Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
4
Cevap
0
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Pc'de bir dosya silinmiyor acil yardım

X xKanunsuz Konu Sahibi
10 ay (59 mesaj)
Ya şu aptal Pubg mobili indirdim. Sevmedim sildim. Ama disk C'de gizli dosyaları göster diyince program data var. Orda Tencent adında bi klasör var (tencent pubg mobil yapımcısı mı yayıncısı mı ne öyle bişi). Onun içinde QMConfig.Hıv dosyası var. Silinmiyor. Çıldıracam artık. Program system üzerinde açık diyor. Bakıyor görev yöneticisinden yok hicbiyerde. Onu yaptım bi şekilde şimdide administrator size izin vermeli diyor. Zaten kendime verdim administrator izinini. Kafayı yicem ********* dosyası yüzünden. Ana avrat sövcem bu çinlilere yardım lütfen




A Arranger.
10 ay (22557 mesaj)

X xKanunsuz Konu Sahibi
10 ay (59 mesaj)
Hocam baktım başka birisi denemiş Unlocker ile silinmiyormuş




Bu mesajda bahsedilenler: @Arranger.

R rusca_kitap
10 ay (7 mesaj)
linux live cd ile sistemi aç mesela ubuntu sil.




H Heretic Soul
10 ay (115 mesaj)
...





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Heretic Soul -- 10 Eylül 2021; 16:28:9 >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.