Y

Çavuş
12 Temmuz 2020
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme (?)
15 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
Y
4 hafta
Rampage Spear VS MSİ Clutch GM08 Mouse Karşılaştırılması
Arkadaşlar 100-150₺ arası bütçem var ikisi arasından hangisi alınır sizce?
Y
4 hafta
Oyunlarda 60 FPS Altına inince ciddi kasma hissiyatı.
Herkese merhaba. Nedense eski bilgisayarımda böyle bir şey olmuyordu. Yani 40-45 FPS beni rahatsız etmiyordu. Ancak bu sistemimde çoğunlukla 60 FPS altına düşmemekle birlikte 50-55 FPS'lerde bile ciddi bir kasma hissiyatı yaşıyorum. Sistem şu şekilde:

İ3 4170 ( i5 4460 İle değiştireceğim)
Gtx 750 2 gb
16 gb ram 8x2 1600mhz
750 hdd 120ssd
Gigabyte z97m anakart

Valorantta ise 100 altına inince oynanılmaz hal alıyor vsync kapalı halde 60'a sabitleyince kasıyor vsync açınca kasmıyor eski kasamda 60-80 arası gayet akıcıydı bunda ciddi derecede kasıyor

World of tanks oyununda 59-60 sabitken akıcı fakat 50-57 arası cidden kasıyor oynanılmaz hal alıyor.
Y
2 ay
ANAKART EKRAN KARTI UYUMLULUĞU?
Arkadaşlar Gigabyte Z97M anakartım var şuan gtx750 takılı ben bunu değiştirip gtx760 takıcam displayport girişli bir kart olduğu için 144hz monitör alıcam şuanki kartımda yok ama gtx760 alınca olacak

Asıl sorum şu kullandığım anakartıma gtx760 uyumlu olur mu?
Y
2 ay
VALORANT YÜKSEK FPS AMA AKICI DEĞİL DROP SORUNU!!
Dostlar valorantta ortalama 80-180 arası fps alıyorum bana yetiyor. Ama 100 altına düştüğünde sürekli kasıyormuş gibi hissediyorum hafif hafif drop yiyorum fpsi 80-70 'e sabitlediğimde acayip kasıyor ama vsync açıp 60'a sabitlediğimde bu sefer kasmıyor sebebi nedir vsync kapalı iken 100 altına düşünce kasıyor vsync açık 60 sabit fakat mouse lagı olduğundan 59'a sabitledim

Eski bilgisayarımda bu sorun yoktu fps sabit 120'ydi bu yeni aldığım pcde başıma geldi driverler tam kurulu sorunsuz
Y
2 ay
AŞIRI SESLİ EKRAN KARTI ACİL YARDIM
dostlar ekran kartım acayip sesli çalışıyor sebebi nedir

fandan gelmiyor ses fanı elimle durduruyorum sonuç hala aynı

Ses bu videoda :https://www.youtube.com/watch?v=pYeQ3BzEUzw&feature=youtu.be

kart gigabyte gtx750 2 gb

çalışması normalmi anormallik mi var ?
Y
2 ay
TÜRKNET BİR ANDA 39 TL ZAM YAPIYOR ??
88 tl ödüyorum arkadaşlar her ay türknete devlet son günlerde vergi getirmiş faturama artık 39 lira eklenecekmiş sizede böyle bir şey dendi mi ? Türknet kullanıcılarına soruyorum 2 yıllık digitürk taahhütü yaptırırsam 19 liraya düşüyormuş devlet vergi getirse bir anda o kadar getirebiliyormu veya devletin vergisini bunlar taahhüt şartıyla azaltabiliyormu dostlar?
Y
2 ay
ikinci el sistem alacağım yardım dostlar
dostlar şuan ki durumu göze alarak ekran kartlarının fiyatlark eskiye dönene kadar idarelik bir sistem alıcam

1400 tlye iyi midir sorunsuz pc değer mi fiyatına

gtx 750ti 2 gb
i3 4130
h81 ecs anakart
120 gb ssd
160 gb hdd samsung
6 gb 1600 mhz ram(8 yada 12 yaparım)

1.nesil kasa fiyatına bırakıyor kasayı
Y
2 ay
İkinci el telefon sattıktan sonra sorun yaşamak YARDIM
Dostlar ikinci el iphone 6 telefonumu sattım bende aldığımda 2 aylıktı ve değişensiz olarak aldım değişeni olduğunu sattıktan sonra öğrendim meğersem ben alırken pili değişikmiş sattığım adam 4 gün sonra telefonu geri iade etmek istedi ve kabul etmedim sizce ne olur?

Bende yeni öğrendim onun söylentisine göre belki kendi açıp değişti veya içini açıp kontrol ettirdi cihazıma her şey olmuş olabilir aldığı gün kontrol ettirip deseydi verirdim ama 4 gün sonra geldi parayı zaten harcadım ne yapabilirim ki telefon sorunsuz şekilde çalışıyor
Y
7 ay
Gamepower Bane Takılma Sorunu
Arkadaşlar bane aldım ama aşırı takılıyor dizime koyup hareket ettiriyorum sorun yok ama mousepadimin üzerinde neredeyse çok zor hareket ediyor yeni mousepad alıcamda önerisi olan varmı gamepower rgb100 mousepad düzeltirmi sorunu?
Y
8 ay
Klavyem kendi kendine yazıyor saçmalıyor
Arkadaşlar klavyem bir anda böyle oldu kendi kendine caps lock açıp kapatıyor sürekli aynı yazıları yazıp duruyor farklı klavyeyi denedim düzeldi ama kendi klavyem bir anda böyle oldu ne yapabilirim bunun için

James Donkey 610 Blue Switch

< Resime gitmek için tıklayın >
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.