Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
7760
Cevap
300370
Tıklama
0
Öne Çıkarma
[PC] PES 2012 ONLINE MASTER LIG ANA KONU

H haviconi Konu Sahibi
11 yıl (946 mesaj)
MASTER LIG ONLINE OYNAYANLAR
------ PES 2012 ADI------------FORUM ADI

 
1) xanir007 Nuke General
2) tolgauzun1903 tolga_uzun_
3) gevrektr GévréK
4) nedamed nedamed
5) Justerinibrooks évaN
6) onurbektas ~MetroPoL~
7) ThePhysicist mali__
8) rk1905 BasaRab
9) guran66 guran66
10) metehan ganyan78
11) noob2 velnor
12) JETAACK JETAACK
13) Peckle Peckle
14) angelsbjk angelsbjk
15) YURDUYOK Renovatio26
16) EDO DeeP_CHiLD


Farklı bir siteden => yunus107 kullanıcı adlı arkadaşın mesajını olduğu gibi alıntıladım. Çünkü çok güzel bir açıklama yapmış.
PES 2011'deki online lig'den de tanışıklığımız vardı, bu nedenle kızmayacağını düşündüm. İnşallah sorun olmaz...


ALINTIDIR => yunus107

Şimdi size görüğüm farklılıkları ve nasıl iyi bir ML ONLİNE oyuncusu olursunuz onu anlatacağım.
* Bi kere geçenseneki ML ONLİNE gibi değil, çok FİFA nın Ultimate Team ına benzetmeye çalışmışlar .
* Yani oyuncuları transfer etmeniz yetmiyor onlara birde ücret ödüyorsunuz .
* 10 maçlık , 20 maçlık ve 50 maçlık olarak .
* Maç başı parasıda diyebiliriz buna.
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >

* Oyuncuların form durumu ( hani oklar varya mor, mavi, yeşil, turuncu ve kırmızı ) gülük değişiyor . Şöyle daha basit anlatayım diyelim messiyi bu gün saat 16:00 da aldınız takıma katıldı oyun planından bakıyorsunuz formu mor . O gün gece 24:00 a kadar oynadığınız bütün maçlarda messi nin form durumu mor ve bu Messiye sahip herkes için geçerli . Yani o günkü bütün Messilerin formu mor.
* Çevrimdışı ML deki gibi futbolcular yoruluyor buda performanslarını etkiliyor.
* Sakatlıklar gerçektende takımınızı etkiliyor aldığınız kırmızı ve sarı kartlarda aynı şekilde .

< Resime gitmek için tıklayın >

* Oyundan kaçtığınızda da FİFA Ultimate team gibi yasaklanıp yada nezaketsizliği ( oyunda böyle bahsetmişler) düşük insanlarla karşılaşıyorsunuz. Bunu belirlemek için malum bir top sistemi kullanıyorlardı bu top sistemine ek olarak rakamsal değerlerde çıkarmışlar . YANLIZ KARŞINIZDAKİ MALUM GEÇEN SENEKİ GİBİ HİLE YAPIP İNTERNET KASIP MAÇTAN KAÇARSA AYNI ŞEKİLDE SİZİNDE NEZAKETSİZLİĞİNİZ DÜŞÜYOR !!! Ben bunu neden böyle yaptılar anlamadım . Kos koca KONAMİ firması kimin hile yapığını çözecek bir sistem yapmaktan aciz mi ? Sonuç olarak bu ve buna benzer hileciler size on maçta ancak 2 kere gelir ve buda nezaketsizliğinizi çok aşırı etkilemez ve ceza almazsınız .

< Resime gitmek için tıklayın >

* Facebookta myPes diye bir uygulama var eğer bunu kullanırsanız ki oyunda aldığınız sonuçları arkadaşlarınızla paylaşıyorsunuz . Quick maçta ekstradan 500.000 Euro para alıyorsunuz bu uygulamayı kullanırsanız . ( Tavsiye ederim :D )
* Quick maçta maça giriş ücreti ödemiyorsunuz ! Müsabakaya hiç girmedim ama ondada girş ücreti olduğunu zannetmiyorum .
* Gelelim maç başı kazandıklarınıza ; Eğer kendi ayarınızda birini yenerseniz 2.000.000 civarı ve ekstra 500.000 (myPes üyeliğiniz varsa şayet) kadar para alıyorsunuz eğer berabere kalırsanız 1.100.000 - 1.300.000 + 500.000 ve yenilirseniz 800.000 - 900.000 + 500.000 civarı bir para alıyorsunuz.
* Şu anda açık olan tek turnuva AL AÇIK lar ve onun resmini paylaşayım çoğumuz resimden ne olduğunu anlayacaktır .

< Resime gitmek için tıklayın >



GELELİM TAVSİYELERE ;

* Kadronuzu mutlaka 16 oyuncuya düşürün bi kere ilk başlarken .
* Daha maç hakkı duran oyuncuları satmayın kullanın maç hakları bitsin .
* Oyuncu tavsiyesi olarak ; Varella , Aduriz , Bellamy ve Garganoyu şiddetle tavsiye ederim .

