M

Onbaşı
15 Kasım 2014
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
1 üye
Görüntülenme (?)
49 (Bu ay: 5)
Gönderiler Hakkında
M
geçen yıl
Performans Alamıyorum Düşük FPS
Sevgili arkadaşlar;
Bilgisayarımdaki olan parçaların hangisi tam performanslı çalışıyor hangisinde sorun var bunları bana gösterecek bir program var mı?
Bunu sormamın sebebi oyunlarda düşük FPS almam.
Bilgisayar parçalarım.
4790K.
Z97 GAMING 3.
16 GB 1600HZ HyperX (2400MHz OC ile)
5600XT.
Bunun sebebi ne olabilir?
Dün oyunda (Warzone) bir arkadaş denk geldi RAM'ler aynı, işlemci aynı, ekran kartı RX570 varmış 100 110 FPS alırken ben 70-80 alıyorum. (Ayarlar Low'da iki sistemde de)
Darboğaz yaşadığımı düşünmüyorum drop yemiyorum (5-6 saat oynarsam drop tarzı bi kasma anlık oluyor )2. ise işlemcim oyun sırasında 50-60 ta çalışıyor
Bu durumu size bir sorayım belki akıl veren yol gösteren olur diye sizinle paylaştım.
Not: Şöyle bir detay var işlemcime OC uyguladım (4.5 MHz'ye çıkardım) FPS gözle görülür arttı ama soğutamadım. Fanımda iyi olmasına karşılık.

soğutucum
M
7 yıl
yenisine gerek var mı
arkadaşlar şimdiden teşekkürler
elimde bir şiştem var
işlemci q6600 2,4
anakart gigabayt ga ep45 ds3
ram 2x 1033 mhz bakır soğutuculu OCZ + oyun oynuyorum ram olsun diye taktığım 2 gb 800 mhz kington
ekran kartı da gtx 550 ti
güzel bir işlemci soğutucu COOL MASTER HYPER 212EVO ayarlarında birşey
neyse arkadaştan bir windows 8.1 aldım kurdum 2 bilgisayarımında sanırım anakartlarını yedi yada öyle tesadüf etti film için tv ye bağlı bilgisayarımda gitti yukarıda yazdığımda
oyun oynayan seven hatta bf3 multi oynayan bir adamım
bu bahsettiğim sistemi üniye giderken 2007 de aldım ekran kartı hariç
oc ile işlemciyi 3 mhz de kullanıyorum ramlar farklı diye oc yapmıyorum autoda takılıyor
şimdi bu kadar özgeçmişten sonra;
bir ekran alsam bir anakart yeter mi yoksa para verip (bu arada para yok borç çok :)) ) iyi bir bilgisayar alayım mı yani 2. el alsam güvenmek sorun sıfır alsan o anakarta para vereceksin ekran kartı desen tam performans kullanamayacaksın iyice salağa bağladım
yeni alsam bir i7 almadıktan sonra ikiside 4 çekirdek illeki performans farkı var ama değer mi
i7 yi taksan bi z97 chipsetli anakart şart 1600 mhz ramlar olmayıncada gerek yok diyorum
vsvsvs...


ne ağladım la aranızda para toplayın bana bi pc alın tüm dh ciler olarak ?
M
7 yıl
yenisine gerek var mı
arkadaşlar şimdiden teşekkürler
elimde bir şiştem var
işlemci q6600 2,4
anakart gigabayt ga ep45 ds3
ram 2x 1033 mhz bakır soğutuculu OCZ + oyun oynuyorum ram olsun diye taktığım 2 gb 800 mhz kington
ekran kartı da gtx 550 ti
güzel bir işlemci soğutucu COOL MASTER HYPER 212EVO ayarlarında birşey
neyse arkadaştan bir windows 8.1 aldım kurdum 2 bilgisayarımında sanırım anakartlarını yedi yada öyle tesadüf etti film için tv ye bağlı bilgisayarımda gitti yukarıda yazdığımda
oyun oynayan seven hatta bf3 multi oynayan bir adamım
bu bahsettiğim sistemi üniye giderken 2007 de aldım ekran kartı hariç
oc ile işlemciyi 3 mhz de kullanıyorum ramlar farklı diye oc yapmıyorum autoda takılıyor
şimdi bu kadar özgeçmişten sonra;
bir ekran alsam bir anakart yeter mi yoksa para verip (bu arada para yok borç çok :)) ) iyi bir bilgisayar alayım mı yani 2. el alsam güvenmek sorun sıfır alsan o anakarta para vereceksin ekran kartı desen tam performans kullanamayacaksın iyice salağa bağladım
yeni alsam bir i7 almadıktan sonra ikiside 4 çekirdek illeki performans farkı var ama değer mi
i7 yi taksan bi z97 chipsetli anakart şart 1600 mhz ramlar olmayıncada gerek yok diyorum
vsvsvs...


ne ağladım la aranızda para toplayın bana bi pc alın tüm dh ciler olarak ? :)))))
M
7 yıl
Sistem toplayacağım bazı şeyleri merak ettim
Arkadaşlar yeni bir sistem toplayacağım ama kafamda bazı soru işaretleri var uzun zamandırda bu işlerle uğraşmıyorum baya uzak kaldığımı anladım sizlere de bir kaç sorum olacak
1) anakartlara baktığımda 1600 mhz nin üstü OC ile olanlar var bunlara çok gerek var mı bir yerde okuduğum bilgiye gere 1600 ün üzerindeki şuan ki piyasadaki olan ramlerde çok bi performans (gözlegörülür) yok diyorlar
2)anakartı x99 almama gerek varmı yine aynı şekilde dd4 şuan için şişirme pek performans farkı yok hatta çok çok az özel testlerde görülüyor diyorlar
benim oyun için bir pc toplayacağım
şuam elimde q6600
4 gb ddr ram
gtx550ti ekran kartı
gigabayt ga-ep45ds3 (bir zamanlar efsana bir anakarttı)
çok param yok hatta hiç param yok ama borç acı zulum alacam :)
ilk önce sizden bu 2 soruma cvp istiyorum inş ondan sonra sizin yardım ve tavsiyelerinizle bir sistem toplayacağım şimdiden tşk ederim
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.