E

Çavuş
02 Nisan 2005
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme (?)
1 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
E
17 yıl
resimlerin yüklenme sırası
ya arkadaşlar

şimdi sitede bi tane 200kb lık flash ve bi tane de 100kb lık banner var mübarek site açılırken ilk önce bunları açmaya çalışıyor ve uzun müddet sıkıcı bir şekilde beklemek zorunda kalınıyor. halbuki zemin resimlerini önce döşese (css, backgorund) sitenin çoğu yüklenmiş olacak..

bunu nasıl yapabilirm yani önce diğer resimlerin yüklenmesini flash ve bannerin en son yüklenmesini nasıl sağlayabilirim ?

var mı böyle bir olay ?
E
17 yıl
5S KABLO ile CAT5 ARASINDAKi FARK
selam adsl modeme 8 metre uzunlukta kablo çekeceğim cat5 uygun diye duyduğum için cat5 kablo almaya gittim biraz da acelem vardı dikkat etmemişim adam şu kabloyu vermiş (5s cable category 5e utp ansi/tia 568 b 275m)

gidip kafasına çalim lan ben cat5 istemedim mi bu ne ? mi diyim yoksa dursun mu ?

biraz da teknik olarak aralarında ne fark var ?

saygılar..
E
17 yıl
kendi ağımı nasıl sabote ederim ??
merhaba

yapmak istediğim programın amacı kendi kişisel bilgisayarımda benden başka birisinin ethernet kartı ile internete (adsl / proxy ile) ya da başka bir ağa bağlanmasını engellemek.

bunun için aklıma gelen ethernet kartını ya da gerekli protokolü sabote etmek (IPX/SPX - TCP/IP herneyse artık..)

bazıları ethernet kartını ya da protokolleri kaldırıp yeniden kursa bile program bağlantıyı iptal etmeye devam edecek.

programı kaldırmanın tek yolu gerekli exeyi bulup saf dışı etmek olmalı (ya da yalnızca benim bileceğim bir, exe'ye ulaşıp saboteyi geçici olarak durdurma yolu)

fakat ethernet kartını ya da protokolleri nasıl sabote edebilirim ?? bir fikri olan varsa merakla bekliyorum.
E
17 yıl
GPSR ile internette imesh mirc sorunu
dizüstü bilgisayarımdan cep telefonu ile gprsden internete bağlanıyorum. explorer veya cuteftp 3dftp gibi programlarda sorun yok

ama imesh ve mirc gibi programları çalıştıramadım. pek anlamam ama 4 soket ya da proxylerle alakalı bişey mi diye baktım ama ayarlarda bulamadım.

normal hattan (ADSL ya da dial-up) bağlandığımda bir sorun olmuyor.

nasıl çözebilirim bu problemi ?

saygılar..
E
17 yıl
Ekran Koruyucu Yapmak ve FOTOANGELO
Merhaba

Ben ekran koruyucu ya da exe seklinde kullanilabilen slide gösteriler hazirlamak istiyorum ama Power Point'de değil.

Bunun için ACD Systemsle gelen Foto Angelo yu keşfettim önceleri hosuma gitti ama sonra cok yetersiz kaldı. Efektler hoş ayrıca arka plana mp3 ekleme gibi özellikleri de güzel fakat şöyle bir sorun var.

Eğer 824kb lik bir resim ekleyip tek resimle exe slide'i hazirlarsam toplam boyut 1mb oluyor. Ama aynı resimi üzerinde farklı yazılarla 30 ayrı slide'a dönüştürürsem 30mb oluyor. Bu özelliği yıktı tabi beni :) Bu şartlarla kim kullanır böyle bir proğramı.

Ben toplamı 1-2mb olan 4-5 resmi farklı efekt ve yazılarla 40-50 slide şeklinde hazırlamak istiyorum. Bu 40-50 slide icindeki 4-5 resmin aynı olduğunu idrak edebilip "ya kardeşim bu resimler zaten aynıymış ben neden hepsini ayrı ayrı kopyalayıp boyutu büyüteyim" :) diyebilecek ama fazla da karışık kuruşuk olmayan kullanışlı bir program arıyorum.

Yardım ederseniz çok sevinirim.

Saygılar...
E
18 yıl
BU FİYATA BU NOTEBOOK !!!
NEC Versa M340 Centrino 1.6GHz

Intel Pentium M 725 İşlemci (1.6GHz/2MB)
15"XGA TFT LCD Ekran
64 mb ekran
Intel Extreme Graphic Teknolojisi
256 MB DDR RAM
60GB Sabit Disk
DVD/CD-RW Combo
3xUSB2.0
Firewire
Intel Pro/2200BG Wireless LAN
Ethernet
Modem
Yaklaşık 2,8kg
5 Saate kadar pil ömrü
Free DOS işletim sistemi (yani yok :) ama olsun yaşasın korsan microsoft :pp )
2 yıl garanti

HIZLI SİSTEM
Peşin KDV Dahil 1,900,000,000 TL
Access'e vadesiz 194X10


NEC Kullananlar varsa yorumlarını alabilirmiyim nasıl bir makine eksleri artılar

Bakın yazan olmazsa yarın verecem parayı iş işten geçtikten sonra olayı olmasın :)

Milli eğitimde başına çalsın TOSHIBASINI onları beklemekten ömrüm çürüdü :Ppppppp
E
18 yıl
Markalar Ne Çağrıştırıyor ???
En iyi markaları listeleseniz sıra nasıl olur (lütfen yalnızca kullandığını markaları yazın)

mek001 arkadaşımızın bir konuya verdiği cevaptan esinlenerek acıyorum bu konuyu

onun marka sıralaması şöyle

1-)SONY VIAO (euro ile satılıyor ve çok pahalı ama harika makinalar bence)
2-)TOSHIBA (sony ile birlikte teknoloji üreten ve ilk laptop u çıkaran firma)
3-)APPLE İbook (bi modelini denemiştim G5 işlemcili çok kaliteli hissini vermişti ama çok pahalı)
4-)ASUS (fiyat-değer lideri)
5-)HP (Çok satılıyor,uygun fiyat,ortada mantıklı secenek)
6-)Casper (bana iyi şeyler çağrıştırmıyor.)
7-)ACER (Aynı casper ne hissettiriyorsa)
8-)DATRON (çinde sokak ortasında üretiliyormuş gibi duruyor)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

benimkide onunla hemen hemen aynı

1-)SONY (çok fazla para çok kalite)
2-)TOSHIBA (cok para cok kalite)
3-)APPLE(oldukça yaratıcı ve kaliteli ürünleri var ama büyük PC kullanıcı çoğunluğunun gölgesinde kalıyor.)
4-)ASUS (ne kadar ekmek o kadar köfte..)
5-)HP (bence adı çıkmış çok kötü değilse bile bu sırayı bile pek haketmiyor ayrıca dizüstünün vidalarını takmadan gönderen HP teknik servis elemanlarıyla da tanışmak nasip oldu maalesef..)
6-)DATRON(ne iyi ne kötü, az para az iş)
7-)ACER (estetik yoksunu... nedendir bilinmez bir gıcıklık hissettiğim firma...)
8-)CASPER ( EN, UZAK DURSAN İYİ OLURUNDAN REZALET ÖTESİ FİRMA ! Bana kalırsa Türkiye'deki tüm CASPER bayiilerini ve teknik servis elemanlarını ikinci bi HITLER vasıtasıyla katledip kısa zamanda kurtulmak lazım !!!!......
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.