Bu konudaki kullanıcılar: 4 kayıtlı üye, 23 misafir, 12 mobil kullanıcı
89802
Cevap
0
Tıklama
181
Öne Çıkarma
Cevap: PlayStation 5 | ANA KONU | En Kaliteli Konsol | (1411. sayfa)

M MuharremAylar
7 ay (1280 mesaj)
120Hz'i destekliyecek yeni nesil konsol oyunları:< Resime gitmek için tıklayın >

Zamanla bu listenin genişleyeceğinden eminim.

Kaynak:https://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2020-08-01-all-confirmed-120fps-games-for-ps5-and-xbox-series-x




T Thejoker58906
7 ay (5770 mesaj)
Sürekli savunuyorlar diyenlerin sony kötü bir şey yapsada gömsek diye beklemesi ne komik olay.




C ceyhun erdem
7 ay (262 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Kaanowicz

Ben de yeni gelecek cod ve bf için alıyorum nerdeyse aleti exc ler de indirime girdiğinde alırım hiç acelem yok. Tek isteğim şu analoglar sağlam olsun, 6 ayda bir hor kullanmasamda hassasiyet sıkıntısına giriyor dualshock 4, kendi kendine sağa sola çekmeler bezdim valla
Altı ayda bir L3 tuşu bozulmayan multiplayer oyuncusu var mı acaba.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @kakuç

S sagropa
7 ay (2169 mesaj)
Sony'nin tek kötü yanı tekelci gibi davranması, fiyatları yükseltmesi. Oyuncu dostu değil bu konuda.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 3 cevap geldi.

W Western alien
7 ay (1180 mesaj)
Tek bizim ülkede yapıyor bunu da galiba bizim ülkede ki çalışanlar sagolsun.
Yurtdisina bir ülkede xbox oyunu 60 ps oyunu 70 dolara çıkmıyordur herhalde





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @sagropa

Ç çikko
7 ay (692 mesaj)
1,5 yıllık 0 aldiğim orijinal Dualshock 4’de bugün bile L3 ve R3 dahil tetik tuşları dahil hiç bir bozulma, temassızlık, hassasiyet vs gibi sorun çıkmadı. Kendi kendine analog hareket etmesi, tuşa basması vs’side yok.
Evet Online(RocketL, R6 Siege, bi dönem Bf1) dahil her türlü oyun oynadım oynamaya devam ediyorum hala bebek gibi sağlam Ds4.
O yüzden Dualsense’de sağlam olacaktır. Bence siz biraz cihaza narin davranın ve temizliğini aylık olarak yapın





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

F formw3
7 ay (375 mesaj)
5 yıldır aynı kolu kullanıyorum tuşlarda renk atma bile yok. Deli gibi rainbow six ve cod oynuyorum. Bu kadar çok bozuyorsanız sorunu kendinizde arayın bence.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @ceyhun erdem

C Celephais
7 ay (3805 mesaj)
Her sene en az 1 GoTY adayı çıkartan Sony sen en büyük oyuncu düşmanısın. Tüü sana bizlere bu kaliteli oyunları verdiğin için.




_____________________________

Eski kullanıcı adı: Mr Sherlock Holmes



Bu mesajda bahsedilenler: @sagropa

C ceyhun erdem
7 ay (262 mesaj)
5 yıl önce üretilen kollar sağlamdı da o yüzden. benim de konsol ile aldığım kol taş gibi çıkmıştı. Bahsedilen problem son iki senedir çok yoğun var. Redditte, youtube bulabilirsin. gizli saklı ir bilgi değil
ve ayrıca tekil örnekten genelleme yapılmaz. İstatistiğin temel kuralıdır.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @formw3

M melkor23
7 ay (8021 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Omer687

