R

Çavuş
17 Mayıs 2015
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
2 üye
Görüntülenme (?)
17 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
R
geçen yıl
SATILIK FALCHİON KNİFE l NİGHT
ürünü bilen bilir link bırakıyorum fiyat 580 tl https://3d.cs.money/?q=hfMhPUw
https://steamcommunity.com/id/raken1
R
3 yıl
Dota 2 İtemlerim Satılık << Arcana,BonesSaw vs.
Uzun zamandır oynamadığım için itemleri nakite çevirmek istiyorum.Elimde Değerli bir kaç item var Adana içi veya havale ile halledebiliriz.Daha önceden Sattıgım ürünler oldu güven konusunda sıkıntı yaşamayız eskiler tanır.
Referanscım:Tharic001 ve barrack Bu kişilerden ürün alıp sattım bunlarda pazarcıdır.

Elimde Bonesaw
Sf arcana Yazılı
Ember Divine 2 tane tekli
Deşicinin Makarası (Pudge Hook)
Yazılı Tamahkar Tokmak (Slardar silahı)
Kılıç Koruyucusunun Kararmış Bıçak Ağzı (Juggernaut Full 3 taşlı bıçak)
Sf Kolları
Manta dual anti mage silahları
İnvo saçları
Bir kaç tanede hava durumu var elimde bende kullanıyordum seveceginiz tarzdan

Ürünleri almak isteyen burdan veya 05312984597 numaramdan ulaşabilirler.

Profilimhttps://steamcommunity.com/id/raken1/inventory/

Raken
R
5 yıl
LYS YI COZMUS KISILER ICERI
Normalde buralarda konu acip muhabbet eden insan degilim ama su soru aklima cok takildi. Lys matde fem denge ve karekok denemlerini çozuyorum. Hepsinden 24-28 arasi ne cikiyor. Ben bu kitaplarin biraz kolay oldugu kanaatindeyim belkide bana oyle geliyordur.yani sizce gercek lys de kac yaparım bilmiyorum. Aranizda cozen deneyen eden varsa bi yazsin beyler
R
6 yıl
KO DA PROGRAM İLE VİDEO CEKME BİLENLER İCERİ
Arkadaşlar ko'da daha önce fraps ile video çektim fakat lisanssız kullandığım için 30 sn gibi bir süreyle çekiyorsun. Ayrıca eskiden kullandığım pc'nin özellikleri kötü olduğu için video alırken kasma gibi problemler vardı. Şuan kullandığım pc canavar gibi 8 gb ram 2 gb 256 bit ekran kartı i7 islemci felan fakat 1 hafta önce denedim hala videoyu baslattıgım anda kasmalar var ve cektikten sonra videoyu izledigimde görüntü kalitesi en fazla 360 p oluyor belkide tam kullanmayı bilmedigim icin ayarlayamıyorum. Sizden istedigim fraps gibi bandicam gibi bildiğiniz sınırsız çeken program varsa yazıp görüntü kalitesini nasıl hd yaparız hakkında bilgi vermeniz bilen arkadaşlar varsa yardımcı olursa sevinirim. Yani bilip de kullanamadığım programlar hakkında bilgi versenizde olur : Bandicam,HyperCam,Fraps gibi
R
6 yıl
Dota2 Weather (Hava) Efekti SATILIR
Dota2loungede uygun fiyata bulamayanlara bende fazladan var 2 harvest sirocco ve pestilence felan. Almak isteyen pm biraksin 2 dolara birakirim veya uygun immortallara fiyat degisiklik gosterir. Neyse pm atin konusalim
R
6 yıl
Mankenlik için ajans başvuruları
İstanbulda bi kaç ay kalacağım için bu fırsatı değerlendirip bazı ajanslara basvurdum. Başvurduğum ajanslar arasında : Cast Ajans.net , fenogram, toraman ajans, valente ajans, aypi ajans, rol ajans,family ajans, erberk ajans vs. biraz uğraştım açıkcası. Ve yaklaşık hepsinden kabul mesajı geldi family haric daha bugün yaptım onuda bekliyorum.Hepsinin belli başlı ücreti var Hepsinden randevuda aldım Bu pazar gitmeyi düşünüyorum.Ama bu işlerde yeni olacağım için hangi ajansın bana daha fazla katkısı olur sizden tecrübeniz varsa bilmek istiyorum. Yaptığım bir kaç araştırma ile Rol ajans ve fenogram'ı iyi olarak gördüm. Evet bende sizin gibi çok şey okudum para tuzağı, bu iş yapılmaz millet kurt olmus vs. içimde kalmasın 1 kere bile olsa gidip parayı verip sanşımı denemek istiyorum. Olmazsa dahada bulaşmam zaten.Eğer sizde bu saydığım bazı ajanslardan birini bana öneriyorsanız lütfen bir yorumda bulunun.İyi günler
R
6 yıl
LOGİTECH G15 Mİ YOKSA BLOODY B120 Mİ ?
Bu klavyelerden birini almayı düşünüyorum bi ara logitech g103 elime geçmişti fakat tuşları çok değişik geldiği için kullanamamıştım.Bende diyorumki acaba logitech g15de öylemidir yoksa bloody alacam. g15 kullanana biri varsa bana qwer tuşlarının küçüklügü ve düzensizligi hakkında bilgi verirse çok sevinirim.iyi forumlar
R
6 yıl
Sf arcana ve 50-100 arasi satilik hesaplar alinir.buyrun iceri
Sf arcana ve en az 3800 rank ve uzeri hesap alinir istanbul ve adana ici tercihimdir. Bayrama kadar adanadayim ondan sonra istanbula geçecegim 2 şehirde uygundur. Smurf hesapta olur item ihtiyacim yok.ilgilenenler pm atarsa sevinirim
R
6 yıl
Adana ici +4000 mmr ve sf arcana uygun fiyata alinir
Adana ici smurf veya normal acc satin alabilirim. Ama smurf tercihim dir. Ama sadece adana ici pmlerinizi bekliyorum
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.