İngilizce öğretmeniyim. Haftalık 25 saat dersim var. Tıp okumak istiyorum. Tıpta devam zorunluluğu var mı? Katılamadığım derslerin tekrarını izleme gibi şansım olur mu? Yıllık 20 gün iznim olduğu için uygulamalı derslere katılabilir miyim?