldım.Teknosa'da Yardımcı Olan Arkadaş Ürünü Kullanmadan Önce

Biçimlendirmem Gerektiğini

Söyledi.Bende Apar Topar Eve Geldiğim Gibi Biçimlendirdim.İçindeki Dosyaları Kopyalamayı Unutmuşum.İçinde Şifreleme Programı

Varmış Haliyle Ben Aceleyle Onu Almadan Biçimlendirdim.Samsung'un Sitesinde Bulamadım Dosyayı 2 Gündür

Araştırıyorum Ama Bulamadım.

Aynı Ürünü Kullanan Bi Arkadaş Upload Ederse veya Nerden Bulabileceğim Hakkında

Yardımcı Olursanız Cok Makbule Geçer.Şimdiden

Teşekkürler.
F
11 yıl
xbox360 multi
arkadaşlar merhaba.karşı apartmandaki bir arkadaşımda xbox360 var.

bildiğimiz üzere oyunların çoğunda co-op modu mevcut.biz 2 xbox'ı birbirine bağlamak istiyoruz.

ancak fw'li cihaz kullandığımız için live'dan bağlanma ihtimalimiz yok.sormak istediğim olay bu bağlantıyı nasıl

gerçekleştiriceğimiz yönünde.

birde mesela bende olan bi oyunu dvd kopyala diyerek başka bi dvd'ye kopyalayarak oynıyabilicekmiyiz.

teşekkürler cevaplarınızı bekliyorum.
F
11 yıl
Xbox 360 Guitar
Arkadaşlar Xbox360 için Gitar Alıcam.

Piyasaya Baktım 3 4 Çeşit Gitar Gördüm.Bunların Farkları Nelerdir.

100-150 TL Arası Bütçem Var.2. El Almayı Düşünüyorum.

Herhangi Problem Yaşarmıyım 2.El'de.Vede Alırken Nelere Dikkat Etmeliyim.

Forumda Böyle Bi Konu Görmedim Eğer Atladıysam Kusura Bakmayın.

Şimdiden Yardımlarınız İçin Teşekkür Ederim.



< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >
F
11 yıl
Asus P5PL2
Arkadaşlar Öncelikle Merhaba!
Kasamı Boyamak İçin Komple Söktüm.
Sonra Tekrar Topladığımda Kasayı Acamıyorum.
Fanlar Çalışıyo.Kasa Açılırmış Gibi Oluyo Ama Ne Açılış Sesi Geliyo.Ne Monitöre Ekran Geliyo.
Bu Sorun Neyden Kaynaklanıyo Olabilir

< Resime gitmek için tıklayın >
arkadaslar dolu olan yerleri gösterdim acaba sorun neyden olabilir
F
11 yıl
PES 2010 Dil Seçenekleri
Arkadaşlar Dün Pes 2010 Yazdım Multi Yazıyodu 5 Dil Seçeneği Vardı.
Konsol'a Taktım.Bide Baktım İtalyanca'mı İspanyolca'mı ne anlıyamadım
Onun İngilizce 'ye Çevirmem Mümkün müdür? Ayarlar Kısmında Öyle Bi Ayar Varmı?
F
11 yıl
Fifa 2010 2 Kişilik Oynama Problemi
quote:

@cause_of_death
bir kaç gün önce bu problemi yaşadım ve az önce biraz bakınarak çözdüm.
Eğer 2. kolu oyuna her tanıtışında konsol donuyor veya takılıyorsa System settings - memory - Games - Fifa 10'u takip ederek Fifa 10 dosyalarının olduğu yere gelin. Personal Settings dosyalarını silin - sadece bunları silmeniz yeterli. Daha sonra oyunu açtığınızda yaptığınız kol ayarları ve bazı ayarlarınız gitmiş olacak ama benim için sorun olmadı, şu an rahatlıkla 2 kişi oynayabiliyoruz. Son olarak bir hatırlatma, personal settingsi oyun içinden silerseniz etkili olmuyor, system settings'ten silin. Ben oyun içinde silmeme rağmen system settingste duruyordu.

En Mantıklı Ve Kolay Çözüm Yöntemi Cause_Of_Death Teşekkürler
F
11 yıl
Hdd Taktıktan Sonra Eski Save Dosyaları
Arkadaslar Hafta Sonu Hdd Aldım
Call Of Jourez Oynuyodum En Son Olarak Oyunu Bitirdim
Benim Konsol Arcade 512mb Kendinden Hafızalılardan
Eskiden Oynadığım Oyunları Actığımda Memory Card vede HDD Seçeneği Geliyo
Ben Kayıtların Bulunduğu Memory'i Seciyorum Ama Eskiden Oynadığım Oyunlar En Bastan Baslıyo Bunu Nasıl Düzeltebilirim
Bide Son Olarak Geors of War 'a Başladım Save Yapamıyorum.
Oynuyorum oynuyorum Cıkıyorum Sonra Tekrar En Bastan Baslıyo
F
11 yıl
Bimeks'de Xbox360 Elite + Fifa10, TombRaider;Underworld 847TL
Arkadaslar Biliyorsunuz İstanbul/Bayrampaşa'ya Forum İstanbul Adında Devasal Büyüklükte Bir Alışweriş Merkezi Acıldı.
Daha Doğrusu Tam Olarak 17 Kasım Salı Günü Sabah:10,00'da Acılıcak.
Bimeks'de Bu Devasa Alısweriş Merkezi'nde Bir Dükkan Acıyo.
Kampanya'ya Göre MİCROSOFT XBOX 360 ELİTE + FİFA 10 , TOMB RAİDER UNDERWORLD 847 TL
Stok İse Sadece 10 Adet :(
İhtiyacı Olanların Kacırmaması Gereken Bir Fırsat


< Resime gitmek için tıklayın >
F
11 yıl
Xbox360 Arka Plan Resmi Değiştirme
Üst Konulara Baktım Bulamadım Eğer Yazıyorsa Gözden Kaçırdıysam Şimdiden Özür Diliyorum
Arkadaslar Xbox'ı Aldığım Günden Beri Baya Karıştırdım
Ama Arka Plan Resmini Değiştirmeyi Bir Türlü Bulamadım
2-3 Secenek Cıkıyo Birini Seçiyorum
Forumda Resimlere Bakarken Bir Arkadasın Resmi Değiştirdiğini Gordum
Onunla İletişime Geçmeye Calıstım Ama Suanda Forumda Değil
Dedim Bide Sizden Yardım Alıyım
Yani Kısacası Bana Arka Plan Resmini(TEMAYI) Değiştirmeyi Anlatacak Bi Arkadası Arıyorum
Saygılarımla...
F
11 yıl
Xbox360 Saat Sorunu ..!
Arkadaslar Xbox360 Kullanıcısıyım Ama Aldıqımdan Beri Saat Sürekli Bozuluor Kac Kere Ayarladıqımı Hatırlamıorm Ble Mesela Ayarlıorm Saati Konsol'u Kapatp Fişi Cektikten Sonra Actıqımda Tekrardan 15,00 Olarak Baslıo Alet 2009 Model Jasper Bide Aletin Fişini Oynamadıqım Sürece Cıkartıyorum Yaptıqım Doqrumudur ? Şimdiden Yardımlar İçin Teşekkürler
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.