Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
2
Cevap
185
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Photo Stream fotoğrafları silemiyorum
D
10 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

merhaba arkadslar. sevgilimden ayrıldım aslında hatıra kalsın diye silmeyecektim hicbir sey ama yaptıkları ille de sildirmemi zorunlu kıldı. photo streamdeki fotoğrafları seciyorum ama silemiyorum. yardım eder misiniz?



A
10 yıl
Yüzbaşı

İlk olarak ayrılmanıza üzüldüm umarım hayırlısı olur. Hocam önce silmek istemediklerinizi seçin onları telefon hafızasına kaydettirin daha sonra ayarlar/fotoğraflar/photo stream ı kapatın. photo streamdeki resimler silinsin mi diyecek evet deyin hepsini silsin. ama bunu yapmadan önce kalmasını istedikleriniz fotoğrafları kütüphaneye ekleyin. Başka çözüm bilen arkadaşlar varsa yardımcı olursa sevinirim.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ariallyte -- 2 Şubat 2014; 11:11:16 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @dr1qchees0
D
10 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: sLenDr.21

İlk olarak ayrılmanıza üzüldüm umarım hayırlısı olur. Hocam önce silmek istemediklerinizi seçin onları telefon hafızasına kaydettirin daha sonra ayarlar/fotoğraflar/photo stream ı kapatın. photo streamdeki resimler silinsin mi diyecek evet deyin hepsini silsin. ama bunu yapmadan önce kalmasını istedikleriniz fotoğrafları kütüphaneye ekleyin. Başka çözüm bilen arkadaşlar varsa yardımcı olursa sevinirim.

Ben de uzulmustum de simdi bi nefret doldum anlatamam neyse. Ya sorun su ki bi my photo stream var bir de photo stream var benim telefonda. Photo stream yazan albumun altinda from my computer yaziyor. My photo stream zaten kapaliymis bende. Bos duruyor. Bilgisayarla alakali bir sey ama anlamis degilim :(



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.