Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 2 mobil kullanıcı
25
Cevap
0
Tıklama
3
Öne Çıkarma
Paraftan paralar yatmış

T
tasxi Konu Sahibi
8 ay (7 mesaj)
Bekir hocanın son videodaki parafın mat-geo su nasıl hocamlar.

Edit: Hocam okuduğunuzu biliyorum selamlar :d





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasxi -- 6 Aralık 2019; 11:30:42 >

En Çok Beğenilenler Tümü Tüm Yorumları Aç
2 video önce : bu kanalda kimse bana parayla kaynak önerisi yaptıramaz.

Son video: evet arkadaşlar tyt de ilk kaynakları bitirenlere iki kaynak önerim var parad geo paraf mat. Pa...
Yoruma Git
Yorumun Devamı almanyalidoktor - 8 ay +26
Valla hocam haklısınız artık samimi bulmuyor çoğu kimse zaten kitlesi de iyice kanser hocam size baba diyebilir miyim hocam yanağımı uzaktayım tokat atın kendime geleyim hocam bizi iyice bir azar...
Yoruma Git
Yorumun Devamı KINBAYAR007 - 8 ay +13
Bu adam niye kendi alanı olmayan derslerden tavsiyede bulunuyor? Bekir hoca o soru bankasına baktığında soruların kaliteli olup olmadığını nasıl anlayabiliyor? Kendisi üniversite sınavına gireli ...
Yoruma Git
Yorumun Devamı olmadıgitti - 8 ay +10

H
Hedef30k
8 ay (0 mesaj)
Kızımı yurtdışına üniversiteye yolladım yksye hazirlanlara tavsiye veriyorum





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

A
almanyalidoktor
8 ay (175 mesaj)
2 video önce : bu kanalda kimse bana parayla kaynak önerisi yaptıramaz.

Son video: evet arkadaşlar tyt de ilk kaynakları bitirenlere iki kaynak önerim var parad geo paraf mat. Palme demiş miydim?





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

T
tasxi Konu Sahibi
8 ay (7 mesaj)
aman yapmayın hocam ban yemeyelim gece gece.




Bu mesajda bahsedilenler: @Hedef30k

M
ModelX
8 ay (215 mesaj)
Bekir Avşar ilk 20 KA yayinlarini tavsiye ederim.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


C
cheers darlin
8 ay (281 mesaj)
ayt sb önerileri videosunun içeriğini yazayım ben şimdiden

mat geo - karekök + paraf

fkb palme ardından paraf





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_
__Scrubs__
8 ay (15 mesaj)
videoyu izlemedim ama geçen sene de 2.kaynak için paraf öneriyordu zaten.




A
asspire
8 ay (64 mesaj)
Hocam cidden çok belli ediyor.Paraf yeni çıkardı diye reklam yapıyor.Belki para almasa bile mantikli gelmiyor bana.Tyt mat herkes de bitti.Tyt konuları bitti.Şahsen niye gidip yeniden tyt mat kitabı alalım? Aytyle cebelleşiyor millet





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

K
KINBAYAR007
8 ay (58 mesaj)
Aynen bir de tonla tg denemesi varken sadece parafı önerip ona girin demesi de bir garip geldi zaten. Orijinal çözüm endemik ben bunlardan bahsettiğini duymadım bunlar da bence çok kaliteli yayınlar





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @asspire

O
olmadıgitti
8 ay (8 mesaj)
Bu adam niye kendi alanı olmayan derslerden tavsiyede bulunuyor? Bekir hoca o soru bankasına baktığında soruların kaliteli olup olmadığını nasıl anlayabiliyor? Kendisi üniversite sınavına gireli 25-30 sene olmuş, türev - integralin ne olduğunu bile unutmuştur. Biyoloji konusunda kendisi dinlenebilir (videoları tekrar yapmak için gayet güzel) ama diğer kısımlarda dinlemenin anlamı yok.





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Eski kullanıcı adı: bilinmeyenbirkullanıcı

Bu mesaja 1 cevap geldi.

A
asspire
8 ay (64 mesaj)
Katılıyorum hocam.Bana kızanlar çok oluyor diyor birde.Şaşırıyorum artık önceden heyecanla dinlediğim adam yok karşımda.Belki sıkılmışımdır ondandır ama hoca da birşeyler eksildi.En önemlisi insan kendisinin rehberi olmalı.Bu tür kanalları çok izlememek en iyisi.Yapılacaklar belli zaten





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @KINBAYAR007

K
KINBAYAR007
8 ay (58 mesaj)
Valla hocam haklısınız artık samimi bulmuyor çoğu kimse zaten kitlesi de iyice kanser hocam size baba diyebilir miyim hocam yanağımı uzaktayım tokat atın kendime geleyim hocam bizi iyice bir azarlayın.... Kendisi de kitlesi yüzünden çelişkilere düşmeye başladı bence bunun da birçok örneği var keşke rehberliğe ağırlık vermek yerine biyolojiye ağırlık verseydi.





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @asspire

M
MaVzeR16
8 ay (509 mesaj)
Birçok derece öğrencisiyle haşır neşir hocam. Ayrıca birsürü öğretmen arkadaşı var . Onlardanda fikir alıyordur muhakkak. Ama artık cidden antipati duymaya başladım Bekir Avşara





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @bilinmeyenbirkullanıcı

S
Scath
8 ay (302 mesaj)
Ayt videolarını yeniden çekecekmiş hocam faydalı olabilir





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @KINBAYAR007

C
ComputerEngineer1
8 ay (806 mesaj)
başlarda üstüne basa basa diyordu her dersten tek kaynak bitireceksiniz :) ya olm para gerçekten insanı değiştiriyor parayı bulunca bozulmayan hangi hoca kaldı





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ComputerEngineer1 -- 6 Aralık 2019; 8:30:26 >


_____________________________

Eski kullanıcı adı: sn0m

Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @almanyalidoktor

V
vortigon58
8 ay (10 mesaj)
Bekir hocayı başta severdim ama artık bozdu kendi ile çelişiyor yok bu kanalda benden kaynak istemeyin falan diyordu şimdi çıkmış kaynak tavsiye ediyor ben bunu sevmiyorum işte madem para görümce terazilerin şaşıyor niye öncesinde büyük konuşuyorsun arkadaş





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


A
almanyalidoktor
8 ay (175 mesaj)
tytnin tekrarı olmaz diyordu bi de :p




Bu mesajda bahsedilenler: @sn0m

O
olmadıgitti
8 ay (8 mesaj)
Başarı hikâyelerini de takip ediyorum, kimse parafın matematiğini önermemiş hocam. Önerilen kaynaklar genelde acil ve 345 olmuş. Bekir hoca tabi bu kaynaklardan kendisine para gelmediği için bunları önermiyor.





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Eski kullanıcı adı: bilinmeyenbirkullanıcı

Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @MaVzeR16

B
boun-ekon
8 ay (50 mesaj)
Paraf yayınlarının reklamını yaptığı çok belliydi yani kör olan bile anlar diye düşünüyorum.2018 zamanlarında falan bu adam gerçekten güzel tavsiyeler veriyordu ve iyi bir kitlesi vardı şuan ise tamamen birilerinden medet uman sadece onun dediğiyle başarıya ulaşacağını sanan bir kitle var saçma geliyor bana bazı önerileri cidden mantıklı ama genel olarak boş buluyorum





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Eski kullanıcı adı: karo33