palio,albea sı olanlara faydalı olsun bazen gaz pedalına su damlar ve nedeni klima su kanalı tıkanması usta aracı kaldırdıgında motorun altında arada zor gorunen yerde bır delık var ordam damlatır bana gosterdı hatta parmagını soktu sonrada garantı olsun dıye tel soktu ıttırdı acıldı emın olabılırsın dedı
bugun bır baktım aracın ıcınden hortum dısarıya cıkmıs o zaman yerını anladım sımdı ısteyene ogretıyorum
ön yolcu tarafında ayaklarımızı koydugumuz yerde sol üst köşede siyah bir boru var aslında o boru plastık hortum ama bellı etmıyor elle sıkın yumusaktır,işte onu yukarı cekın 5 cm kadar yukarı cıkar ve tamamen ayrılır ıste ondan su damlar,hortumu cıkardınızmı gırdıgı delık şaseye gıden klıma kanalı delıgı oluyor ıcıne tel sokup actırırsınız,boru tıkanmaz cunku su damlıyordur
bosuna radyator degısımı dıye,delıge tel sokan servıse 500 tl vermeyın
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aydınayhan -- 4 Eylül 2018; 22:18:44 >
usta aracı kaldırdıgında motorun altında arada zor gorunen yerde bır delık var ordam damlatır
bana gosterdı hatta parmagını soktu sonrada garantı olsun dıye tel soktu ıttırdı acıldı emın olabılırsın dedı
bugun bır baktım aracın ıcınden hortum dısarıya cıkmıs o zaman yerını anladım sımdı ısteyene ogretıyorum
ön yolcu tarafında ayaklarımızı koydugumuz yerde sol üst köşede siyah bir boru var aslında o boru plastık hortum ama bellı etmıyor elle sıkın yumusaktır,işte onu yukarı cekın 5 cm kadar yukarı cıkar ve tamamen ayrılır ıste ondan su damlar,hortumu cıkardınızmı gırdıgı delık şaseye gıden klıma kanalı delıgı oluyor ıcıne tel sokup actırırsınız,boru tıkanmaz cunku su damlıyordur
bosuna radyator degısımı dıye,delıge tel sokan servıse 500 tl vermeyın
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aydınayhan -- 4 Eylül 2018; 22:18:44 >