Bu konudaki kullanıcılar: 8 misafir, 2 mobil kullanıcı
38218
Cevap
832749
Tıklama
72
Öne Çıkarma
Cevap: Pokémon GO [ANA KONU] (1910. sayfa)

K kangroo
6 gün (3867 mesaj)
ikinci bir hesap patlama vakası da trainer club'dan


https://www.youtube.com/watch?v=j17CebX1zsA&feature=youtu.be




P Pençe_
6 gün (2307 mesaj)
Görevden 60 iv Hu oh çıktı. Bunu purify yapmak mantıklı olur mu? Bir ihtimal daha yüksek iv olabilir belki



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

K kangroo
6 gün (3867 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Pençe_

Görevden 60 iv Hu oh çıktı. Bunu purify yapmak mantıklı olur mu? Bir ihtimal daha yüksek iv olabilir belki
prify yapmak iv yi değiştirmiyor.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

P Pençe_
6 gün (2307 mesaj)
Emin misin hocam? Geçen bir tane prify yaptım 100 iv oldu diye hatırlıyorum. Yanlış mı hatırlıyorum acaba



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @kangroo

K kangroo
6 gün (3867 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Pençe_

Emin misin hocam? Geçen bir tane prify yaptım 100 iv oldu diye hatırlıyorum. Yanlış mı hatırlıyorum acaba
ben yanlış biliyormuşum her değere +2 ekleniyormuş yani 13-13-13 olması lazım en az purify yapınca 100 olması için




Y yorgun şair
5 gün (1044 mesaj)
raid için ekler misiniz?

4205 8054 6003




F FairFight
5 gün (662 mesaj)
Takaslık pokemonlarım var şeker kasmak için elimde tutuyorum ama artık çok yer kaplamaya başladı. Var mı takas yapabilecek arkadaşlar? Larvitar, gible, bagon, beldum, dratini vs var.




T Tyznker
5 gün (29 mesaj)
Herkese iyi oyunlar arkadaşlar
1)Çok düşük CP, yüksek IV pokemonları geliştirmeye değer mi?
2)Düşük CP ama güzel iv li pvp pokemonları yine de çöp mü?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

I IntoTheStorm
5 gün (217 mesaj)
Tekrar hatırlatayım.
Hediyeleşmek için trainer kod: 6624 0517 7977
Hediyeler, görev yaptıkça ödül toplamak için falan referans kodu: 3F89C8D2R




M MonsterKill88
5 gün (3605 mesaj)
Benim gibi oyuna çok vakit ayıramayan biriyseniz 100 iv ya da 95 - 100 iv arası, cpsi de çok düşük olmamakla beraber bu pokemonları fullemek mantıklı.
Çünkü bir süre sonra stardust yetmiyor.



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Tyznker

T Tyznker
4 gün (29 mesaj)
Bende öyle düşünüyordum hocam sağ olun



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @MonsterKill88

N NEVERDIES
4 gün (512 mesaj)
Gym ve gymden elde edilbilecek kazançlar hakkında bilgisi olan var mı. Gymlerden günlük maks. 50 coin kazanabiliyorum ama sanırım youtubedeki bazı trickler ile 55 hatta 70'e çıkabiliyormuş ama denemedim.

Asıl sorum Gym'e ne tür pokemonlar bırakılmalı, yarım saatte bir onları beslersek %1 ihtimal candy kazanma şansımız varmış. Bu oran godlen razberry kullansan yukarı yönlü değişir mi? Gym hakkında detaylı önerileri olan paylaşırsa güzel olur.

Arkadaş eklemek için trainer kodum: 9916 3457 6975

Henüz referans kodu girmeyen ve yeni başlayacak olan arkadaşlar benim ref kodumu kullanırlarsa çok memnun olurum. Yumurta kırabilmem için gereken incubatorleri temin ediyorum oradan Referenas kodunu kullandığınız takdirde 100 poketop hediye alacaksınız ve epey fayda göreceğiniz karşılıklı görevler açılacak.

Ref Kodum: BQD743WRX




N Nightful
4 gün (718 mesaj)
8251 9388 8116
hediyeleşmek için ekleyebilirsiniz



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


P Pençe_
3 gün (2307 mesaj)
< Resime gitmek için tıklayın >

Sonunda 4* Pikachu denk geldi şansa



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

K kangroo
dün (3867 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Pençe_

< Resime gitmek için tıklayın >

Sonunda 4* Pikachu denk geldi şansa
güzelmiş gözünüz aydın




G gabuka44
dün (2 mesaj)
Arkadaşlar hediyeleşmek için :9999 2351 4545




T Thargan
15 sa. önce (4 mesaj)
Doğru yer mi bilemedim ama;

Shiny Mew arıyorum, izmir içi olursa daha iyi olur. Mew benim HOME hesabıma atılacak, o yüzden dust vs harcanmayacak. IV's leveli önemli değil. Ama yakalandığı leveldaysa daha iyi.
Elinde shiny MEW'i olan, satmayı düşünen olursa burada iletişime geçebilir. İzmir içi olursa daha iyi olur.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Thargan -- 5 Ağustos 2021; 14:46:42 >


P Pençe_
12 sa. önce (2307 mesaj)
Arkadaşlar gmail ile oluşturduğum hesabıma pokemon trainer üzerinden giremez miyim? Yani hesap taşıma gibi bir şey yok mu?



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.