Bu konudaki kullanıcılar: 3 misafir, 1 mobil kullanıcı
19
Cevap
16136
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Play e bastıktan sonra oyun açılmıyor?

B
biloman2332 Konu Sahibi
7 yıl (42 mesaj)
Selam. Oyunu iki gün önce indirdim fakat hala giremedim :) Launcher i açtıktan sonra Play e basıyorum bu esnada görev yöneticisinde TL.exe açılıyor fakat bellek 5k yı geçmeden kapanıyor. Sonrasında ne kadar beklesem dde oyun açılmıyor? Bunla uğraşmaktan bıktım artık :( yardımcı olabilecek biri varsa çok iyi olur :)
Teşekkürler...




F
Faewox
7 yıl (1769 mesaj)
Yönetici olarak çalıştırmayı denedinizmi?




B
biloman2332 Konu Sahibi
7 yıl (42 mesaj)
Evet, aynı sorun devam ediyor...




K
Kazekage
7 yıl (218 mesaj)
aynı sorun bendede vardı okulun kampüsünde oyuna giremiordum ama evdeki internetimle girebiliordum büyük ihtimalle dns le alakalı bir durumdu yada serverlerla yani okul serverleri ile dns ayarlayıp dene hocam veya internetinde bir kısıtlama felan varsa ondan kaynaklanıyor olabilir. Kullandığım dns 8.8.8.8 - 8.8.4.4 dene bakalım belki düzelir.




B
biloman2332 Konu Sahibi
7 yıl (42 mesaj)
teşekkürler geç gördüm ama sorun modemde herhalde. Bende başka internetten denediğimde giriyordu.




U
Uchiha İtachi
7 yıl (3412 mesaj)
Aynı sorun bendede var fakat dnsle alakası yok başka yardımcı olabilecek olan var mı beyler ?




B
Badkid
7 yıl (124 mesaj)
arkadaşlar tam çıkarken gördüm sorununuzu işletim sisteminiz nedir? burdan yazarsanız ya birazdan yada yarın cevap vericem yabancı forumlarda takılıken bu sorunla karşılaşanları görmüştüm ve fixlenmişti bi bakalım yaz sen burdan




U
Uchiha İtachi
7 yıl (3412 mesaj)
Hocam diğer oynayan arkadaşlarla karşılaştırdım benim oyunun kapladığı byte diğerlerinden daha az. Win7 kullanıyorum 32 bit ama her türlü şeyi denemeye açığım




E
EmRLanD
7 yıl (169 mesaj)
ben windows 8 kullanıyoorum sınıf arkadasımla aynı hard diskten yukledık oyunu . bende açılıyor ama onunda windows 8 play tusu calısmıyor. basınca bişi olmuyor




T
tostos01
7 yıl (371 mesaj)
Bu sorun çözülmedimi hocam çöze bilen yokmu ? ?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

T
The Raider
7 yıl (741 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: tostos01

Bu sorun çözülmedimi hocam çöze bilen yokmu ? ?

oyunun klasörünü aç ordan Client - S1Game - Config klasöründeki S1Option dosyasını sil.. sonra launcheri başlat giriş yap playın altında launcher settings var ona tıkla orda en altta repair seçeneği var ona tıkla ve %100 olmasını bekle sorun çözülecektir...




D
Double Penetration
7 yıl (765 mesaj)
Bende bugun oyundayken pc dondu ve kapatmak zorunda kaldım. Yükledigimden beri sorunsuz oynuyordum fakat pc yı kapatıp actıktan sonra playe e tıklıyorum Tera resmi geliyor ve kapanıyor görev yöneticisindede calısmıyor ne yapmam gerek




D
DeliKulaBey
7 yıl (1221 mesaj)
Abi bu konuları görünce korkmaya başladım bu ne sorunlu bir download ve play miş yav okadar indirdim.Eğer açılmaz ise kötü olur ama inşaalah açılır.Bekliyom bitmesini.




T
tostos01
7 yıl (371 mesaj)
vallaha herşeyi denedim olmuyo... site site gezdim her altarnetifi denedim yokk olmuyoo.... deniyelim dedik daha denemeden oyundan soğuduk lanet olsun böle oyuna sildim geri pc den.... free to play oyun oynamıyordum yıllardır. iyikide sorun cıkardı hiç başlamamış oldum... Archage gelicek yakında tavsiye ederim...




İ
invisbo
6 yıl (1 mesaj)
İnanılmaz saçma ancak işime yaradı, denemeye değer

http://youtu.be/Sh9ZZot0myM




U
Uçan Terlik
6 yıl (517 mesaj)
Ben üst üste çok basıyorum öyle açılıyor. =D=D=D




Y
yuhhops
6 yıl (25 mesaj)
İnternet saatini degistirin bende ise yaradi





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


L
LegendExp
2 yıl (1 mesaj)
Bendede aynı sorun var torrentten oyunu kurdum *****i yaprım update 13ü yüklememe rağman çalışmadı başka bir siteden indirdim ondada çalışmadı internetten çözümlere baktım driverleri güncelle dedim uyumluluk sorunu giderme yönetici olarak çalıştır vs hepsini denedim ama çalışmadı yardımcı olabilecek varsa sevinirim.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

O
ORGANIKHOSAF
2 yıl (2473 mesaj)
Torrentden oyunu kurdum derken hocam teranın resmi sitesinden indirmeniz gerekmez miydi oyunu ?https://en.tera.gameforge.com/news/index




Bu mesajda bahsedilenler: @LegendExp

S
sucka
2 yıl (60 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: LegendExp

Bendede aynı sorun var torrentten oyunu kurdum *****i yaprım update 13ü yüklememe rağman çalışmadı başka bir siteden indirdim ondada çalışmadı internetten çözümlere baktım driverleri güncelle dedim uyumluluk sorunu giderme yönetici olarak çalıştır vs hepsini denedim ama çalışmadı yardımcı olabilecek varsa sevinirim.

Açılmadığı zamanlarda verdiği hataları yazarsanız daha çabuk yardımcı olabiliriz:

Muhtemel hatalar ve çözümleri, normalde tera ülkemizde oynanabilir bir oyun değil gameforgeye göre, çoğu insanda saat, ekran kartı sürücü ve diğer bileşenlerin eski sürücülerinden dolayı açılmıyor,

Muhtemel çözümler ise, masaüstü kullanıyor iseniz anakartın üzerindeki bios pilini kaldırın, bu yöntem saat/yer ve zaman sorunlarını tümü ile ortadan kaldırır.

iki: Launcher'deki repair'i kullanarak sorunu çözmeye çalışabilirsiniz büyük oran ile bu işe yarıyor çoğu insanda.

üç: NA ve EU birbirine çok yakın olduğu için oyunda sadece 2 dosya değişiyor, torrentte na yı indirmiş olabilirsiniz, dosyalar birbirine karışmış olabilir.

Oyunu gameforgelive üzerinden indirip dosya içeriğinden tera'yı farklı bir alana kopyalayın.



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.