S

Yarbay
03 Mart 2006
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
36 üye
Görüntülenme (?)
32 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
S
5 yıl
CS:GO Kami montage
selam arkadaşlar isveçli bir arkadaşım sağolsun benim için güzel bir video yaptı izlerseniz sevinirim teşekkürler
S
7 yıl
WF oyuncularına brushy denemesi
2 gün önce lethillion ve thaldrinle karşılıklı aynı oyuna düşmüştük lb ile yaptığım ama sonu güzel bitmeyen bir hareket vardı arkadaş onu bulmuş sağolsun ben de sizlerle paylaşayım da post kasın dedim
http://www.twitch.tv/thaldrinlol/b/538725599
44:50 de başlıyor 45:15 e kadar
lb benim
o son mızrağı yemeyecektik
S
7 yıl
Challenger oldum qnqlar(çekiliş bitmiştir)
Selamlar,yaklaşık bi 5 gün önce dia 5 e kadar düşmüştüm dia 4 3 2 1 diye giderken 5 günde hızlı hızlı çilingir oluvermişim baktım kartta bi 12 lira var dedim çekiliş de yapayım dh li prolardan biri harcasın 840 rp lik çekiliş olacaktır çok fazla bir şey değil ama bedava sonuç olarak
gg wp
< Resime gitmek için tıklayın >
edit:temmuz gibi yeni laptop almayı planlıyorum stream yapmaya başlayacağım bu arada şimdiden haberiniz olsun
edit2:Çekiliş bitmiştir arkadaşlar kazanan @TheB0SS olmuştur kendisine pm yoluyla gönderdim kodu güle güle kullansın artık
tekrardan teşekkürler mesajlarınız için
S
7 yıl
Dia 1 gelen lp
< Resime gitmek için tıklayın >
bu puan ciddi mi?
herkese 5-6 gidiyor bana gelene bak
riot resmen kolumdan tutup çelincır yapıcak beni
edit:küfürleri editleyip öyle koyucam 1 sn
edit2:tamamdır hallettim
S
7 yıl
Diamond elo tr serverı OP
< Resime gitmek için tıklayın >
sonra niye dia 2 den 5 e düştüm pehpeh
S
7 yıl
Oyun çökmesi hk.
Selam arkadaşlar,oyuna girerken karakter seçim ekranın 40sn civarı kaldığımda chat den düşüyorum seçim yapamıyorum kimsenin yazdıklarını okuyamıyorum bunun nedeni nedir repair ve oyunu silip tekrar yüklemeyi denedim,Virüs programım da yok ama hala devam ediyor.Oyundan düştükten belli bir süre sonra ise aynen bu yazıyla karşılaşıyorum:

Bilinmeyen Hata
Beklenmeyen bir hata oluştu.
Üzgünüz sunucuya rapor gönderdik.
Bu hatayla karşılaşmaya devam edersen, daha fazla bilgi için destek sitesini veya forumu ziyaret edebilirsin.


bu sorun hakkında bilgisi veya çözümü olan yardımcı olabilirse sevinirim
S
7 yıl
Gotenks stream
gotenks'in streamdeyim beyler izleyin nasıl ezicem
http://www.twitch.tv/gotenks6663
çok fena ezicem öyle böyle değil
S
7 yıl
Lig düşme hk.
Selam arkadaşlar s4 geldiği zaman 2 gün içinde plat 2 den diamond 3 olmuştum
ama son 1 haftadır feci şekilde kötü oynuyorum ve trolleniyorum (takımıma gelen dravenlar 2 ie falan çıkıyor)
2 gündür diamond 4-5 arasında geziniyorum şimdi dia 5 0 puandan plat 1 e düşersem sonra tekrar çıkarsam şu taze kan işareti gelir mi deneyen var mı?
taze kan dediğim şu mavi işaret lige yeni katıldı anlamında,o gelince 2 şer lig atlama olayı var çünkü
yani bu olayı yaşayan veya duyan var mı beni aydınlatırsanız sevinirim çünkü bu gidişle düşeceğim
S
7 yıl
Bronze 5'e yerleşince verilen tepki
https://www.facebook.com/photo.php?v=599878893417131&set=vb.387522201319469&type=2&theater
elini kırıyordu az daha
@Zaphartaynı bizim yiğit değil mi? onunda odası yumruk izi doluydu
S
7 yıl
TR'de Plat-Diamond nasıl bir yer?
böyle bir yer arkadaşlar yani plat1-diamond seviyesi bu halde ve bu tiplerden hemen hemen her oyun var lig atlamak oyun kazanmak resmen işkence
heimer ve teemo oyunu taşıyacaz bize bırakın bla bla yaptılar sonuç bu
+ olarak şu nickli arkadaşları oyununuzda görürseniz kesinlikle çıkın boşa mmr düşmesin

< Resime gitmek için tıklayın >
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.