G

Yüzbaşı
01 Temmuz 2013
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
3 üye
Görüntülenme (?)
41 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
G
2 yıl
Vatan Sistem
< Resime gitmek için tıklayın >

Ailem kardeşime bilgisayar alacak illa Vatan Bilgisayardan alalım itopya, inventus nedir diye tutturdular bunu almak istiyorlar.
G
2 yıl
Bu kasa nasıl
Bu kasa nasıldır arkadaşlar kardeşim bu kasayı almayı düşünüyor da bende pek anlamıyorum bu fiyatlara sistem önerirmisin bu iyi değilse, yada ayrrı ayrı almak mı daha mantıklı olur
https://www.itopya.com/boost-a560-ryzen-3-1200-asus-radeon-rx560-o4g-8gb-ddr4-ram-1tb-disk-gaming-bilgisayar/
G
3 yıl
1400 Tl lik Telefon Tavsiyesi
1300 maximum 1400 lira civarında telefon arıyorum babam için ne öneririsiniz telefoncu j7 prime ve huawei p smart önermiş bunlardan daha iyi telefon varmı bu fiyat aralığında.
G
3 yıl
Laptop açıldığı gibi kapanıyor
Selamlar. Öncelikle herkesin Cumhuriyet Bayramı kutlu olsun.

Laptopla ilgili bir sorunum var. Laptopun power tuşuna bastığımda ekran gelmeden hemen kapanıyor laptop. Kapanması 5 sn bile sürmüyor. Sürekli deniyorum açılmıyor ama bazen de açılıyor şuan laptop tan yazıoyrum iki gündür açılmayan laptop bugün açıldı sorun ne olabilir acaba
G
3 yıl
Bu telefonlardan hangisi
HTC 10 1600 civarı ithalatçı garantili
iPhone 6s 32
Xiomi mi 6
One plus5
LG G6

Net bir fiyat araligim yok fakat max 2500 verebilirim bir telefona. Telefon dan beklediğim şey beni en azından 4-5 sene idare etsin.Telefonu düzgün kullanan birisiyim kronik sorunlu general mobile discoveryi bile 3-4 senedir kullanıyorum. Kameraya çok takmam,şarzı 1 günü çıkarsa yeter. Dediğim gibi telefondan en önemli beklentim beni uzun süre idare etsin saçma sapan sorunlar çikarmasın yeter. Üstteki telefonlardan hangisini önerirsiniz.
G
4 yıl
Laptop ta Anlık Donmalar
Laptopa 2 hafta önce format atmama rağmen anlık donmalar oluyor. Fareyi boş bir yerde sağa sola sürükleyince anlaşılıyor. Her 15 saniyede böyle oluyor.Nasıl düzeltilir bu sorun
G
4 yıl
En Beğendiğim TEDx Konuşmaları
G
4 yıl
İzleyeceğiniz Filmleri Nereden Seçiyorsunuz
Merhaba arkadaşlar İzleyeceğiniz filmleri nasıl ve nereden seçiyorsunuz. Yorumlarına vs baktığınız yerleri değil de ilk filmi bulduğunuz yeri, izlemeye karar verdiğiniz yeri merak ediyorum.
Ben daha çok forumdan ve Türkçealtyazı org' dan seçip izlemeye çalışıyorum
G
4 yıl
Türkçe,Matematik,Sosyal Özet Videosu
Selam beyler Üni bitti tekrar gireyim dedim sınava bu derslerden özet video linki falan gönderecek varmı biraz bakıp gireyimhiç olmazsa . Belki çalışarak yapamadığımı çalışmadan yapabilirim
G
5 yıl
Discovery 4GB SD karttan kitkat guncelleme oluyor mu?
Merhaba arkdaşlar şarz soketim bozuk ve kitkata geçmek istiyorum sd karttan bunu yapmam mümkün mü
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.