U

Binbaşı
16 Mart 2012
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
8 üye
Görüntülenme (?)
108 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
U
5 ay
Pass Sıkıntısı
Arkadaşlar merhaba;
Red 35 tarifesini kullanmaktayım. Normalde passlerden düşüp kotadan düşmemesi ve pass kullanımına geçmesi gereken miktarlar yanlış hesaplanıyor. Aşağıdaki resimlerde görebileceğiniz gibi passlerden nerdeyse hiç kullanım yok. hepsi kotamdan gitmiş. Bu durumu kime nasıl anlatacağız vodafone'da ?
< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >
U
6 ay
Sağlık raporu muammasi
Arkadaşlar merhaba. Ankarada özel hastaneden şubat ayında sağlık raporu almıştım ehliyet için. Şu an Çanakkaledeyim çıkartmaya gittim belgeyi yok dediler özel hastane raporu olmaz devlet hastanesi ya da aile hekiminden alman gerekiyor. Artık özel hastaneler geçersiz dediler. Var mı konu hakkında bilginiz?
U
2 yıl
Dünya bankasından kredi çekildi
Hazine ve Maliye Bakanlığınca, Dünya Bankası kaynaklarından, Sulama Modernizasyonu Projesi için 222,3 milyon Euro tutarında kredi sağlandığı bildirildi.

Bakanlığın internet sitesinde yer alan duyuruya göre, söz konusu kredi anlaşması 15 Şubat'ta imzalandı.


Doktor bu ne?

Kaynak :https://t24.com.tr/haber/dunya-bankasi-ndan-turkiye-ye-222-milyon-euro-luk-kredi,808399
U
3 yıl
Huawei Mate 10 Lite Android 8 'e geçiş ve Android 7'ye geri dönüş
arkadaşlar Huawei Türkiye'nin bize güncellemeyi ne zaman vereceği belli değil. forumdaki arkadaşların yardımıyla bende 8.0 a geçiş yaptım ve sizler için bir rehber hazırlayım dedim.

öncelikle bootloader kilidini açmanız gerekiyor. bunun için bu linke e tıklayarak bootloader kilidi için kodu almanız gerekiyor.

kodu aldıktan sonra ise telefondan usb hata ayıklamasını ve oem kilidini açıyorsunuz.

adb minimal ve hisuite'i kurarak bütün driverları kurmuş oluyorsunuz.

minimal'ın kurulu olduğu klasöre gelip shift+sağ tıkla beraber komut satırını burada aç deyin.

adb devices yazın
telefonda usb hata ayıklama için izin ekranı çıkacak. bu bilgisayara sürekli izin ver tikini işaretleyip izin verin.

telefonu listeledikten sonra telefonu kapatıp ses kısma tuşuna basarken usb kablosunu takın ve komutu tekrarlayın ( adb devices). telefonu gördükten sonra "fastboot oem unlock kod" yapın ve telefonda ses açma ve güç tuşuyla işlemi onaylayın.

işlemlerden sonra telefon açılmadan tekrar ses kısma tuşuyla fastboot moduna girin ve bu linkten indirdiğiniz dosyayı masaüstünde rardan çıkarın.

update eng.bat ı çalıştırın ve ekrandaki adımları uygulayın. bu adımda telefona custom recovery yüklenecek.

yükleme tamamlandıktan sonra güç tuşuna uzun basın ve telefon kendini yeniden başlatırken ses açma tuşuna basılı tutun. twrp ekranı gelecek. bu adımda telefonda yapacak bir şey yok.

sonrasında buradan indirdiğiniz yazılımı 'HAFIZA KARTI' içinde 'HWOTA' isimli klasör oluşturup atın . yazılımların adı şu şekilde değiştiriyorsunuz:

- update_data_full_public.zip olan update_data_public.zip
- update_full_....zip olan update_all_hw.zip
- update.zip olana dokunmuyorsunuz.

cmd ekranında from sdcard seçeğini seçip change firmware'i seçtikten sonra bekliyorsunuz ve telefona android 8 yükleniyor.



