S

Çavuş
17 Aralık 2011
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
1 üye
Görüntülenme (?)
10 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
S
10 yıl
metalist golü attı ben parayı alamadım?
arkadaşlar tipico dan kupon yaptım uefa maçlarına hepsi tuttu sadece metalistin gol atmasını bekledim attı ama kupunum yatmış gözüktü tipico da neden boyle oldu bilen varmı skor 2-0 gözüküyor ama 2-1 bitti?
S
10 yıl
gtx 570 ekran kararıyor
arkadaşlar zotac gtx 570 ekran kartı aldım video izlerken tam ekran tuşaa tıkladığım an ekran kararıyor 2-3saniye sonta düzeliyo ekranı küçült tıkladığımda aynı
kararma oluşuyor acaba neden olabilir bide overclock denedim pc kasıtı mavi ekran geldi psu hunt key 600 watt ama kasanın içinden geldi ne kadar doğru olabilir bilmiyorum
gtx 570 500 minimum istiyorm yardımlarınız i.çin tşk.
S
10 yıl
pazar kuponum yorum yaparmısınız
392 Levante Osasuna vs 3 1,75 3,20 3,20
324 Real Zaragoza Atletico Madrid vs 3 3,60 3,30 1,60
378 Chievo Siena vs 3 2,25 2,10 3,50
381 Napoli Catania vs 3 1,45 3,40 4,60 IY0 2,2
426 Numancia Valladolid vs 2,10 2,90 2,60


toplam 29 tl veriyor nasıl sizce?
S
10 yıl
günün bankosu pazar
chievo siena 1 2,25
S
10 yıl
Nvidia gtx 570 overclock yardım edin
selamlar arkadaşlar bende gtx 570 var onu overclock yapmak istiyorum deneme amaçlı
biostan bulamadım sonra kendi programını yükledim orda hangilerini artırmam lazım yardımcı olursanız sevinirim çok tşk.

< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >
S
10 yıl
modern warfare 3 11-13 fps ati 5770
herkeze selam arkadaşlar mw3 11-13 fps arası oynuyorum sizce normalmı ?

fraps la ölçtüm zaten kasıyor hafiften görüntü ama bütün ayarlar sonda.

i7 2700k
4 gb ram patriot sector5 viper2
120 gb ssd ocz vertex 3 oyun ssd ye yüklü
sapphire 5770 vaporx
asus p8 z68-v
S
10 yıl
Radyator ile ilgili soru
Selamlar merak ettiğim bir şey var radyatöre giren sıcak su radiyatörü komple dolaştıktan sonramı çıkışa geliyor yoksa aralarda kesişen yerler varmı eğer varsa radyatörün konumu çok önemli olur sizce de oyle değilmi?
S
11 yıl
i7 2700 k voltaj
selamlar arkadaşlar bende 2700k işlemci var bios ta voltaj 1,800 auto yazıyor pc 3ds max te render yaparken cpu-z de 3,9 ghz 1,200 lerde gösteriyor nekadar güvenilir cpu-z ye doğrumu veriler şimdiden teşekkürler.

< Resime gitmek için tıklayın >
S
11 yıl
SSD kullanımı.
Selamlar arkadaşlar forumlarda aradım ama bulamadım sorum ben yeni ssd aldım ocz vertex 3 ben bunu ahci olarak sistemi kurdum şimdi raid takıldı kafama geçmeme gerek varmı değermi hız farkı olurmu sizce yardımlarınız için tşk.
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.