Rekabetin biz oyuncular için güzel yanları işte Vallahi takdir etmek gerek Microsoft’u Bu online hizmetler için ücretli abonelik servisini çıkaran da Microsoft’du ama sonlandıran da Microsoft olmuş oldu böylelikle.Xbox hanesine artı bir puan daha yazdırdı.
Gamepass servisi ve bu gold aboneliğinin kaldırılmış olması ülkemizdeki konsol oyuncularını iyiden iyiye Xbox tarafına kaydırır söylemedi demeyin. Sony'nin elinde güçlü exc’leri dışında pek bir avantajı kalmadı artık.
Rekabet yokken online hizmet zaten ücretsizdi, sözde güzel yanı dediğiniz rekabet devreye girince online hizmet paralı oldu. Bu durumu nasıl Microsoft'un lehine çevirdiniz şaşkınlıkla okudum. Sözde rekabetin getirisi sadece bununla kalsa yine iyi, DLC kavramını da Microsfot soktu hayatımıza! PS2 online hizmet sunmuyordu, Nintendo ise Dreamcast'deki oyunlara ekstra içerik yapmıyordu ama Microsoft, Xbox'daki bazı oyunlara ekstra içerik yaparak bunu para ile satmaya başladı ve o günden bugüne DLC kavramının oyun dünyasının nasıl içine ettiğini hepimiz şahit olduk, olmaya da devam ediyoruz. Yapımcılara fazladan para karşılığında saçma sapan DLC'ler yaptırmalar, konsola özel, süreli özel, çıkışına özel gibi oyuncu düşmanı terimlerin arkasındaki isim de yine Microsoft. Yaşınız yetmiyor ise bir şey diyemem ama benim gibi 30+ yaşında olan ve oyun oynamayı seven insanların Microsoft'u övmesi, hem kendisine hem de oyun dünyasına ihanettir.


Bu mesaja 3 cevap geldi.

D Dictattor
7 ay (6232 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: ceyhun erdem

5 yıl önce üretilen kollar sağlamdı da o yüzden. benim de konsol ile aldığım kol taş gibi çıkmıştı. Bahsedilen problem son iki senedir çok yoğun var. Redditte, youtube bulabilirsin. gizli saklı ir bilgi değil
ve ayrıca tekil örnekten genelleme yapılmaz. İstatistiğin temel kuralıdır.
5 Yıl öncede o dediğin Youtube da sorunlu kol videosu çekip Reddit'de kolunun bozulduğunu söyleyen vardı. ''Tekil örnekten genelleme yapılmaz'' diyip aynı cümle içinde kendi kolun taş gibi çıkınca 5 yıl öncekiler zaten sağlamdı demekle de kendini güzel ters köşe etmişsin.






< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dictattor -- 1 Ağustos 2020; 20:15:42 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

D Dark Saga
7 ay (9108 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: melkor23

Rekabet yokken online hizmet zaten ücretsizdi, sözde güzel yanı dediğiniz rekabet devreye girince online hizmet paralı oldu. Bu durumu nasıl Microsoft'un lehine çevirdiniz şaşkınlıkla okudum. Sözde rekabetin getirisi sadece bununla kalsa yine iyi, DLC kavramını da Microsfot soktu hayatımıza! PS2 online hizmet sunmuyordu, Nintendo ise Dreamcast'deki oyunlara ekstra içerik yapmıyordu ama Microsoft, Xbox'daki bazı oyunlara ekstra içerik yaparak bunu para ile satmaya başladı ve o günden bugüne DLC kavramının oyun dünyasının nasıl içine ettiğini hepimiz şahit olduk, olmaya da devam ediyoruz. Yapımcılara fazladan para karşılığında saçma sapan DLC'ler yaptırmalar, konsola özel, süreli özel, çıkışına özel gibi oyuncu düşmanı terimlerin arkasındaki isim de yine Microsoft. Yaşınız yetmiyor ise bir şey diyemem ama benim gibi 30+ yaşında olan ve oyun oynamayı seven insanların Microsoft'u övmesi, hem kendisine hem de oyun dünyasına ihanettir.

Alıntıları Göster
Noktasına,virgülüne katar katılıyorum..Hislerimize tercüman olmuşsunuz hocam, daha güzel cevap verilemez di





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


C Celephais
7 ay (3805 mesaj)
Microsoft online hizmetleri paralı yapınca Xboxçular: ya kardeşim onlineda kaliteli hizmet istiyorsak paralı olmalı.

Microsoft online hizmetleri tekrar bedava yapınca (şimdilik söylenti) Xboxçular: ya kardeşim online hizmetler paralı olur mu, bak Microsoft kaldırıyor, oyuncu dostu çünkü.

< Resime gitmek için tıklayın >




_____________________________

Eski kullanıcı adı: Mr Sherlock Holmes

Bu mesaja 1 cevap geldi.