Eğer bootloader'ı tekrar kapatmak istiyorsanız telefon açıldıktan sonra usb hata ayıklamayı tekrar açıp telefonu kapatıyorsunuz ve ses kısma tuşuna basarken telefonu tekrar bilgisayara bağlıyorsunuz ve 1.seçeneği seçip bootlader kodunu tekrar giriyorsunuz. telefon kendini tekrar resetleyecek ve açıldığında bootloader kapalı bir şekilde android 8'i kullanıyor olacaksınız.



Android 8.0'den 7'ye dönmek


Eğer problemlerle karşılaşırsanız vs geri dönmek isterseniz geri dönmesi çok daha kolay .

öncelikle yine yukarda verdiğim linkten android 7 134,135,136 sürümlerinden birisini full olarak 3 parçada indiriyorsunuz. isimleri de yine yukardaki gibi değiştiriyorsunuz. bu linkteki 2 mblık dosyayı da indirip hepsini aynı klasöre atıyorsunuz hafıza kartında. klasör adı 'RNE-L01-C432B13x' şeklinde olacak. x yerine hangi sürümü indirdiyseniz o olacak .

buradan indirdiğiniz klasörde twrp yi flashlayıp install ve oradan hirupdater i seçip işlemi onaylayın. bütün dosyaları kuracağı için biraz uzun sürebilir ve bu esnada telefon bilgisayar ya da priz üzerinden şarjda olsun. işlem tamamlandıktan sonra tekrar fastboot ekranına gelin ve trar içerisinden çıkan recovery dosyasını flashlayın.

TWRP dosyasını bu link içinden kullanınız.

Telefonunuz android 7 olarak açılacaktır.

Eğer bootloader'ı tekrar kilitlemek isterseniz fastboot moduna alın ve "fastboot oem relock bootloaderkodunuz" yazıp enterlayın. telefonda onay verin telefon kendini formatlayacak ve yeniden başlatacaktır.
U
4 yıl
Canon iP107 plotter hakkında
arkadaşlar elimizde ip107 plotter var. mbk kartuşu ve bk kartuşu kullanma oranları yüzde 85'e yüzde 15. yani mbk kartuşu aşırı derecede kullanırken bk yı hiç kullanmıyor gibi. ayarlarını filan karıştırdım ancak herhangi bir şey bulamadım. konu hakkında bilgisi olan var mı acaba ?
U
4 yıl
Laptop vs Bluray
Arkadaşlar i5 4200ü işlemcili, gt840m ekran kartlı bi laptobum var. Bu makineyi hdmi ile tv ye bağlayıp Bluray izlemek istesem kalite nasıl olur? Ekran kartı sıkıntı çıkarır mı? Uğraştığıma değer mi? Bu arada ram 6 gb.
U
4 yıl
Yapılandırılmış Kart Açılması Hakkında
kredi kartımı ocak ayında yapılandırdıktan sonra dün tüm borcu tek seferde ödeyerek kapattım. takibe düşmeden yapılandırma yapmıştım. kartımın dünden beri açılmasını bekliyorum. kartın açılmama gibi bir durum söz konusu olabilir mi ? nasıl bir yol izlemem gerekli ? bu arada güncel kkb puanı 1537.
U
4 yıl
Öğrenciye 2. kredi kartı
Şu anda iş bankasında Gold kartım var 4bin limitli. Yapılandırılmış durumda ve henüz hiç bir aksama olmadan ödemesini yapmaya devam ediyorum. Şu anda sigortam da yok. Başka bir bankadan öğrenci kredi kartı alabilir miyim yoksa Gold kartın limiti nedeniyle alamaz mıyım ?
U
4 yıl
Laptop Uyku Moduna Geçiyor
beyler benim laptopta hdd ramin olduğu bölgeden tutup kaldırırsam ya uyku moduna geçiyor ya da ekran gidip geliyor . bunun sebebi ne olabilir ? naıl düzeltebilirim ? ya da teknik servise versem yaparlar mı ?
U
4 yıl
Çin'de yaşayan birisi vardı
Arkadaşlar zamanı hatırlamıyorum ama Çin'de yaşayan ve çocuğu hasta olan bi abimiz vardı. Hiç bilgisi ve ya hatırlayan var mı ?
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.