D

Yüzbaşı
02 Mayıs 2015
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
3 üye
Görüntülenme (?)
57 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
D
4 ay
....
....
D
4 ay
İzmir depremini SAATİNE kadar bilen kişi
https://twitter.com/Mkilic76/status/1321912264128188416?s=19
Depremi saatine kadar bildi. Bu nasıl olabiliyor ?
D
4 ay
Güncel Battlefield 1 Clan / Discord Grubu
Merhabalar. Multiplayer BF1 oynayan herkes davetlidir. Güncel BF1 Clan ve Discord grubu.
Günlük aktif sayısı 10-20 arası.
Kendi serverimiz bile mevcut. Clan ismi MKA (Mustafa Kemal Atatürk)
https //discord.gg/4f2Asy2
D
geçen yıl
N11 şa iade sorunu. N11.com
Ortalama Günlük MİNİMUM 1 adet n11 den ürün alan birisi olarak sorunlu bir satıcıyı ihbar ediyorum.

Ürün alındığından beri ufak tefek takılmalar yapıyordu fakat sorun teskil etmiyordu. birkaç hafta sonra tamamen gitti ve iade tuşu açık iken iade yapayım dedim. İadeyi yaptım ürün teknik servise gidecek falan dediler. 1-2 gün sonra baktım ürün bana geri gelmiş. Kargoyu alıp aynı gün bakıp geri yollamışlar sanırsam. Ürünü denedim baktım çalışıyor gibi görünüyor. Tamir ettiler sanırım dedim. Ama ertesi gün yine aynı sorun ve tamamen çalışmıyor şimdi. Tekrar iade yaptım. ve HALA iade onaylanmıyor. ve hiç ümidim yok. Sizce ne yapmalıyım.

Bu mağazadan alışveriş yapmadan önce tekrar düşünün

Satıcı kargoyu bile almaktan aciz. Kargoyu kabul etmeyip iade etmiş. Ödediğimiz kargo paralarıyla bile bir tane matkap alınırdı. Bu olay artık terbiyesizlik sayılıyor benim gözümde.

Birinci Aras Kargo iade kodu : 414766867119
ikinci Aras Kargo iade kodu : 414768351346

Sipariş kodu: 208572585475
Mağaza: Twice
Ürün:https://urun.n11.com/matkap/irontech-li-ion-pil-sarjli-tornavida-vidalama-24-parca-it-sv001-P400956893
D
geçen yıl
Yanlış haber. Konu silinebilir
Yanlış haber. Konu silinebilir.
D
geçen yıl
Sorun çözüldü - N11.com
Sorun n11 tarafından çözülmüştür.
D
geçen yıl
silinsin
silinsin
D
2 yıl
Hangi hakla ÜRÜYORSUNUZ ?
Günlerdir mantıklı cevap yok. popüler olmuş cevaplara karşı cevap;

--

-sevmek sevilmek sevinmek sevindirmek için
+ yeterli değil. annemden nefret ederim.

-Bu soruyu psikiyatrist yatağında evli ve çocuklu olan bir uzmana sor.
+ Tam Yakalayamadım. biraz açar mısın ?

-Ulan herif cinsellik yaşamış daha hayıflanıyor pü sana
+ Ne alaka ? Konuyu Anlayamamışsın.

-İşte bu kadar
+ ?

-Bu tiplerde yeni çıktı. Ürümüyün. Kes kurtul o zaman kardeşim Allah Allah.
+ Ben olacaklardan değil zaten olanlardan bahsediyorum...

-maalesef burdaki cogu kisi seni anlamaz.
+ Maalesef. AnlaYAmaz.

-senin icin uygun yer burasi:https://www.reddit.com/r/antinatalism/
+ ...

-Mükemmel bir ailede yetişsen, her şey istedigin gibi olsa o zaman da sıkılırsın, düşünsene her istedigine maddi anlamda
ulaşabiliyorsun, yani en azından soylu bir hayata sahipsin.... Bu iyi bir şey gibi görünüyor ve diger insanların da böyle
oldugunu düşün, zamanla diger insanlarla çatışma, karşılıklı savaş ortamına sebep verecektir... Ailenin egitimli olmasının, seni yetiştirmiş olmasının,gaddar,cani,kibirli,vs... bir insan olmanı engellemeyecektir... Yani sorunun cevabına gelecek olursak, ülkenin onda birinin dahi bu soruyu kendine sordugunu düşünmüyorum, gelişmiş ülkelerde oran biraz daha yüksek olabilir ancak çocuk yapma işi teknik bir olay degil.. öncesinde her şeyi hesaplayayım ve sorunsuz bir şekilde ilerlesin diye düşünürsen işin içinden çıkamazsın...
+ belkide en mantıklı cevap bu..

