D

Teğmen
21 Ağustos 2012
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme (?)
28 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
D
3 yıl
Fotoshop bilen varmı arkadaşlar ???
Arkadaşlar oyunla ilgili bir işim düştü bana fotoshop yapabilicek bir arkadaş yardımcı olabilir mi acaba ? Ufak ama kaliteli montaj yapıcak birisi hayrına aranıyor bilen için 2 dk lık iş .
D
3 yıl
İşlemcinin voltaj düşmesi overclock ACİL YARDIM
Arkadaşlar işlemci amd x4 880k oc modeli 4.0 ghz stock durumda voltaj değeri 1.000V felan anakart a68hm p33 msi oc modelil buda ramler kingston fury 8x2 ddr3 power 600+80 kısacası herşey güncel temiz en iyi markalardan toplanmış kaliteli ürünlerdir o yönden bir sıkıntı yok.Cpu Ve Gpu ısıları asla 60 ı geçmiyor tam yükte.Benim sorunum ise şu aida64 ve performans izleyiciden bakıyorum işlemciyi 1 mhz bile oc yaptığımda aida64 ile teste tabi tutuyorum.Tam yükte 4-5 dakika içinde voltaj değerlerinde 1.400 lerden - 0.800 e 1 saniyelik düşüş yapıyo gta5 vs herşeyde 1-2 saniyelik droplar yaşanıyor.İşlemciyi 4.1ghz de yapsam 4.6ghz de yapsam bişey değişmiyor voltaıj felan otomatik ayarlıyor ama dediğim gibi tam yükte sürekli düşmeler oluyo pc kapanmıyo donmuyo.Stock halinde sıkıntı yok 4.0 ghzde sorunsuz ama oc yapıncada 5-10 fps arası fark etti kendi gözümle gördüm.4.6 da bile 55 dereceyi geçmiyor.Servise götürdüm 2-3 tane onlarda bilmedi bitanesi dediki evdeki topraklama hattı varmı prizde eğer yoksa topraklamadan oluyodur dedi.Arkadaşlar alakası varmı sizce sorun nedir yada başka fikri önerisi bilgisi olanlardan acil cevap bekliyorum lütfen.NOT:Oyunlar hep ultrada açıyorum kısınca performans düşüyor direk.
D
3 yıl
Voltaj düşmesi ACİL YARDIM
Arkadaşlar işlemci amd x4 880k oc modeli 4.0 ghz stock durumda voltaj değeri 1.000V felan anakart a68hm p33 msi oc modelil buda ramler kingston fury 8x2 ddr3 power 600+80 kısacası herşey güncel temiz en iyi markalardan toplanmış kaliteli ürünlerdir o yönden bir sıkıntı yok.Cpu Ve Gpu ısıları asla 60 ı geçmiyor tam yükte.Benim sorunum ise şu aida64 ve performans izleyiciden bakıyorum işlemciyi 1 mhz bile oc yaptığımda aida64 ile teste tabi tutuyorum.Tam yükte 4-5 dakika içinde voltaj değerlerinde 1.400 lerden - 0.800 e 1 saniyelik düşüş yapıyo gta5 vs herşeyde 1-2 saniyelik droplar yaşanıyor.İşlemciyi 4.1ghz de yapsam 4.6ghz de yapsam bişey değişmiyor voltaıj felan otomatik ayarlıyor ama dediğim gibi tam yükte sürekli düşmeler oluyo pc kapanmıyo donmuyo.Stock halinde sıkıntı yok 4.0 ghzde sorunsuz ama oc yapıncada 5-10 fps arası fark etti kendi gözümle gördüm.4.6 da bile 55 dereceyi geçmiyor.Servise götürdüm 2-3 tane onlarda bilmedi bitanesi dediki evdeki topraklama hattı varmı prizde eğer yoksa topraklamadan oluyodur dedi.Arkadaşlar alakası varmı sizce sorun nedir yada başka fikri önerisi bilgisi olanlardan acil cevap bekliyorum lütfen.NOT:Oyunlar hep ultrada açıyorum kısınca performans düşüyor direk.
D
3 yıl
FPS DÜŞMESİ VS OVERCLOCK
Arkadaşlar sistem daha 3-4 aylık herşeyi 0 topladım overclock yaptıkdan sonra 1 mhz lik oc bile yapsam donma yok ama 60 fps den bir anda 30 a inip çıkıyo tekrar virüs yok win7 orjinal yüklü win10 dada aynısı oluyor .Darboğaz yok gta5 vs %100 bile kullanmıyor işlemciyi GPU %99 tam verimle çalşdırıyorum sıkıntı yok . Anakart otomatik overclock destekliyor sadece basıyorum yapıyor.Sorun neden olabilir.
