Merhaba, Ben şubat ayında aldım ve halen kullanıyorum. Gayet memnunum. Almadan önce epey bir çekinmiştim Peugeot markasının motorunu hiç görmemiştim. Ama kullandıkça anladım ki çok şahane bir seçim yapmışım. 250 lik olması da güzel. Görüntüsü de sektörde önde gelen motorlardan daha güzel duruyor. Bence çekinmeden alın derim.
Bilginiz var mı? Daha önce süreniniz ya da sorun vs yaşayan var mı?