Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 2 mobil kullanıcı
11
Cevap
1022
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Pc Çok Güçlü Fakat Cok KAsıyor YArdım Lütfen

S sinitra Konu Sahibi
13 yıl (97 mesaj)
Selam herkese, arkadaşlar pc alalı 1 hafta oldu knightonline,,metin2 gibi online oyunlarda 1 dk geçiyor 5-6 sn kadar kasıyor sonra düzeliyor 1 dk sonra tekrar 5-6 sn kadar kasıyor ne yapmam lazım format attım en son güncel driverları yükledim virus taraması yaptırdım nod32 avast kasper.. Sıcaklık ise 40-42 derece arası

pc özellikleri

CPU--AMD Athlon(tm) 64 6000 X2 Dual Core Soc 94 3,00 GHz
VGA--512 MB SAPPHIRE ATI HD3870(256BİT)DDR3
MB ASUS AMD M3A78-EH 780G DDR2 GLAN SATA2
HD--500 GB SAMSUNG 7200 RPM SATA2 16 MB
RAM--1GBx2 DDR2 800 MHZ CL4 KIT OCZ2P800R2

Özellikleri bunlar Ama işte üstte yazdığım gibi kasıyor ne yapmam lazım acaba..





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sinitra -- 22 Kasım 2008; 14:35:27 >


D dragon-black
13 yıl (574 mesaj)

S sinitra Konu Sahibi
13 yıl (97 mesaj)

H Himurajutsu
13 yıl (3215 mesaj)
aga sen hatayı en başta yapmışsın sorun: AMD 6000+ işlemci

çözüm : amd 6000 işlemcinin stok fanını değiştir yerine kaliteli cpu sogutucu al sorun düzelir diye umuyorum çünkü bi arkadasında böyle sorunu vardı stok fanı değiştirmiş sorun düzelmişti...


Bu mesaja 1 cevap geldi.

S sabata
13 yıl (1390 mesaj)
online oyunlardan anlamam ama sorun internet hızından kaynaklanıyor olabilir mi? sanki veri paketlerinin alınıp verilmesi sırasında kasılıyor gibi.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

S spy_2004
13 yıl (179 mesaj)
evet arkadaşın dediği gibi ısınmalara dikkat et


Bu mesaja 1 cevap geldi.

S SnRkRkMn
13 yıl (163 mesaj)
bana internet hızında sorun varmıs gıbı geldi normal oyunlardada boyle bi sorun varmı ?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

S sinitra Konu Sahibi
13 yıl (97 mesaj)
normal oyunlarda böle bi sorun yok sadece knightonline metin2 yani online oyunlarda böle :S


Bu mesaja 1 cevap geldi.

E EneRGy.
13 yıl (4563 mesaj)
Bağlantı hızı ile alakalı bir durum. Genel olarak böyle bir sorun yoksa eğer, online oynanan oyunlar böyle laglar olması normal.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

B bounger
6 yıl (5 mesaj)
beyler yeni pc aldım aldım

-amd radeon r5 m330

-amd 7410k and r5 graphics

-8 gb ram

-500 gb

-win 10

ama oyunlarda kasıyo neden
driverlar güncel


Bu mesaja 2 cevap geldi.

Z Zooe
6 yıl (5066 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: bounger

beyler yeni pc aldım aldım

-amd radeon r5 m330

-amd 7410k and r5 graphics

-8 gb ram

-500 gb

-win 10

ama oyunlarda kasıyo neden
driverlar güncel

İnternet paketinle alakalı muhtemelen veri alış verişinde sıkıntı varmı



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

B bounger
6 yıl (5 mesaj)
ara sıra yavaslıyo ama minecraft kasıyo en düşük ayaralrda bile point blank felan kasıyo en sonunda pcyi pencereden asağa atcam




Bu mesajda bahsedilenler: @1982-utkan
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.