E

Binbaşı
02 Temmuz 2012
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
3 üye
Görüntülenme (?)
99 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
E
2 yıl
excel mantıksal işlem "eğer"
a ve b sütunlarında verilerim var. e2 hücresine bir veri girdiğimde, e2 deki veriyi a sütunu ile karşılaştırıp aynı satırdaki b değerini e1 hücresine yazsın istiyorum.
yani şöyle;
eğer E2=A6 ise e1=B6, eğer E2=A7 ise e1=B7,eğer E2=A8 ise e1=B8 şeklinde devam istiyorum. mümkün müdür?
< Resime gitmek için tıklayın >
E
4 yıl
Puma Rezaleti
yalıspor mağazasından aldığımız üründe oluşan sorun, ve Puma'nın cevabı...
kısaca cevapta diyor ki;
"üretim hatası yoktur, malzeme hatası yoktur, bizim ayakkabılarımız böyle tabandan yırtılıp patlar, böyle dandik bir markayız."
ürünün muayenesini yalıspor değil Puma türkiye yaptı.


< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
E
5 yıl
Araç değer kaybı dolandırıcılığı??
Arkadaşlar kısaca anlatayım. Geçen gün bir cep telefonundan arandım. Daha önce yapmış olduğum trafik kazasıyla ilgili, karşı tarafın hatalı olduğu kazada aracınızın değer kaybını karşı tarafın sigorta şirketinden alalım dediler. E alın tabi, nerden arıyorsunuz dedim, "bıdıbıdı, sbm ye bağlıyız"dedi. Firma ismini hızlı söylediği için birşey anlamadım. "Size bir dilekçe yollayalım, onu kendi el yazınızla yazıp imzalayıp bize whatsapp ile yollayın" dediler. Ben de tamam dedim. Saat 5 de aradılar, "5:30a kadar yollayın hemen başlayalım işlemlere" dediler. Zaten böyle acele iş yapmayı sevmem, siz yollayın yarın bakarız dedim. Ayrıca, dilekçe örneğiyle beraber firma ismini adresini de yazın dedim. Dilekçeyi okuduğumda öncelikle gönderilen şeyin bir dilekçe değil sözleşme olduğunu, bu sözleşmede alacaklarıma ilişkin haklarımı devredeceğimi okudum ama bu firmanın bana bir ödeme yapacağına ilişkin birşey göremedim. Firma adresi için de sbm.org.tr yazmışlar. Bana ilginç geldi. Yeni bir dolandırıcılık yöntemi diye düşünüyorum.
< Resime gitmek için tıklayın >
E
6 yıl
windows 7 usb klavye fare sorunu
merhaba arkadaşlar,

windows 7 professional 64bit pc'de çalışıyorum. benim şöyle bir sorunum var; pc her açılışta usb aygıt taraması yaparak klavye ve fare driverlarını yeniden yüklüyor. haliyle windows 7 açıldıktan sonra 1,5-2 dk kadar driverların yüklenmesini bekliyorum. sanki ilk kez takmışım gibi her seferinde yeniden yüklüyor.
buı konuda yardımcı olabilecek olan varmı?
E
6 yıl
android uygulamalarda sınırlı dahili hafıza
arkadaşlar merhaba,

geçenlerde eşimin iphonunda dikkatimi çekti. bizde uygulamalar için dahili hafızanın bir kısmı ayrılırken iphone'da dahili hafızanın tamamı kullanılabiliyor. örneğin bende 4gb dahili hafızalı bi cihaz var, bunun 1 gb'ına uygulama kurabiliyoruz. iphone'da ise 16gb modelde(kullanılabilir alan 12 gb idi sanırım) dahili hafızanın tamamı tek parça olarak herhangi bir işlem için kullanılabiliyor. yani dahili hafızanın tamamına uygulama yüklenebiliyor.

android L'de bu konuda ios benzeri bir geliştirme olacak mı acaba?
E
7 yıl
chrome mobil sekme
siliniz
E
8 yıl
iphone 4s vs general mobile discovery
androidin en sevdiğim özelliği belki garip gelecek ama swype klavye özelliği. bunun yanında bir de telefonu direk flash disk gibi pc'ye bağlayabilmemiz de güzel. en gıcık olduğum özelliği de, telefon rehberine bastığımızdaki o bekleme süresi. bu iki özellik nedeniyle discovery ile 4s arasında gidip geliyorum. aslında son günlerde discovery bulmak için bayağı uğraştım, tabi karaborsa cihaz. derken aklıma 4s geldi. stabil işletim sistemi vs... kararsızlık.
E
8 yıl
vw polo classic ön konsol sorunu
arkadaşlar öncelikle merhabalar,
aracım 97 model polo classic. aracımın ön konsolunda küllüğün altında resimdeki yerde açılma meydana geldi. konu hakkında fikri olan varmı?


< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.