L

Teğmen
25 Mart 2014
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
3 üye
359671 Gün Cezalı
357233 gün 16 s. 8 dk.
Gönderiler Hakkında
L
7 yıl
1400-1750 TL Laptop Tavsiyesi
Arkadaşlar pc ı yakınım kullanacak oyunal falan işi olmaz bı tıp fakültesine gidiyor nasıl bi laptop gerekli olur tam bılmıorm
fiyatı minimize ederske iyi olur vatan bilgisayar kaynaklı olursa iyi olur


ŞİMİDEN SAOLUN
L
7 yıl
Turksat 3a veya 4a Kurulumu
Arkadaşlar Öncelikle Konuyu Yanlış Yere Açtıysam Özür Dilerim Ancak Uydu Alıcım Turksat 1C ve 3A veya 4A Yüklemek İstıoyrum Öncelikle Turksat 1C nin Bana Bir Zararı Olurmu , Yükleme Nedenim İse Özellikle Yağışlı Havalarda Belirli Kanallar Donuyor Takılıyor İzlenmıyor Uydu Alıcım Modeli ise

AMSTRAD MD-17700 HDMI , HDMI kablosu Kullanmıyorum Yardımlanırnız bekliyorum

(Antendede Sorun Olabilir mi ? )
L
7 yıl
Yardım
Bilgisayarım bilinmeyen nedenden dolayı aşağıdaki resimlerdeki gibi oldu nasıl kaldırım sürekli reklam lar açılıyor
< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >
L
8 yıl
KASA PSU SIKINTI OLUR MU
Beyler aşağıdaki sistemı topluyorum ve 550w psu var corsair 200R de sıkıntı olurmu bazı arkadaşlar sistem yükte pc kapanır falan dıyorlar şimdiden sağolun


< Resime gitmek için tıklayın >
L
8 yıl
Kasa Tavsiyesi
Arkadaşlar sistem toplayacağım kasa konusunda kararsızlık kaldım Sizce ;

Corsair carbide serisi 200R 550w mı ?

Asgard pure black 600w mı ?

ve Neden teşekürler
L
8 yıl
CORSAİR CARBİDE 200R
Öncelikle merhaba herkesde olduğu gibi bende 200r kasa alacaktım çoğu kişi kullanıyor ve memnun
bende sepetime ekliyordum yüzde 30 indirimli 280 tl olan kasa şuan 398 tl ve sitede gözükmüyor arama motoruna yazınca çıkıyor anca
resimler yüklenmiyor sizce neden bi anda kasanın fiyatı mı fırladı?


2-) ASGARD 382 PURE BLACK EDITION 600W MidT ATX SİYAH KASA bu kasa nasıl?
L
8 yıl
R9 270X MARKA KIYASI
Evet arkadaşlar malum konu ekran kartı markası
R9 270x serisi SAPPHİRE vs POWERCOLOR PCS+
Nedeniyle yazarsanız sevinirim?
L
8 yıl
Kural dışı başlık
SİSTEM İÇİN MONİTÖR ALACAĞIM EKRAN KARTI R9 270X MONİTÖR SİZCE KAÇ İNCH ALMALIYIM 19.5 ALMAYI DUSUNUORUM HEM HESAPLI OLUR YER DE KAPLAMAZ ANCAK ARKADAŞLARIM 21.5 AL FULL HD OLUR DEDİLER KATILIYORUM AMA ONLARDADA 75 HZ OLDUĞU İÇİN 60 FPS ALTI BİRAZ KASMA OLUORMUŞ

TAVSİYELERİNİZİ ALIYIM
L
8 yıl
ŞİMDİDEN TEŞEKÜRLER
edit : konu kapatılabilir
L
8 yıl
ŞİMDİDEN TEŞEKÜRLER
SİSTEM İÇİN MONİTÖR ALACAĞIM EKRAN KARTI R9 270X MONİTÖR SİZCE KAÇ İNCH ALMALIYIM 19.5 ALMAYI DUSUNUORUM HEM HESAPLI OLUR YER DE KAPLAMAZ ANCAK ARKADAŞLARIM 21.5 AL FULL HD OLUR DEDİLER KATILIYORUM AMA ONLARDADA 75 HZ OLDUĞU İÇİN 60 FPS ALTI BİRAZ KASMA OLUORMUŞ

TAVSİYELERİNİZİ ALIYIM
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.