Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
39
Cevap
0
Tıklama
61
Öne Çıkarma
POLİS DEVLET OLMUŞ

S
Specialist DevelopeR Konu Sahibi
2 ay (536 mesaj)
Olay bugün başıma geldi Akdeniz üniverstesinde öğrenciyim hafta sonları kurye olarak çalısıyorum bugün saat 12 civarında motorla dükkanın önüne park ederken arabanın park ettiğini gördüm camdan nazik bi dille abi 3-4 metre ileri alırsan iyi olur dürekli girip çıkıyoruz biz dedim ( dükkanın önüne tabiki park etme hakkı var ama ben nazik bi dille söyledim ) adam suratını ekşitip yoooo benim canım buraya park etmek istiyo dedi düşünsenize adama kibarca bişey rica ediyosunuz bunu söylüyor kafam attı adamla tartıştım ne var ileri alsan ayağına mı yapışcak vs dedim motorun plakası yağmur yağdırğı için damla damla çamurluydu adam arabadan indi sivil polismiş gezen radarlardan ford connect aracı var . plakan okunmuyo diyip 600 lirayı geçirdi 600 lira için sana boyun mu eğicem yaz gönder gram umrumda değil dedim. Bende iş yeri sahibine göstermek için park ettiği yerde aracın fotoğrafını çektim adam üstüme yürüdü ama temas etmiyor ağzına vursam bayılcak ama vursam başım beleya girecek oda onu istiyor üstüme yürümesinin sebebi sivil polis arabasını çekmek suçmuş ( ben nerden bileyim ) adamı ittirdim gitti tutanak turttu göz ucuyla baktım tc mi yazıp polis arabasının fotoğrafını çekti vs yazıyo herhangi bi yere imza atmadım ama büyğk ihtimalle bi yere vericek Yunus polis bi abi vardı motorla sokak sokak aradım yunus abiye sorduk fotoğraf çekmek terör suçuna giriyomuş silcilin bozuksa 1 yıl hapis temizse 2000 lira cezayla kurtulursun dedi adam ayak üstü öğrenci birine 3000 liraya yakın para kitledi yine umrumda değil çalışır öderim ama terör suöu sicilim bozulcak diye korkuyorum ve bana en çok koyan gelen ekiplerin adam polis diye beni hiç dinlememeleri ülkenin durumuna bakın yazık günah ben bu adamı şikatiyet etsemde hiç bişey yapmayacaklar ağzını burnunu kırsam olan yine bana olacak şimdide sicilim bozulcak TÜRKİYE CUMHURİYETİNE HOŞGELDİNİZ





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Eski kullanıcı adı: Banlanan ZED


Geçmiş olsun.

3 ay önce direkt önüme atlayan birisine dikkatli ol dedim kibarca,hatta hata bende olabilir belki diye özür bile diledim.

Adam sivil polismiş,trafiği çağırıp 600 tl ceza yazdırdı bana.

Birde yalan söyleyerek,arabayı kasti üstüme sürdü diye..
Yoruma Git
Yorumun Devamı serar1453 - 2 ay +39
Adamın Polis olduğunu öğrendikten sonra niye adamla dalaşmaya devam ediyorsun. Devlet aracını istediği yere park eder senden izin mi alacak belki adamın o noktaya park etmesinin özel bir dur...
Yoruma Git
Yorumun Devamı AO - 2 ay +28
Vatandaş ile tartışmak yerine görevli polis aracı olduğunu belirtsin vatandaşta durumun farkına varır olay kapanır. Külhanbeyi gibi sana mı soracağım nereye park edeceğimi diyemezsin ama bu ...
Yoruma Git
Yorumun Devamı espial - 2 ay +23
Buradaki konu; dükkan işletenlerin ön taraftaki kaldırım kenarını kendilerinin sanması ve hiç kimseyi park ettirmemesi.

