R

Teğmen
31 Aralık 2005
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme (?)
80 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
R
6 yıl
steam key takas
elinizde takaslık steam keyleriniz varsa değerlendirilir.
R
6 yıl
Gw2 Takas
Öncelikle merhaba. Elimde, içinde 2 3 tane 80 lvl karakterimin bulunduğu(guardian, thief, engineer), ki oynadığım zamana kadarki bir çok achievement yapılmış, jumping puzzle lar, harita, eventlar felan, içinde de 300 400 e yakın gold bulunan hesabım takasa açıktır. steam oyunları ile takas etmek istiyorum. uygun olanı konuşmak ve anlaşmak üzere, up!
R
14 yıl
fifa 07
arkdaşlar bana hamachi kanallarını yazarmısınız ? fifa için
R
14 yıl
cod 2 ping=350
arkadaşlar cod2 oynuyorum eskiden ping =15-20 idi bilgisayarım sp2 yükledikten sonra cod 2 pingim 300 den aşağı inmiyor herşeyi kapattım güncellemeler vb. artı kaspersky ile virüs arattım virüsde yok 2 gündür ping im böle pc de bi yavaşlama yok ama netim de biraz yavaşlama var fark ediliyo
R
14 yıl
Nezin enteresan görntüleri!!!!!
arkadaşlar gittim 2 gün önce x1600pro zar zor olsada buldum.Ama eve geldip taktığımda tam bi rezaletle karşılaştım.Arkadaşın dandikten 9600xt'si bile el-alemin'de 125 sabit fps si var.Ama bende gel gör ki sen fazla 110 yada zorlasak 120.Tavsiye eden arkadaşların fps si 200 olmasına rağmen bende 200 ü bırak 125'i geçsem kafamı kıracam.Ayrca sistemim p4.2.8 ht 775 512 ddr-400 .yorumlarınız bekliyorum.yoksa bu kart mefta.

ayrıca kasanın kapağındaki fanı takınca fps 30 lara kadar iniyo.dx 7 minimum sistem.psu ise codegen 30 dolarlık kasa fanı.

yardımlarınız bekiyorum abiler ablalar.
R
14 yıl
psu'nun fps deki etkisi!!!
arkadaşlar gittim 2 gün önce x1600pro zar zor olsada buldum.Ama eve geldip taktığımda tam bi rezaletle karşılaştım.Arkadaşın dandikten 9600xt'si bile el-alemin'de 125 sabit fps si var.Ama bende gel gör ki sen fazla 110 yada zorlasak 120.Tavsiye eden arkadaşların fps si 200 olmasına rağmen bende 200 ü bırak 125'i geçsem kafamı kıracam.Ayrca sistemim p4.2.8 ht 775 512 ddr-400 .yorumlarınız bekliyorum.yoksa bu kart mefta.
R
14 yıl
MOVED: gelde uyuz olma fps 60-110 arası!!!x1600pro
R
14 yıl
Psu için öneri yada bi bakın!!!
arkadaşlar gittim 2 gün önce x1600pro zar zor olsada buldum.Ama eve geldip taktığımda tam bi rezaletle karşılaştım.Arkadaşın dandikten 9600xt'si bile el-alemin'de 125 sabit fps si var.Ama bende gel gör ki sen fazla 110 yada zorlasak 120.Tavsiye eden arkadaşların fps si 200 olmasına rağmen bende 200 ü bırak 125'i geçsem kafamı kıracam.Ayrca sistemim p4.2.8 ht 775 512 ddr-400 .yorumlarınız bekliyorum.yoksa bu kart mefta.
ayarlar en düşük düzeydedir.lütfen yazmyalım.

ayrıca kasadaki psu codegenin 30 dolarlık standart psu dur.Sizce psu değiştirsem fps artar mı.

Ayrıca kasanın yanındaki fanı çalıştırınca fps 30 a düşüyor.

YARDIM
R
14 yıl
Codcular buraya fps ile ilgili!!!
arkadaşlar gittim 2 gün önce x1600pro zar zor olsada buldum.Ama eve geldip taktığımda tam bi rezaletle karşılaştım.Arkadaşın dandikten 9600xt'si bile el-alemin'de 125 sabit fps si var.Ama bende gel gör ki sen fazla 110 yada zorlasak 120.Tavsiye eden arkadaşların fps si 200 olmasına rağmen bende 200 ü bırak 125'i geçsem kafamı kıracam.Ayrca sistemim p4.2.8 ht 775 512 ddr-400 .yorumlarınız bekliyorum.yoksa bu kart mefta.
R
14 yıl
gelde uyuz olma fps 60-110 arası!!!x1600pro
arkadaşlar gittim 2 gün önce x1600pro zar zor olsada buldum.Ama eve geldip taktığımda tam bi rezaletle karşılaştım.Arkadaşın dandikten 9600xt'si bile el-alemin'de 125 sabit fps si var.Ama bende gel gör ki sen fazla 110 yada zorlasak 120.Tavsiye eden arkadaşların fps si 200 olmasına rağmen bende 200 ü bırak 125'i geçsem kafamı kıracam.Ayrca sistemim p4.2.8 ht 775 512 ddr-400 .yorumlarınız bekliyorum.yoksa bu kart mefta.
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.