O OldReview
7 ay (10492 mesaj)
Şimdi bunlar tarafsız, PS4 sahibi ve bu konsolu çok seven insanlar ve biz de buna yürekten inanıyoruz(!) Ya yazdıkları mesajlardan haberleri yok ya da yazdıkları mesajlara bizlerin inanacağı gibi saf bir düşünceye sahipler.

Yıllardır söylerim, bununla ilgili bir çok kişiyle de tartıştım, yine olsa yine tartışırım, bu MS denilen firma oyuncu ve kullanıcı düşmanı bir firmadır. Oyun dünyasında oyunculara zarar veren ne varsa, bakın altından bu adamlar çıkar.

Bu üyelerin ya yaşları çok küçük ya da oyun dünyasından haberleri yok...





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OldReview -- 1 Ağustos 2020; 21:19:18 >


Bu mesajda bahsedilenler: @melkor23

C ceyhun erdem
7 ay (262 mesaj)
kusura akma ama ps4 kontroller ın spesifik olarak adresliyorum "L3" tuşu multiplayer oyunlarda kolay bozulur, tüm oynayanlar bunu bilir.
sen problem yok, sağlamdır diyorsan iyiymiş. böyle devam et. hiç sağa sola sapma ama


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Dictattor

A alpererez
7 ay (4587 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: kakuç

zaten demissin excler indirime girince alirim. aynen oyle acelemiz yok , su kol durumu hic sorma astro c40 kullaniyorum gayet memnunum. her sene ds4 aliyordum.
bende bu sene ds4ten farklı kol almayı düşünüyodum ama ps5 gelicek çalışmaz diye vazgeçtim. 3 kol bozdum bende, 2si ilk nesil konsolun yanında gelen diğeri de ps4 prodan sonra çıkan v2. hele o v2 kol 1 ay dayanmamıştır özellikle pcye bağlayıp kontol ettiğimde analoğu sağlam kol kalmamış bende. bakalım umarım ps5in kolu ds4 gibi dandik malzemeli olmaz. yine 1 sene içerisinde bozulcak olursa gidip başka marka kol alıcam mecbur bende.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alpererez -- 1 Ağustos 2020; 20:6:30 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

T TheUnderTaker-
7 ay (2655 mesaj)
Artı geçen nesilde microsoft live için ücret alıp ücretsiz oyunda vermiyordu. Sony bu nesil de plus ile aylık ücretsiz oyun vereceğini açıklayınca , microsoft ta vermeye başladı.

2 sene önce ülkemizde 1 yıl boyunca yıllık 180 tl olan live hizmetini 440 tl den sattılar. Hep bizleri düşündükleri için sağolsunlar..





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @melkor23

A AlgoMan
7 ay (1394 mesaj)
PS5'te de maales mobilite çok düşecek. PS4'u sırt çantama atıp arkadaşlara rahatça gidebiliyordum ama PS5 ile bu pek mümkün gözükmüyor.





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @uğur37

A AlgoMan
7 ay (1394 mesaj)
Astro c40 nasıl diye bakayım dedim de konsol parası neredeyse. Niye bunu tercih ediyorsunuz. Gamepad iyi bile olsa bu fiyat ile anlamsizlasiyor.





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @kakuç

V veteran_gamer
7 ay (3061 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: alpererez

bende bu sene ds4ten farklı kol almayı düşünüyodum ama ps5 gelicek çalışmaz diye vazgeçtim. 3 kol bozdum bende, 2si ilk nesil konsolun yanında gelen diğeri de ps4 prodan sonra çıkan v2. hele o v2 kol 1 ay dayanmamıştır özellikle pcye bağlayıp kontol ettiğimde analoğu sağlam kol kalmamış bende. bakalım umarım ps5in kolu ds4 gibi dandik malzemeli olmaz. yine 1 sene içerisinde bozulcak olursa gidip başka marka kol alıcam mecbur bende.

Alıntıları Göster
Alper öncelikle iyi bayramlar. PS4 kolları PS5 ile uyumlu olacak haberi üzerine bende alsam mı diye düşünmeye başladım. Oğuz aklıma astroyu soktu valla
bayramda oyun oynayamayız diye iki arkadaş gittik 3 tane bozuk kolu tamir ettirdik. çekilecek iş değil


Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @kakuç