-Yapmayın yapmayın. Doğuda adamlar 10-15 tane birden yapsın. 30 sene sonra azınlık kalın ülkede. O zaman görürsün ekönömi kötü, çöcüklere sördünüz mü diye duyar kasmayı.
+Onlar zaten en büyük sorun.

-insanlık tarihi açısından bakarsak şu an en fakirimiz bile geçmişteki pek çok kişiden daha iyi durumda o yüzden boş yapma. Bireyler sana mı soracak! kedi köpekle bu bir mi adamın anası babası yani sorumlusu var. Kafanızda boş hava balonu ile geçizyorsunuz.
+ başka saçma bir cevap...

--
Kedi köpekleri kısırlaştırmak, evlatları sokaklarda heba olmasın eziyet görmesin diye alınan bir önlem. Ama neden Türkiye gibi bir ülkede bunu biz yapmıyoruz ?

Siz, yaptığınız o çocuktan izin aldınız mı ? Yaşadığı tüm iyi kötü şeyleri (türkiyedeyiz %80 kötü) yaşayıp birde cehennem korkusu veya cennet sevdası ile 60-70 yılda ölmeyi ve gitmeyi bekleyecek. Madem öyle Niye yaptınız bu insanı ?

Elin Avrupalısı üreyene neden maaş veriyor veya Hollanda'da neden insanlar evlat ediniyor düşündünüz mü hiç ?

Ben neden 2 kere bisiklet kazası 1 kere asansör kazası 1 kere motor kazası 1 kol 1 bacak kırığı 2 yıl aşk acısı, yıllarca sabah 6-7 de okula gitme derdi yaşadım ailem yüzünden ? Şimdi düşündüm de cinsellik ve bilgisayar oyunları dışında hiç keyifli sayılabilecek anılarım yok.

Bu trip yazısı değildir. Sadece bir çocuk yapacaksınız da ondan izin aldınız mı ? Ve neden yapıyorsunuz ? Zorunda mısınız ?
D
2 yıl
Penta SEBEPSİZ GARANTI DIŞI bırakıyor
Penta çıkışlı ürünleriniz GARANTI DIŞI olabilir !

https://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/11988284

merhabalar. 2 ay önce ikinci el MSI marka a320m anakart aldım. satıcının söylediği gibi de seri numarasına bakarak PENTA sitesinden garantisi devam ediyormuş teyit ettim. buraya kadar sorun yok. fakat aldıktan 1 ay sonra 2 tane usb de sıkıntı oluştu ve dedim ki kendime "ne uğraşıyorum garantiye yollayayım nasılsa garantili" dedim. pentaya anlaşmalı kargo ile yolladım fakat garanti için servis point diye biryer bakıyormuş. servis point e nasıl yollayacağımı öğrenmek için aradım, mng kargo anlaşma kodunu vesaire aldım fakat benden fatura fotokopisi istediler. dedim ki "fatura fotokopisi yok ayrıca ne gerek var garanti başlangıç ve bitiş tarihi zaten pentadan sorgulatınca çıkıyor. ben buna bakarak aldım. faturaya ne gerek var" diyince, faturanın zorunlu olduğunu dayattılar. böyle saçmalık olmaz. garantisi olduğu halde ürünü garantiye kabul etmiyorlar.

Demekki FATURASI olmayan PENTA garantili ürünleriniz aslında GARANTİ DIŞI.


www.servispoint.com
penta.com.tr
MSI
MSI türkiye
D
2 yıl
İnsanlarda üremenin mantıksızlığı !?
Çocuk yapmak yasaklanmalı mı ?
Sizce de öyle değil mi ? İnsanlar dünyanın içine ediyor gibi klasik sebeplerden bahsetmeyeceğim ama, Bunun yüzünden zaten yeni dünya arayışları, Marsı dünyaya çevirme çabaları var. Ayrıca Barış Özcan'ın videolarında bahsettiği gibi dünya gün geçtikçe yaşanmaz bir hal alıyor. Biz bile yaşlanınca buna şahit olacakken neden çocuk yapılır ki ? Ayrıca Türkiye de geçinmek bu kadar zor iken (kendimi kast etmiyorum yaklaşık 1 milyon TL mal varlığım ve aylık yaklaşık 1000 dolar kazancım var) neden birde bir tane velet yaratıp kendimizi ona adıyoruz ve ona deli gibi para harcıyoruz ki ? Ona harcayacağımız parayı kumbaraya atsak daha mantıklı değil mi ? Ben, evliliği bile çok zor şartlar dahilinde kabullenebilecek birisi olarak bu yazdıklarım birtek bana mı mantıklı geliyor ???

Çok ciddiyim tartışalım DH hadi.

Not: Yaş 24
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.