Kim park etmeye teşebbüs etse hemen “dükkan ...
Yoruma Git
Yorumun Devamı Panthér - 2 ay +17
Polisin neyini şikayet edecekki? Adam dükkan önü arabanı ileri al diyip bildiğin deynekçilik yapmış, üstünede polis aracının resmini çekip memurlada tartışmaya girmiş. Vatandaş tamamen suçlu.
Zaten çoğu polis yılda kaçtane soruşturma geçiriyor. Gündelik birşey gibi. Sendenmi korkacak
Yoruma Git
Yorumun Devamı YawuzS - 2 ay +9
Kesin öyle olmuştur, bide ondan dinlemek lazım. Dükkan sahipleri yolu tapulu malı sanıyor, senin aracılığın ile öğrenmiş oldunuz
Yoruma Git
dvrm155 - 2 ay +8
Haklısın hocam,

Haklı olduğunuz durumda şikayetçi olursanız,mecburen ifadeye çağırılıyor karşıdaki polis dahi olsa.

Karakol şikayetinde bile konu savcılığa taşınıyor mutlaka.Delil,şahi...
Yoruma Git
Yorumun Devamı serar1453 - 2 ay +7
Hikayenin tek bir kelimesine inanmadım. Sen zaten düzgün bir insan olsan böyle bir konu başlığı ile konu açmazdın..
Yoruma Git
escudo76 - 2 ay +7
Olayı mahkemeye taşıyabilirsiniz. Bir sivilin ceza almasından daha önemli olan bir kamu görevlisinin görevini kötüye kullanmasıdır. Siciline işler.
Yoruma Git
_mp_ - 2 ay +4

S
serar1453
2 ay (214 mesaj)
Geçmiş olsun.

3 ay önce direkt önüme atlayan birisine dikkatli ol dedim kibarca,hatta hata bende olabilir belki diye özür bile diledim.

Adam sivil polismiş,trafiği çağırıp 600 tl ceza yazdırdı bana.

Birde yalan söyleyerek,arabayı kasti üstüme sürdü diye..

Karakola gidip şikayet ettim,cimere yazdım.Bir şey değişmedi.

Başına gelmeyen bilmez dostum,şimdi burada sana hep sen haksızsın diyecekler.

Devlet değil,devletin verdiği kimlikle resmen krallık kurmuşlar şu anda maalesef..





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serar1453 -- 16 Şubat 2020; 17:6:35 >


Bu mesajda bahsedilenler: @Banlanan ZED

E
EsRaRenGiZ41
2 ay (124 mesaj)
1-2 açtığın konuya baktım troll sün galiba. Değilsen geçmiş olsun.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EsRaRenGiZ41 -- 16 Şubat 2020; 17:7:51 >


K
kimbehicayy
2 ay (2715 mesaj)
Vay anasını be amarekada trump u yargılıyorlar elinden yetki alıyorlar bizde polisten bile hakkını savunamıyorsun





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kimbehicayy -- 16 Şubat 2020; 17:30:1 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

K
kimbehicayy
2 ay (2715 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: YawuzS

Bu mesaj silindi.
Onbaşı 3 günlük hesap troooollllll hadi canmım hadi başka kapıya





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


A
angel_f!re
2 ay (1762 mesaj)
BİLE?




Bu mesajda bahsedilenler: @kimbehicayy

E
escudo76
2 ay (276 mesaj)
Hikayenin tek bir kelimesine inanmadım. Sen zaten düzgün bir insan olsan böyle bir konu başlığı ile konu açmazdın..





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


A
AO
2 ay (2864 mesaj)
Adamın Polis olduğunu öğrendikten sonra niye adamla dalaşmaya devam ediyorsun. Devlet aracını istediği yere park eder senden izin mi alacak belki adamın o noktaya park etmesinin özel bir durumu var belkide araçta dinleme cihazı var ve tam o noktada net sinyal alıyor vs..


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Z
Zapiekankarz
2 ay (79 mesaj)
Geçmiş olsun...

Dik duruşunuzun devam etmesi dileğiyle.. Eğitimsiz, ahlaksız insanlara yetki ve mevki verince durum böyle oluyor, zehir ülkenin her yerine her kurumuna yayılmış durumda malesef.