Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 2 mobil kullanıcı
11
Cevap
1197
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Polo,Civic,İntegra üçgeni

M mrt20 Konu Sahibi
9 yıl (1231 mesaj)
Herkese merhaba.

Arkadaşlar geçen sene bi araç alma planım vardı bazı şartlardan dolayı bu yıla kaydı. En kısa zamanda bi araç almayı planlıyorum.

Kafamda 97-99 arası polo, 93-94 civic si ve 91-92 integra var. Bunların içinde en iyisi integra bana göre. Tek dezavantajı yaşı. Civic si yada normal 1.5 el olanlarda çok genç değiller integraya göre. Polo da çok küçük geliyor. Bu araçlardan hangisini önerirsiniz. Bütçem 13500 maximum.

< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >




P pelezinho
9 yıl (342 mesaj)
poloyu salla integra ayrı bi dünya ama parçaları fln bulması zor diye biliyorum bence si iyi bi seçim olur


Bu mesaja 1 cevap geldi.

C cLk
9 yıl (6418 mesaj)
polo nun klasik olanına bakabilirsiniz.

http://www.sahibinden.com/volkswagen-polo-1.6-classic




_ _MaxPayne_
9 yıl (5469 mesaj)
En iyisi Civic bence.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


M mrt20 Konu Sahibi
9 yıl (1231 mesaj)
Polo klasiklerede bakıyorum zaten ama tasarımi pek hosuma gitmiyor.
Su ara civic integra arasinda gidip geliyorum parca konusunda da araştırma yaptım ebay da baya parcasi var integranin. Tek kötü yani elden cikarmasi buraz vakit alır gibi.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


E Estonya Feribotu
9 yıl (4374 mesaj)
Civic diyecegim ama fiyatlar düsündürüyor



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

M mrt20 Konu Sahibi
9 yıl (1231 mesaj)
maşallah o konuda altın gibi araba


Bu mesaja 1 cevap geldi.

H Harun
9 yıl (3075 mesaj)
fiyatlarını bilmiyorum ama astra f gsi, golf 2 gti'da listeye eklenebilir gibi.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

M mrt20 Konu Sahibi
9 yıl (1231 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Harun

fiyatlarını bilmiyorum ama astra f gsi, golf 2 gti'da listeye eklenebilir gibi.

Golfun 4u haric hic bir kasasi hosuma gitmiyor yeni cikan toparlak olanlar dahil
Astralar da hoş duruyor ama polo ona göre daha agir basıyor bende.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

O of dead
9 yıl (3967 mesaj)
İçlerinde en iyisi tabiki İntegra ancak gerek yaşı gerekse yedek parça olayında biraz sıkıntı çıkartabilir durum tam nedir bilmiyorum.Ama bunların haricinde güzel araçtır Type-R olsa birde tadından yenmez.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

İ insideman
9 yıl (2733 mesaj)
En mantıklısı Civic Sİ.
İntegra daha güzel ama daha maliyetli.
Poloyu düşünmem bile.




M mrt20 Konu Sahibi
9 yıl (1231 mesaj)
Civic si mantıklı geliyor bana da. Ama integranin şu tasarimi beni benden alıyor arkadas



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.