Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
1
Cevap
229
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Peugeot PM-02 Motor Hakkında
S
4 ay (664 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Arkadaşlar selamlar. Yeni aldığım bu motor hakkında genel bir yorumlarınızı merak ettim.

Bilginiz var mı? Daha önce süreniniz ya da sorun vs yaşayan var mı?



C
2 hafta (10 mesaj)
Er

Merhaba, Ben şubat ayında aldım ve halen kullanıyorum. Gayet memnunum. Almadan önce epey bir çekinmiştim Peugeot markasının motorunu hiç görmemiştim. Ama kullandıkça anladım ki çok şahane bir seçim yapmışım. 250 lik olması da güzel. Görüntüsü de sektörde önde gelen motorlardan daha güzel duruyor. Bence çekinmeden alın derim.



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.