Bu konudaki kullanıcılar: 3 misafir, 2 mobil kullanıcı
3374
Cevap
0
Tıklama
24
Öne Çıkarma
Philips PUS8505 kullanıcıları grubu

M musuz Konu Sahibi
9 ay (239 mesaj)
bu tv hakkında hiç bir inceleme bulamadım ne Türkçe ne de İngilizce.
bulabildiklerime göre:

1- VA panel ( çok emin değilim, philips kendi sitesinde ambilight demiş onun dışında IPS veya VA bilgisi yazmamış),

2- 50hz. Bu ebatte 100 hz olmasa 50 hz olsa çok çok kötü mü demektir mutlaka? 100 hz elbet daha iyi ama, satıcısı amazon olan 100 hz benzer tv yok.

3- direct led.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi musuz -- 12 Ekim 2020; 23:45:14 >

Arkadaşlar şuanda amzn'da prime üyelerine özel yarın geceye kadar Philips 50PUS8505 5.379,00 TL ve Philips 58PUS8505 6.529,00 TL

Tam sipariş vericektim şikayet ve incelemeleri ara...
Yoruma Git
Yorumun Devamı esproin - 7 ay +25
Shiftdeletenet ekibinin hiçbir dediğine inanmıyorum
Herşeyleri reklam kokuyor
Bu inceleme de öyle olmuş
Satış personeli gibi anlatmış
Videonun adı bile reklam kokuyor: "Tek...
Yoruma Git
Yorumun Devamı torinspec - 9 ay +20
" FEHMİ NEMLİ" arkadaşın , üstte de yayınladığım You Tube kanalındaki videosundan uyguladığım Kalibrasyon ayarları ile 58PUS 8505 televizyonumun görüntü kalitesi mü...
Yoruma Git
Yorumun Devamı erdenbay - geçen ay +9

M musuz Konu Sahibi
9 ay (239 mesaj)
çok enteresan..
Amazon da bilmiyor bu VA mı IPS mi. ve şaka gibi cevapları "philips'e sorun teknik bilgimiz yok.."
Demek ki TR'de bu kadar oluyor işte ancak.
Amazon olmuş Bolu ormanı :) "ne sattığımızı bilmeyiz, paramıza bakarız" diyor kısaca.

yok mu allah aşkına şu tv'yi almış kullanmış kimse





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi musuz -- 16 Ağustos 2020; 20:16:30 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

K kalekale
9 ay (661 mesaj)

M musuz Konu Sahibi
9 ay (239 mesaj)
onu görmüştüm ama sonu /12.. bu 62 ile bitiyor. Türkiye'de monte ediliyor yani. Bizim her işimiz malum farklıdır. TR'de tutup dandik IPS panel koyuyor olma ihtimelleri baya yüksek.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi musuz -- 21 Ağustos 2020; 1:53:4 >


Bu mesajda bahsedilenler: @kalekale

T tundra36
9 ay (417 mesaj)
ben de düşünüyorum. lg aldım ölü piksel yüzünden iade edecem. aldığın fiyatı tekrar bulamıyorsun bu modeller yeni diye zaten zamlı fiyat. ayrıca bilgi yok evet ne olduğu belli değil.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

M musuz Konu Sahibi
9 ay (239 mesaj)
amazon.com.tr'ye yazdım. philips'e yazdım. mediamarkt'a yazdım. bir yanıt alabilirsem yazarım buraya. Yani bu koca dev firmalar düzgün bilgi bile vermiyor. bir pislik var altında ama dur bakalım. ürünün kullanım klavuzundan orjinal dökümanlarına kadar buldum indirdim okudum. yok bilgi yok. Philips International ya da neyse artık oraya mı yazsam?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @tundra36

Ş şubat
9 ay (1888 mesaj)
Mva panel mağazada inceledim bu TV yi iş görür ama beklenti yüksek olmasın .Bu fiyata 50hz olan bu TV yerine Q60ra alırdım biraz daha çıkarsanız 7,5k bandına kalite arıyorsanız, xf9005 alın derim.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi şubat -- 16 Ağustos 2020; 23:49:40 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