High power 600+80 power
2x8 16 GB FURY RAM
500 GB HDD
GTX 1050 Tİ
A68HM P33V2
AMD ATHLON X4 880K 4.0 (ŞUAN 4.4 DE OC DURUMDA - 4.1 BİLE OLSA DEDİKLERİMİN AYNISI OLUYOR )
Bir kere bakıma götürdüm sanırım adam anakart yada bios bişi sıfırları fabrika ayarına döndü 4.0 da hiçbi sorun yok ama bu sisteme göre darboğaz bile olmadan neden ufacık oc de droplanma oluyor.
Tek değişmediğim şey monitör çözünürlüğüm şuan 1440x900.
D
3 yıl
1500 TL 2200 TL Arası Laptop Yardımınız Gerekli
Arkadaşlar çok hard oyunlar oynamıcağım fakat orta seviye verdiğim fiyat aralığını hak edecek bir laptop tavsiyenizi bekliyorum.Dolar yüzünden fiyatını hak etmiyecek birçok laptop var işlemcisi berbat ekran kartı kötü.Bu yüzden 1500 tl 2200 tl arasında bir laptop alıcağım yeterki verdiğim fiyatı hak etsin fiyat performans ürünü bekliyorum sizden teşekkürler.Çok kısa süre içinde alıcağım için acil yardımınız gerekli.
D
8 yıl
Ne yapmam gerek çok garip bir hata alıyorum.
Arkadaşlar Runtime error 521 Can't open clipboard diye bir hata alıyorum sitelere ve sayfalara baktım hiçbir yerde bulamadım yardımlarınızı bekliyorum oyunla ilgili bir program açarken oluyor :S
D
8 yıl
ACİL YARDIM Runtime error 521
Arkadaşlar sayfaları siteleri aradım taradım bulamadım oyun oynarken bu hatayı alıyorum Runtime error 521 Can't open Clipboard.Nedir bunun çözümü ne yapmam gerekiyor bilen birilerinden yardım bekliyorum teşekkürler.Konuyuda inş doğru yere açtım :)
D
8 yıl
Servis gerekir mi daha dün aldım ?
Dün yeni aldım bisikletimi salcano ng650 26v çok hoşuma gitti . Yaklaşık 3-4 saat gezdik arkadaşlarla falan kalçam alışmadığı için hala ağrıyor :) Ama ön lastik biraz gevşek , tekerin havası biraz inik , vites 7 den sonra atarken tam geçmiyor bir de vites 6-7 gibi sürerken zincirden takılma gibi sürekli ses geliyor , bütün vidaların sıkılığı için garantisinide alıp kendi servisine götürmeli miyim ? En azından kontrol ederler içim rahat binerim . Ayrıca çok güzel ve rahat bisiklet kuş gibide hafif sürerken inanılmaz rahat alıcak olan varsa tavsiye ederim :)
D
8 yıl
SORUN NE BULAMADIK, NE YAPACAĞIZ ?
Arkadaşlar 2 haftadır internetle başım büyük belada müşteri hizmetlerini arıyorum teknik bilmem neyle araştırıyorlarmış 48 saat içinde sorunu bulcaklar mış.2 gün sonra tekrar aradım sorun yok modemde veya başka kabloda ama internet yok . Telefon için duvardan gelen ana kabloyu takdığım zaman telefon boşta kalıyor ve modeme internet geliyor fakat google bile açılmıcak seviyede yavaş internet bağlantısı oluyor . Başka bir modem takdım denedim gene DSL VE İnternet bağlantısı olmuyor . Şuan duvardaki kabloyu takdım ve girebildim bu kabloyla bile internet kesiliyo . Sprinter mıdır nedir onla takınca hiç gelmiyor . Bu nun hatası nedir lütfen bilen veya başına gelen varsa yardımcı olsun müşteri hizmetleride bulamadı sorunu yada hangi servisi çağıracağız umarım anlata bilmişimdir uzun oldu kusura bakmayın teşekkürler. :/
D
8 yıl
Kardio hakkında ( Kürek çekme )
Arkadaşlar yaklaşık 3 senedir spor yapıyorum kardio olarak kürek çekmeye başladım 30 dakika olunca bırakıyorum ( süresini artdırcam ) ama yaparken pek fazla terlemiyorum biraz yoruluyorum . Bitdikden sonra vücudumun çok inanılmaz derecede rahatladığını hissediyorum vücudumunda kan dolaşımı hızlanıyor galiba . Ekmeği falan kesdim zaten onun yerine yersem biraz buğday ekmeği yiyorum sürekli makarna yoğurtla ve meyve suyu , süt devam :D Bakalım haftada 3 gün boks 3 günde body çalışıyorum 5x30 mekik hergün özellikle ön kol , göğüs çalışmaya başladım çok da ip atlıyorum bakalım ne olacak :) Kusura bakmayın uzatdım ama Kardio nun faydasının bu şekilde görürmüyüm vücudu sıkılaşdırmak için bodyle beraber yapıyorum . Şimdiden teşekkürler
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.