Oyunda 1000 küsür saatim var her büyük güncellemesinde oynadım, ilk defa bu kadar çok keyif alıyorum. End game muazzam olmuş, tüm pinnacle bossları bildiğin cinema, her ne kadar bi noktadan sonra tek atıyor olsak da başlangıcının cinema olmasına dikkat etmişler, ruhsuz durmuyor hiçbiri.
İlk defa giydiğim eşyaların değeri 1000 divi geçiyor, ilk defa o itemlardan ekstra 1000 küsür div daha farmladım. Hala daha sıkılmadım, zaten 450k lara yakınlaştılar sadece steamde, 1.0 da muazzam bi rekor kıracak bu end game + yeni actler / sınıflarla birlikte. 1.0 bundan çok daha büyük olacak demişti jonathan, adamlar arpg kralı ya cidden
Oyun bambaşka birseye dönüşmüş, benim hiç sevmediğim expedition bile deki dehşet birsey olmuş. Yani buna 0.5 demişler ama 1.0 olarak çıksa bile olurmuş
Ne farmı yapıyorsun genelde dostum ? Ben atlası fulledim neredeyse ritual ve breach tarafında da baya puan verdim ama hala 400 dps bow la dolanıyom. Quest harici arbiteri dün 4-5 denemede anca kestim :/
Şuan en iyisi ritual farmı, herkes onu dönüyor. Ritual farm yazarsan çıkar bir sürü video, headhunter ve mageblood kovalıyorlar ancak lvl 80 map olursa pahalı omen da atıyor, pahalı omenlar tek başına güzel divine bırakıyor şuan, hh / mb denk gelirse büyük divine zaten. Budget olandan dönebilirsin, pahalı versiyonuna gerek yok bence.
İlk defa giydiğim eşyaların değeri 1000 divi geçiyor, ilk defa o itemlardan ekstra 1000 küsür div daha farmladım. Hala daha sıkılmadım, zaten 450k lara yakınlaştılar sadece steamde, 1.0 da muazzam bi rekor kıracak bu end game + yeni actler / sınıflarla birlikte. 1.0 bundan çok daha büyük olacak demişti jonathan, adamlar arpg kralı ya cidden
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle