Efsane olmuş. Özellikle Metro serisindeki AK-47 modellemesini çok severim. Bunu da koy Metro'ya oyna. Siyah olması ayrı bir güzellik katmış. Eline koluna sağlık.
Verdiğinizi bilgiler için çok teşekkürler hocam. Photoshop'tan devam edeyim o zaman. Tutorial videolarını izlemeye başlamıştım, sizin önerilerinizi de not aldım. Tavsiyelerinizi kesinlikle dikkate alacağım.
dh hatunu konusunda da evet, kafaya koydum. Onu yapana kadar durmayacağım.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MehmetNY -- 14 Ocak 2021; 16:50:47 >
Estağfirullah hocam işinde ortalama düzeyde bir adamım sadece, asıl inceleyip eleştirenlere benim teşekkür etmem lazım. Sen başlasan misliyle daha iyisini yaparsın zaten.
@hagi10best Modellemeler için: 3DS Max ve ZBrush birincil. SpeedTree ve Marvelous Designer ikincil. İkincil olanlara her defasında ihtiyaç duymuyorum yani projeye göre.
Kaplama ve shader işleri için: Substance Designer, Substance Painter, Photoshop ve Rizom UV. Render - Bake - Post efekt gibi işlerde: Marmoset Toolbag, After Effects ve xNormal.
Eğer gerçek zamanlı render almayacaksam Vray. Oyun motoruna gerek duyduğumda Unreal engine 4.
@srcn1905 Hayırlısı olsun hocam inşAllah biz de bir gün milletçe her bakımdan çok zengin oluruz.
Hocam Türkiye'deki gruplar genellikle yerinde çalışmak istiyorlar, bense freelance devam etmek istiyorum o yüzden genelde yabancı yerlerden alıyorum evet. En son Reflect Studios ile çalıştık örneğin, ben iş olarak yaptığım çalışmaları henüz paylaşamıyorum artstation'da çünkü gizliliğe tabî tutuluyor. Şu ana kadar hep yeni başlamış projelerden teklif geldi, yaptığım işler geliştirme aşamasındaki projelere ait.
3A oyun şirketlerine bir iş yapamadım henüz, onlar kolay kolay freelance iş vermiyorlar, verenlerinde prosedürleri var. Bi tanesinde örneğin şirketin bulunduğu şehirde ikamet edip, şirketin kendisine zimmetleyeceği bir bilgisayarda çalışma zorunluluğu vardı. Onların prosedürleri bağımsızlardan farklı. 3A projelerde çalışmak istiyorsam yurt dışına kaçmam lazım onu da birileri gel sana vize desteği verelim demediği müddetçe ben kendi kafamdan yapamam.
dh hatunu konusunda da evet, kafaya koydum. Onu yapana kadar durmayacağım.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MehmetNY -- 14 Ocak 2021; 16:50:47 >
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesajda bahsedilenler: @Do Bemol Kerim
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesajda bahsedilenler: @Galatas4ray
https://forum.donanimhaber.com/mesaj/yonlen/147362354
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesajda bahsedilenler: @Metal-Gear
Bu mesajda bahsedilenler: @Galatas4ray
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Kaplama ve shader işleri için: Substance Designer, Substance Painter, Photoshop ve Rizom UV. Render - Bake - Post efekt gibi işlerde: Marmoset Toolbag, After Effects ve xNormal.
Eğer gerçek zamanlı render almayacaksam Vray. Oyun motoruna gerek duyduğumda Unreal engine 4.
@srcn1905 Hayırlısı olsun hocam inşAllah biz de bir gün milletçe her bakımdan çok zengin oluruz.
Bu mesajda bahsedilenler: @hagi10best , @srcn1905
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
@Metal-Gear
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesajda bahsedilenler: @Metal-Gear
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesajda bahsedilenler: @general4242
Bir de AAA oyun için falan mi uretiyorsunuz?
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesajda bahsedilenler: @Metal-Gear
3A oyun şirketlerine bir iş yapamadım henüz, onlar kolay kolay freelance iş vermiyorlar, verenlerinde prosedürleri var. Bi tanesinde örneğin şirketin bulunduğu şehirde ikamet edip, şirketin kendisine zimmetleyeceği bir bilgisayarda çalışma zorunluluğu vardı. Onların prosedürleri bağımsızlardan farklı. 3A projelerde çalışmak istiyorsam yurt dışına kaçmam lazım onu da birileri gel sana vize desteği verelim demediği müddetçe ben kendi kafamdan yapamam.
Bu mesajda bahsedilenler: @general4242