Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 2 mobil kullanıcı
45
Cevap
0
Tıklama
145
Öne Çıkarma
Cevap: Özel Modifiyeli Springfield Tabanca - [150 dolarlık Asset'i Ücretsiz Veriyorum] (3. sayfa)

O
OrosbianoRonaldo
2 gün (54 mesaj)
Olum çok güzel görünüyo ya gerçeği bile bu kadar güzel ve net görünmüyodur. Eline sağlık.




M
Metal-Gear Konu Sahibi
2 gün (1977 mesaj)
@AREryilmaz, Hocam yeni nesil tabancalardaki üst Slide'ı geri çektiğin zaman namlu küçük bir açı ile havaya kalkıyor, bilerek böyle tasarlamışlar gerçek hayattaki hali böyle. Eski tip tabancalarınki düz duruyordu her şartta. Bu resimde Springfield XD'nin benzer model bir silahı, namluya bakarsanız yukarı doğru yamuk.

< Resime gitmek için tıklayın >

@Veronicaa, sağolun hocam eksik olmayın. Benzer şekilde yorumlarda bulunan tüm arkadaşlar da sağolsunlar tek tek alıntılamıyor olsam da.

@Yalan Onlar İnanma, eğitim almadım hocam kendi kendimi geliştirdim. PS1 zamanlarından bu yana hep oyun geliştirmekle alakalı bir işim olsun diye hayal ederdim ara sıra. Zaman ilerledikçe araştıra araştıra yolumu buldum internet bu iş için tam bir üniversite eğitimi görevi görüyor aramasını bilince. Yazılım sektörünün her dalı zaten internetten çalışarak uzmanlaşılabilir alanlar.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Yalan Onlar İnanma , @Veronicaa , @AREryilmaz

A
AREryilmaz
2 gün (355 mesaj)
ben de bu kadar detay manyağı adam böyle bir hatayı nasıl yapar diye düşünüyordum haha


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Metal-Gear

M
Metal-Gear Konu Sahibi
2 gün (1977 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: AREryilmaz

ben de bu kadar detay manyağı adam böyle bir hatayı nasıl yapar diye düşünüyordum haha
Eyvallah hocam. Yinede bazen gözden kaçırdığım şeylerde oluyor çeşitli objeler üzerinde çalışırken, iş bittikten sonra farkına vardığım hatalı çalışmalarım da oldu baya.

Bu kısmı bu işlere meraklı arkadaşlar için yazıyorum:

Bu konularda 4A Games'de çalışan bir Senior 3D sanatçının makalesini okumuştum, şöyle bir tavsiye veriyordu 3D asset sanatçılarına: Sizler her tipten oyun için (veya film için) her türden çevre ve obje yapan insanlar olduğunuz için gerçek dünyadaki malzemeleri, o malzemelerin çalışma prensiplerini ve fabrikasyon süreci ile alakalı özelliklerini gözlemleyip öğrenin. Çünkü bir mekanizmanın gerçek hayatta nasıl çalışıp nasıl üretildiğini bilirseniz, modellerken de gerçekte var olan özelliklerini gözden kaçırmadan ekleyebilirsiniz.

Bu da bu işe başlamak isteyen her hevesli insanın aklında bulunsun o yüzden yazdım. Örneğin, bir silahın nasıl çalıştığını, iç - dış balistik özellikleri, mekanizmaya ait tasarımsal özellikler ve hatta kullanım alanı gibi detayları bilirseniz, modellerken de her özelliği mantığa uygun şekilde kafadan ekleyebilirsiniz. Çünkü her detayı google resimlerine bakarak görmek mümkün olmuyor, akıldan bir şeyleri bilmek ya da çok yakın tahminlerde bulunmak gerekiyor. Her obje için geçerlidir, gerçek dünyayı gözlemlemek gerekiyor yani.




K
KASAP1910
dün (2793 mesaj)
Tebriklre hocam elinize sağlık,gerçekten çok başarılı




G
GuardianN-
dün (3857 mesaj)



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.