ALINTIDIR => yunus107





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haviconi -- 21 Kasım 2011; 12:04:35 >


N Nuke General
11 yıl (2443 mesaj)
Birbirimizi eklememiz için konami id sine mi ihtiyaç duyuluyor?


Bu mesaja 2 cevap geldi.

A ave10
11 yıl (67 mesaj)
arkadaşlar bağlantı sorunları yuzunden ilk 10 maçta kısıtlandım bu sorunu nasıl halledicem ya bilen varmı?allah belanı versin ttnet.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

N Napstr
11 yıl (4456 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: ave10

arkadaşlar bağlantı sorunları yuzunden ilk 10 maçta kısıtlandım bu sorunu nasıl halledicem ya bilen varmı?allah belanı versin ttnet.

Öncelikle ttneti ara ve bağlantı kopmaları yaşadığını bildir.Hızını biraz düşürürlerse bağlantı kaliten artar malesef çoğu yerde 8 mbite kadar internet sorun yapıyor.Ben netimi 4 mbite sabitlettirdim arayıp 2011 de 8 iken çok kopuyordum az küfretmedim.2012 de daha bir sorun görmedim gayet stabil sorunsuz.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

A ave10
11 yıl (67 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Gs_Emre

quote:

Orijinalden alıntı: ave10

arkadaşlar bağlantı sorunları yuzunden ilk 10 maçta kısıtlandım bu sorunu nasıl halledicem ya bilen varmı?allah belanı versin ttnet.

Öncelikle ttneti ara ve bağlantı kopmaları yaşadığını bildir.Hızını biraz düşürürlerse bağlantı kaliten artar malesef çoğu yerde 8 mbite kadar internet sorun yapıyor.Ben netimi 4 mbite sabitlettirdim arayıp 2011 de 8 iken çok kopuyordum az küfretmedim.2012 de daha bir sorun görmedim gayet stabil sorunsuz.

bende 8mbite kadar internete üyeyim.10-15dkda bir 25-30snliğine bağlantı kopuyor ve tekrar geliyor.bazen yarım saat 1 saatte oluyor.bir türlü çözemedik sorunu ya. bağlantımda hep 3.7mb civarında geziniyor.hızda sorun yasamıyorum ama baglantı kopunca ayar oluyorum.hayır yani bide 30sanıyecik ya.bugun telefon actım sorun icin ariycaklar olmadı dediğğin gibi hızımı sabitletirim.
peki oyunu sıfırlamam için ne yapmam gerekli acaba?yeni bi psn mi alıcam?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

H haviconi Konu Sahibi
11 yıl (946 mesaj)
ave10, geçmiş olsun arkadaşım.
Yeni bir kimlik (id) ayarlamana gerek yok diye düşünüyorum. Onun yerine maç odalarına falan girip mümkün olduğunca Türklerle karşılaşmaya çalış. Sana "fair play puanı" falan versinler.
Belki faydası olur.


_______________________________________________________________________

Bilmeyenler için ave10'un sorunu: Konaminin hile olayına bulmaya çalıştığı çözüm yoludur. Bir arkadaşımızın bağlantısı koptuktan sonra (üstelik yeniyor iken) ilk girişinde karşılaştığı uyarı ekranı aşağıdaki şekildedir.
< Resime gitmek için tıklayın >


Bu mesaja 1 cevap geldi.

N Napstr
11 yıl (4456 mesaj)
Uyarıyı rakip kopunca da gösteriyor.Bi maçta oyundan koptu sanırım rakip bu uyarı çıktı ama maçı 3-0 almışım topum falan da sönmedi.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

N Nuke General
11 yıl (2443 mesaj)
Ya benim ilk online master lig maceram olacak ama bir sorum var. Online versiyonunda da takımın kendi oyuncularıyla başlayabiliyoruz değil mi? Öyleyse eğer -ben bu ayarı aktive etmeden takım seçmiştim malum pes'in standart adamlarını verdi bana- bunu nasıl takımın oyuncularına çevirerek başlayabilirim?

Edit: Bu ayarı GP ile satın aldım o konuda problem yok.

Edit 2:Tamamdır cevabımı aldım,fakat mesajımı silemedim





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nuke General -- 30 Eylül 2011; 17:30:32 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

A ave10
11 yıl (67 mesaj)
of yeaaaa.gunde 10 mac yapsam 5inden fair play alsam 1 haftada anca acılır ozaman
zaten puanımda dustu.her 10 macın 7sinde baglantım kopuyo.
en iyisi yeni bi psnyle beyaz sayfa acmak.bide baglantı sorunu hallolursa bugun tamamdır.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

L Lyrazed
11 yıl (3388 mesaj)
1 ay geçsin bakalım kısıtlananlar oluyormu hile saeviyesi ne durumda ona göre orjin alıcam.Sizde burada tecrübelerini hile seviyesini belirtin arkadaşlar.Onada bir çare bulurlar gerçi.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

M mali__
11 yıl (383 mesaj)
15-16 maç yaptım birde turnuva ön elemede elendim ama orada bi 10 maç yaptım denk gelen hileci sayısı 0... acaip keyifli yaa.. ThePhysicist oyuncu adım inş başlık hareketlenir zevkli bi hal alır..