M musuz Konu Sahibi
9 ay (239 mesaj)
Mva panel nasıl? VA'dan farklı mı? bir de mağazada satıcı mı söyledi yoksa bir evrak dökümanda falan yazıyor muydu? malum satmak için ördeğe kuğu der bunlar


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @şubat

Ş şubat
9 ay (1888 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: musuz

Mva panel nasıl? VA'dan farklı mı? bir de mağazada satıcı mı söyledi yoksa bir evrak dökümanda falan yazıyor muydu? malum satmak için ördeğe kuğu der bunlar
mva va nın gelişmişi oluyor yandan izleme daha iyi .Ben takip ettim özelliklerini biliyordum mağazadan görmek istedim baktım.Bu tvye 5-5,5k verilir daha üzerini vermezdim açıkcası bu parayı veren birazdaha verip 10bit 100hz xf9005 alsın derim
https://www.displayspecifications.com/en/model/513a1f73


Bu mesaja 2 cevap geldi.

M musuz Konu Sahibi
9 ay (239 mesaj)
aslında istediğim tv sonyxf9005 zaten ancak güvenilir bir satıcı yok.
Philips 58PUS8505/62 'yi de sadece satıcısı ......olduğu ve adam gibi ürünün arkasında duran bir tek onlar olduğu için almayı düşündüm yoksa aklımda ne philips ne de ambilight falan yoktu. sonyxf9005'in bir daha amazon stoğuna gelip gelmeyeceğini amazon kendi de bilmiyor..

bütçe mevzu değil. 9bine kadar gözden çıkardım zaten. çakal olmayan bir esnaf bulamadım yalnız ve güzel ülkemde:)





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi musuz -- 28 Ağustos 2020; 18:55:21 >


Bu mesajda bahsedilenler: @şubat

M musuz Konu Sahibi
9 ay (239 mesaj)
bir de bu linki bende gördüm de amazon'un sattığı versiyon 62 ile biten TR'de birleştirilen versiyon. farklı olma ihtimali yok mudur?




Bu mesajda bahsedilenler: @şubat

Ş şubat
9 ay (1888 mesaj)
Kağıthane Samsung bayisi 15 taksitle 9800e 55"Q80ra veriyordu bütçe 9000binse bunu alabilirsin.
Alamaz isen xf9005 derim





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

M musuz Konu Sahibi
9 ay (239 mesaj)
İstanbulda değilim. zaten mağazadan tv alma taraftarı da değilim. Cayma hakkın yok mağazadan alırsan. Gidip vatandan alırdım fiziksel satıştan alacak olsam. ama güvenmiyorum.
https://www.vatanbilgisayar.com/sony-55xf9005-55-139-cm-4k-uhd-android-smart-tv-dahili-uydu-alici.html

ben mi çok evhamlıyım? herkes patır kütür mağazalardan alıp durmuş anladığım kadarıyla. ne cesaret


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @şubat

Ş şubat
9 ay (1888 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: musuz

İstanbulda değilim. zaten mağazadan tv alma taraftarı da değilim. Cayma hakkın yok mağazadan alırsan. Gidip vatandan alırdım fiziksel satıştan alacak olsam. ama güvenmiyorum.
https://www.vatanbilgisayar.com/sony-55xf9005-55-139-cm-4k-uhd-android-smart-tv-dahili-uydu-alici.html

ben mi çok evhamlıyım? herkes patır kütür mağazalardan alıp durmuş anladığım kadarıyla. ne cesaret
Netden alırsanız cihazı iade ederken uğraştırabilirler .Mevcut cihazı servise gönderip oradan tekrar depolarına gelmeleri derken 1-1.5ay zaman sürebilir.
En sağlıklısı yetkili bayiden almak





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

A ANDUIN1
9 ay (413 mesaj)
Ben geçen ay Vatanbilgisayar Harbiye mağazasına telefon açtım. Dedim oraya gelsem beğendiğim televizyonu açsak denesek bir sıkıntısı yoksa alıp gitsem, böyle yardımcı olmanız mümkün mü dedim. Normalde yapmıyoruz ama buyrun gelin halledelim dediler. Gittim mağazaya, Philips 58pus8505 beğendim. Kutuyu açtılar alt kısımda panel ekran birleşimi olması gerekenden biraz daha açıktı, rica ettim başka açabilirmiyiz diye ikinci kutu açıldı denedim ve cihazı aldım götürdüm.

