M

Er
20 Temmuz 2011
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
361303 Gün Cezalı
357575 gün 13 s. 7 dk.
Gönderiler Hakkında
M
10 yıl
cristian
yorumcular bu adama artik hristiyan demesin
M
10 yıl
QUAAAAAREEEEESMAAA QQUARESMAAAAAA
SOL KANATMISIN SAG KANATMISIN YOKSA FORVET ARKASIMISIN ANLAYAMADIK SEN NE AYAKSIN QUARESMA SEN INSANMISIN
M
10 yıl
GELMIS GECMIS EN IYI FUTBOLCU BENIM
M
10 yıl
beyler sevgilim olmuyor
dedigim gibi , tip aslinda cok kotu degil ,asosyalde degilim ama 17 yildir cikma teklifi etmeye cesaret edemiyorum ne yapmliyim
M
10 yıl
SSSSSSSSS.....1-2-3...
BESIKTAS , BESIKTAS LAYLAYLAYLALYALAYAYAYAAAAA HAAAAAAAAAAA BEEEESIKTASSSSSSSSSS LAYLAYLAYLAYALAYLAYLAYYYYYYYY HAAA BESIKTAAAAAAASSSSSS
M
10 yıl
Barcelona korksun bizden!!!!
Artik Alex Ferguson'un sistemi cigrindan cikti.Boyle futbol olabilir mi arkadas.Gecen hafta kalk sen Tottenham'i evinde 3-0 yen simdide Arsenal'e 8 at.Oyle Barca Madrid kadar kadrosuda iyi degil (kagit uzerinde) Kadrolari karsilastiralim isterseniz

-----------Valdes----------
Alves-Pique--Puyol-Abidal
----------Buskets--------
-Xavi(Fabregas)-Iniesta
Messi----Villa----Sanchez

gelelim Madrid'e

-------------Casillas------
Ramos-Pepe-Carvalho-Marcelo
----------Xabi---Khedira------
Ronaldo--Mesut(Kaka)--Di Maria
------------Benzema------------

Manchester;

----------De Gea---------
Smalling-Vidic-Ferdi-Evra
---Anderson-Cleverley---
Nani-------------------Young
-------Rooney--Welbeck---
M
10 yıl
Gelin bi konusucaz
Beyler Uefa'da en az ceyrek bekliyoduk noldu ?

Stoke,Kiev gibi takimlari eleyemezsek zaten Avrupa ligine katilmayalim.Bu kadar korkmayin yahu.Son mac tek seferlik biseydi.Stoke forumlarina bakiyorum adamlar ilk kez avrupa'ya gitmisler , fulham'i cekelim , neden Fa cuptaki gibi grup adlari numarayla degil felan diyolar.Bizi banko grup 1. olarak goruyolar yahu bizse sonuncu oluruz falan diyoruz.

Bu ne yaman celiski
M
10 yıl
Uefa'daki Grubumuzz!!!
Besiktas
Stoke City
Kiev
Tel Aviv
M
10 yıl
Sag Bek felan hikaye , en buyuk eksik TEKNIK DIREKTOR
Beyler bu is Tayfur'la , Carvalhal'la yurumez.Buyuk kaptan , 100.yil kaptani olarak Tayfura buyuk saygim var ama teknik direktor olarak cok basarisiz.Gerek oyuna mudahale , gerek taktiksel gerek dizilis olarak koca bi hic.Ama hepsini gectim , bu takim Avrupa'da basari istiyosa Avrupa mantalitesiyle oynamali.Rakip yari alanda adam gibi baski kurmayi ogrenmeli , baski altinda nasil oynayacagini ogrenmeli , savunma cizgisinin ceza alaninin az disinda kurulmamasini ogrenmeli.Savunma cizgisini ileride kurmassan baskili oynayamazsin.Bu sene gerek Tayfur'a gerek Carvalhal'la basari gelmez.Tayfur belki Super lig'de kafaya oynayabilir , belki sampiyon da olabilir am Avrupa'da yine husrana ugrariz.
M
10 yıl
Bu sene cok cekismeli bi lig izliyecegiz!!!
Bundan sonra sike ve tesvik yapmaya kimsenin biyerleri yemez artik.Bence bu olaylardan sonra lig tarihinin gelmis gecmis en heyecanli sezonlardan biri olacak.Fener'in bu olaylari Aykut Kocaman ve ekibine cok farkli bi motivasyon sagliycaktir.Gs cok yerinde transferler yapti ayrica fatih hoca faktorude var.Bizim bu sene kadromuz oturmus ve cok guclu bi sekilde girecegiz , gerek lig gerek uefaya.

Gs cok iyi transferler yapti.Elmander bu sene Bolton'da izledigim kadariyla takimda oynayan tek adamdi.Arshavin felan degil Arda'nin yerini doldurabilecek tek adam Keitaydi nitekim aldilar sanirim.Eboue sag kanata ilac olabilecek nitelikte bi adam.Hem sag bek hem sag acikta oynayabilen bi oyuncu.Ama bana kalirsa Selcuk Inan patlayacak gibi.Selcuk'u selcuk yapan Senol Hoca ve Colman'di bana gore.Melo konusuna gelicek olursakda ilk alindigi zaman yonetime etmedigi kufur kalmayan gs taraftari ligin en iyi ortasahasina yazabiliyo oda ayri bi komiklik

Fener bu sene takviye yapmadi.Zaten tek ihityaclari kousucu bi ortasaha devre arasinda supriz bi takviye yapabilirler.Savunma hatlari cok saglam , ortasaha catlak versede kanatlar cok caliskan.
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.