Bu mesaja 1 cevap geldi.

S sadoby
11 yıl (562 mesaj)
onlne mod a giremiyorum arkadaşlar giriş yapılamıyor diyor bilgisi olan varmı


Bu mesaja 1 cevap geldi.

N Nuke General
11 yıl (2443 mesaj)
Niye PC'de oynayan yok ya Hadi beyler


Bu mesaja 1 cevap geldi.

H heavy86
11 yıl (268 mesaj)
Ben bugün aldım , yarın başlarım maçlara artık :)




F f1999
11 yıl (31 mesaj)
beyler bu kadro update'i ne zaman çıkacak ve artık sahte oyunlar dlc güncellemesi yapamıyacajlar mı?


Bu mesaja 2 cevap geldi.

N Nuke General
11 yıl (2443 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: f1999

beyler bu kadro update'i ne zaman çıkacak ve artık sahte oyunlar dlc güncellemesi yapamıyacajlar mı?

Kadro olayını bilmiyorum ama crack çıkmadan dlc update yapamaz korsanlar.




H haviconi Konu Sahibi
11 yıl (946 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Nuke General

Birbirimizi eklememiz için konami id sine mi ihtiyaç duyuluyor?

Şöyle birşey yapılabilir.

Buraya oyundaki kullanıcı adınızı yazarsanız veya gözden kaçırma ihtimaline binaen kullanıcı adlarını özel mesaj yoluyla iletirseniz.

İlk mesaja eklerim.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

G gurdalok
11 yıl (320 mesaj)
selamlar

ben de garip bir durum var arkadaşlar neden olduğunu bir türlü çözemedim. dün aldım oyunu, patch kurdurdu üzerine (1.01) sonra başladım online oynamaya ama nerde
8 tane maç denedim sekizide maç başladıktan sonra 1-2 dk içinde "bağlantı kötü felan filan " deyip kapatıyor maçı, işin ilginç yanı da burda net bağlantımda hiçbir kopma yok ( uydunet 1mbit) nete giriyorum, aynı bilgisayarda pes 2011 var online oynuyorum. 10 olunca kısıtlancak felan diyor ben bişe anlamadım oynayamıyorum bir türlü.
offline olarak sıkıntı yok oynayabiliyorum, neden olabileceği hakkında bilgisi olan var mı.,
aynı anda hem 2011 hem de 2012 olmasından kaynaklanabilirmi
ya da patch dosyasındamıdır acaba

Teşekkürler


Bu mesaja 2 cevap geldi.

N Nuke General
11 yıl (2443 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: haviconi

quote:

Orijinalden alıntı: Nuke General

Birbirimizi eklememiz için konami id sine mi ihtiyaç duyuluyor?

Şöyle birşey yapılabilir.

Buraya oyundaki kullanıcı adınızı yazarsanız veya gözden kaçırma ihtimaline binaen kullanıcı adlarını özel mesaj yoluyla iletirseniz.

İlk mesaja eklerim.

Konami id: xanir007




M mali__
11 yıl (383 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: gurdalok

selamlar

ben de garip bir durum var arkadaşlar neden olduğunu bir türlü çözemedim. dün aldım oyunu, patch kurdurdu üzerine (1.01) sonra başladım online oynamaya ama nerde
8 tane maç denedim sekizide maç başladıktan sonra 1-2 dk içinde "bağlantı kötü felan filan " deyip kapatıyor maçı, işin ilginç yanı da burda net bağlantımda hiçbir kopma yok ( uydunet 1mbit) nete giriyorum, aynı bilgisayarda pes 2011 var online oynuyorum. 10 olunca kısıtlancak felan diyor ben bişe anlamadım oynayamıyorum bir türlü.
offline olarak sıkıntı yok oynayabiliyorum, neden olabileceği hakkında bilgisi olan var mı.,
aynı anda hem 2011 hem de 2012 olmasından kaynaklanabilirmi
ya da patch dosyasındamıdır acaba

Teşekkürler

Ping degeriniz nedir? Speedtest ile bir bağlantı testi yapıp ss koyarsan daha iyi yorum yapabiliriz. Kablo tv kullanıyorsanız modül bağlantısını kesip deneyin. Server ile ilgili bir durum değil sorun sizde muhtemelen.

Adeletli ve güzel bir sistem ben kilitlendim 2gundur fenebahcemin macını izliyorum bitsin devam edeceğim maclara. Alacağınız futbolcuların form durumuna mutlaka dikkat edin kan kırmızı olsun mümkün olduğunca ;)


Bu mesaja 2 cevap geldi.