Şansınızı böyle deneyin isterseniz arkadaşlar.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

M musuz Konu Sahibi
9 ay (239 mesaj)
iyi de çok riskli. direkt garantiden çıkmış ürün. servis kuruluma geldiğinde ne dedi? ya tvde ölü piksel banding vs bir sorun çıksaydı servis kurulumu sırasında? ya da servisi de mi aramadınız kurulumu kendiniz mi yaptınız?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @ANDUIN1

M musuz Konu Sahibi
9 ay (239 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: şubat

Netden alırsanız cihazı iade ederken uğraştırabilirler .Mevcut cihazı servise gönderip oradan tekrar depolarına gelmeleri derken 1-1.5ay zaman sürebilir.
En sağlıklısı yetkili bayiden almak

Alıntıları Göster
sony türkiyeden baya baya çıkıyor sanırım. tv için bir yetkili bayisi yok izmirde. ya da ben bulamadım.
bir de yetkili bayiye girip alman neden daha iyi? avantajı nedir? ne açıdan iyi?





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi musuz -- 19 Ağustos 2020; 2:53:43 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Ş şubat
9 ay (1888 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: musuz

sony türkiyeden baya baya çıkıyor sanırım. tv için bir yetkili bayisi yok izmirde. ya da ben bulamadım.
bir de yetkili bayiye girip alman neden daha iyi? avantajı nedir? ne açıdan iyi?

Alıntıları Göster
Netden alınan TV yi evde açtınız kullandınız .Daha sonra iade ederken araya kargo şirketi giriyor panel kırılabilir.Diğer bir durum ise aldığınız yer Tv'de sorun olup olmadığını anlamak için tvyi servise gönderecek bu süre çok uzayacak.
Net iadesinde süreci öğrenmek çok zor net bilgi veremiyorlar.Şikayet var mediamarkt örnek bakın .
Yetkili bayi kendi firmaları getiriyor bir sorunda direk muhattabınız var.
Netden alışveriş iade olmayacaksa iyi derim ama konu TV panel kırılırsa paranızı almanız çok uzayacak ve net bilgi alamayacaksınız





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi şubat -- 19 Ağustos 2020; 8:3:34 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

A ANDUIN1
9 ay (413 mesaj)
Zaten ikinci amaç eve servis sokmamaktı. Servisi hiç çağırmadım. Mağazada bütün testleri yaptım öyle aldım.
Ayrıca garanti konusunda Philips ile mail yoluyla haberleştim.

Gelen cevap:

Philips TV’nizi iyi günlerde kullanmanızı diler ve Philips TV’ye gösterdiğiniz ilgiden dolayı teşekkür ederiz.

Cihazınızın ilk kurulumunu bireysel olarak yapmanız, sahip olduğunuz TV garantiniz için herhangi bir engel oluşturmamaktadır. Ancak söz konusu cihazınızı internet yoluyla satın almış olmanız durumunda; kargo sırasında oluşabilecek kırık/darbe gibi olumsuz durumlardan tüketicilerimizi korumak adına cihazınızın, yetkili servislerimiz tarafından kurulum hizmetinin gerçekleştirilmesini tavsiye ederiz.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ANDUIN1 -- 19 Ağustos 2020; 12:8:10 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @musuz

T tundra36
9 ay (417 mesaj)
kardeş ben çok bunaldım ya yallah dedik sipariş geçtim amazondan gelirse yazarım.




Bu mesajda bahsedilenler: @musuz