P

Onbaşı
09 Ağustos 2005
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme (?)
2 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
P
16 yıl
Bİ BAKINN. (MUTLAKA )ÇOK KÖTÜ YAA
http://www.mdri.org/projects/turkey/BCD_Photos.ppt#256,1,Behind Closed Doors: Human Rights Abuses in the Psychiatric Facilities, Orphanages and Rehabilitation Centers of Turkey


çok acı.
P
16 yıl
ipod kadar kullanışsız mp3 player görmedim
kullanışsız bence bikere şarkı yüklemek için itunes die bi program gerekiyo + diyelim ipodunda yüklenmiş şarkılar var ve başka bi bilg.dan itunes yükleyerek o bilgisayardaki şarkıları ipoduna kaydetmek istiosun mevcut olan şarkılar siliniyo ozaman.
P
17 yıl
dart karaoke
bu program nasıl kullanılıyor anlamadım ben.
P
17 yıl
dart karaoke
bu programı nasıl kullanıcam anlamadım.
P
17 yıl
ağvaya gittiniz mi?
ağvaya giden ve orada konaklayan var mı ? var ise nerde konakladınız ve memnun kaldınız mı?
P
17 yıl
ses sorunu
ya bilg.ın ses kartını yüklüommm. bilg. kapatıp başka bi sefer açtıımda ses çıkmıo. bi daha ses kartı yüklemek zorunda kalıom. neden öööle oluo ne yapabiliirm
P
17 yıl
bişe sorcamm
arkadaşlar ipodun kulaklıı kaybolunca yenisinden gönderiolarmış bikereliğine.nerden istenio biliomusnuz
P
17 yıl
MOVED: alt yazı yükleme
P
17 yıl
alt yazı yükleme
filme alt yazı nasıl yüklerim ve nerden yükleyebilrim...
P
17 yıl
İPOD SHUFFLE...
ipod shuffleın equalizer ayarlarını yapamıyorum bilen var mıııı
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.