B

Teğmen
20 Mayıs 2019
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme (?)
103 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
B
geçen hafta
Hizmet sektöründe çalışan adama eziyet
Bunu bir türlü anlamıyorum. Zenginlerin görevi gibi birşey mi bu. Azıcık alım gücü olan yada statü sahibi bir iş yapan hatta buna bile gerek yok masa başı çalışması bile yeterli. Neden bunu yapıyorlar. Mağaza görevlisine zorluk çıkarma temizlikçiye böcek gözüyle bakma bunun sebebi nedir.

Yahu adam zaten fakirliğinin bedelini hizmet sektöründe çalışarak ödüyor bir de sen neden zorluk çıkarıyorsun.

Geçen bir kadın geldi 19.50 de ve avm 20.00 da kapanıyor. Kadın içeri girdi ve dedi ki ben şimdi içeri girdim ya siz ben çıkana kadar çıkamıyorsunuz değil mi ?

Şu zihniyete bakarmısın ben köpeğiyim ya onun onu beklicem.
B
2 ay
Türkiyede herhangi bir online oyunun oynanamıyor olması
Valorant oynuyorum oradan örnek vereyim

sabah girersin birinin dersi gelir öğretmeni çağırır abiler ben cıkıyorum der gider
öğlen girersin 2 kişi karakter seçiminde anlaşamaz maçın içine eder
akşam girersin adamın pingi 1500 lere çıkar oyun oynayamaz
gece girersin interneti kesilir
bi el kötü oynarsın ne anan kalır ne bacın
elde tek oyuncu kalırsın kimse susmaz her saniye taktik verirler

lanet olsun
B
3 ay
yehhu ! playstation 5 7500e düşmüş yani 9500e alabileceğiz
evet sonunda beklenen indirim geldi ve 7500e düştü buda demektirki n11 den 9500e alabiliriz artık 11.000 vermeye gerek kalmadı
B
3 ay
Teşekkürler canım ülkem ben pes ettim
evet artık mücadele etmiyorum sadece karın doyurup iş dışındaki vakitlerimde oyun oynuyorum.

27 yaşında evliyim

zerre kadar umut kalmadı gelecek planı kalmadı

arabanın a sını hayal edemiyoruz pc bozulsa yenisini alamayız vs. tamamen günlük yaşıyorum

teşekkürler canım ülkem
B
4 ay
fifa ve ultimate team modu
hayatımda daha kötü çok az şey oynadım. berbat

6 yıldır her sene 100lerce maç yaparım bir oyun hiç mi gelişmez ? Tek amacı oyuncuları sinirlendirip pack açtırmak. Tam bir kumarhane ve kazancınızda yok hep ea kazanıyor.

Daha kötüsü futbol oyunu yok başka mecbur alıyoruz el mahkum:(

anlatmaya yetmeyecek kadar bug glitch ve hata gerçekten bu batağa hala düşmemiş varsa aman diyim sakın diyim..
B
4 ay
cyberpunk açılmıyor
cyberpunk launcher açılıyor ancak oynaya basınca herhangi bir tepki yok ? var mı bu sorunu yaşayan
B
5 ay
BORSA İSTANBUL
yazdıklarım öneri veyahut yatırım tavsiyesi değildir

sanırım şuan legal kumarhane gibi duruyor. 3 aydır içindeyim ufak al satlar yapıyorum ben böyle bir soygun görmedim resmen vatandaşa tecavüz ediyorlar. 2 yıldır parası hiç değer kazanmamış adam mı dersiniz babadan kalma mirası çer çöp eden mi ailesinin birikimini yatırıp yüzde 50 60 zarar eden mi. neler neler. olayın temelinde yine cehalet ve kolay para kazanma isteği yatıyor maalesef.

faiz getirisinin yetersiz olduğu, duran yatırımların(ev,araba gibi) yatırımların aşırı şişik fiyatları sebebiyle alınamayacak duruma gelmesi ve dövizde geç kalmış olma hissi vatandaşı borsaya itiyor. Giren herkes hızlı para kazanmak istiyor 3-5 kuruş kâr eden hisseden çıkıyor ve bu çığ gibi bir etki yaratıyor resmen para bir orda bir burda ve unutmayın ki birileri kazanıyorsa çok daha fazla birileri kaybediyordur.

sermaye arttırımının rüchanın ne olduğunu bilmeden bu tarz hisselere giren var çok üzücü.

yazık cidden üzülüyorum ne kayıplar yaşanıyor akıl almaz derecede.

tavsiye veremem dediğim gibi bende yeniyim ancak gireceğiniz hisseye babanız dahi önermiş olsa bir grafiğini açın bakın nereden gelmiş nereye gitmiş beklentisi ne hikayesi ne şirket kar ediyor mu ne iş yapıyor.

ve böyle bir gecede bakanın değiştiği bir dönemde tüm paranızla girmeyin sinir stresten yerinize oturamazsınız vallahi :)

-----------------------------------------------------

hiç mi iyi bir şey yok derseniz

haber akışına hakim oluyor güncel bilgileri bazen herkesten önce duyabiliyorsunuz belki bir çoğu dedikodudan ibaret oluyor ama genellikle yaşanıyor. Mesela bakan albayrakın istifasını ben sabah duymuştum gece gerçekleşti.

ufak tefek de kâr ederseniz gayet tatlı keyifli bir iş olabiliyor.


kalın sağlıcakla
B
5 ay
4k üyelik için ortak
hali hazırda var olan hesabada katılabilirim yeni alıcak varsa beraber alabiliriz
B
6 ay
iphone 12 fiyatları neden açıklanmıyor ?
iphone 7 kullanıcısıyım artık yeni nesile geçmek istiyorum yeni uygulamalarda performans düşüşü başladı. airpods prom var mecbur apple markalı bir telefona geçmem lazım kasım ayına girdik millet kullanmaya başladı bizde hala fiyatı dahi belli değil saçmalık. iyice soğuttu kendinden bide abuk sabuk bi fiyata çıkmasa bari ?
B
6 ay
Bu monitör nasıl ?
https://www.itopya.com/msi-optix-27-g271-144hz-1ms-2xhdmi-dp-fhd-ips-freesync-gaming-monitor/

Her zaman daha iyisi var ancak full hd de oyun şuan benim için yeterli bunu almayı düşünüyorum nasıl ?

Bu arada 1800 tlye alicam
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.