B

Çavuş
08 Ocak 2020
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
1 üye
Görüntülenme (?)
188 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
B
8 ay
11. sınıfa geçen birisi için 0 dan Trigonometri
Matematiğim iyi diyebilirim ama Geometrim baya kötü. Birey b ve antremanlarla Geometri aldım. Okul başlasıya kadar tyt kasıyorum şuan problemlerdeyim. Problemlerim iyidir hızlı hızlı yapıyorum. Ne kadar sürer trigonometri? Ve sizce nasıl bir yol izleyim malumunuz okulun uzaktan da olsa başlamasına 2 hafta kaldı
B
9 ay
Teknoloji devleri bugün hesap veriyor
Amazon (Jeff Bezos), Apple (Tim Cook), Google (Sundar Pichai), Facebook (Mark Zuckerberg) tekelleşme konusunda rekabet alt komitesine ifade verecek. Davaya canlı olarak YouTube 'dan erişilebilecek.
B
10 ay
Kışlık mont tavsiyesi
Arkadaşlar Konya kışı için mont tavsiyesi verebilecek var mı ? Pek fazla param yok lc waiki defacto tercih edilir . Bi de sıcak tutsun mont sonuçta . Uyduruktan ceketten bozma bişe olmasın
B
10 ay
Her yönden bitik saç
Arkadaşlar saçım ince pırasa . hiçbir şekle girmez . girse de 10 dakika sonra yine anlıma yapışır . çok kepekli. çok yağlı . 2 günü yıkamadan geçirsem kaşıntı kepek ve saç dökülmesinden duramıyorum . bi şampuan neyim bişey önerin . kelden de beter olucam. ortası kel yanlar kepekli yağlı saç . +50 yaş müdür yardımcısına dönücem herhalde 20-25 yaşımda . nolur yardım
B
12 ay
Bilgisayar koltuğu gıcırdıyor
Arkadaşlar bilgisayar koltuğum çok gıcırdıyor . 10 yıldır kullanıyorum taş gibi mübarek . 1 yıl önce yaslanma yeri iyice bitmişti , bi parça almıştım hırdavatçıdan koltuk taş gibi oldu . şimdi yine arkaya doğru eğildi ayrıca o problemi de var . genelde 3 - 4 saat kullanım olurdu günde . şimdi 12 saate çıktı . internette de pek bir şey bulamadım yağla mağla diyorlar . tam olarak nereleri yağlamalıyım ve ne tür bir yağ olmalı ?
B
12 ay
Türkçe ve paragraf kitabı önerisi.
Arkadaşlar 10. sınıfım. TYT Türkçe temelim var fakat hiç test çözmedim. sadece edebiyat test kitaplarındaki her ünitede 4 5 testlik yerleri çözdüm. özellikle tyt için kitap çözmedim. çok ekstrem değil ama zor bir kitap istiyorum. Paragraf için ise fides bitirdim. bir kaç konuda takılıyorum. Fidesin üstüne koyacağım bir kitap tavsiyesi istiyorum.
B
12 ay
Apotemi problemleri rahat çözüyorum
az yanlış çıkarıyorum. bir tek ters orantı da takılıyorum 10. sınıfım sizce problemleri bitmiş sayabilir miyim?
B
geçen yıl
Saçım yağlı ve dökülüyor
Arkadaşlar yaşım 16 . 2 günde bir zeytinyağlı sabunla yıkıyorum . Bazen bir de ek olarak resimdeki şampuanla yıkıyorum . Saçımı 3 gün yıkamazsam aşırı derecede yağlı bir hal alıyor . Ve çok fazla dökülüyor . Babamın saçı da benim gibi yağlanıyor . Genetikten mecbur ben de mi kelleşecem yoksa başka bir yolu var mı ?< Resime gitmek için tıklayın >
B
geçen yıl
Mouse çalışmıyor
Arkadaşlar mouse'ın sağ sol scroll tuşu çalışıyor. fakat mouse altındaki ışık yok ve hareket etmiyor. nasıl düzeltebilirim?
B
geçen yıl
Problem Sorusu
Arkadaşlar ben bu soruda kişi sayısını bulduktan sonra deneme yanılma yaptım bunun başka çözümü var mı? < Resime gitmek için tıklayın >
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.