Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
74
Cevap
0
Tıklama
129
Öne Çıkarma
Cevap: Özel Modifiyeli AK-47 [Oyun Assetleri] (4. sayfa)

A Ambarad
2 ay (4006 mesaj)
Efsane olmuş. Özellikle Metro serisindeki AK-47 modellemesini çok severim. Bunu da koy Metro'ya oyna. Siyah olması ayrı bir güzellik katmış. Eline koluna sağlık.




M MehmetNY
2 ay (993 mesaj)
Verdiğinizi bilgiler için çok teşekkürler hocam. Photoshop'tan devam edeyim o zaman. Tutorial videolarını izlemeye başlamıştım, sizin önerilerinizi de not aldım. Tavsiyelerinizi kesinlikle dikkate alacağım.

dh hatunu konusunda da evet, kafaya koydum. Onu yapana kadar durmayacağım.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MehmetNY -- 14 Ocak 2021; 16:50:47 >


D Do Bemol Kerim
2 ay (1134 mesaj)
Karekodu okuttum hiçbir şey çıkmadı hocam olmamış. Bu sayfaya yönlendirseydin keşke, güzel detay olurdu


Bu mesaja 1 cevap geldi.

M Metal-Gear Konu Sahibi
2 ay (2456 mesaj)
Aha bir açık daha keşfedildi. Hiç aklıma gelmedi böyle bir fikir, gelseydi de muhtemelen modern warfare'ın sayfasına yönlendirirdim.




Bu mesajda bahsedilenler: @Do Bemol Kerim

G Galatas4ray
2 ay (4272 mesaj)
Senin yanında hamallık bile yapılır sıfr bu işi öğrenmek için🤣


Bu mesaja 1 cevap geldi.

M Metal-Gear Konu Sahibi
2 ay (2456 mesaj)
Estağfirullah hocam işinde ortalama düzeyde bir adamım sadece, asıl inceleyip eleştirenlere benim teşekkür etmem lazım. Sen başlasan misliyle daha iyisini yaparsın zaten.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Galatas4ray

G Galatas4ray
2 ay (4272 mesaj)
Bizde bişeler yapıyoruz.Buda benim eserim😃İyi bir tasarım ayarlarsan yaparı😃
https://mobile.donanimhaber.com/mesaj/yonlen/147362354


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Metal-Gear

M Metal-Gear Konu Sahibi
2 ay (2456 mesaj)
Ha ben bunu gördüm forumda beğeni vermiştim hatta öne çıksın diye, bu nick'i gözüm nereden ısırıyor diyordum bende.




Bu mesajda bahsedilenler: @Galatas4ray

M MarjinaL_Kedi
2 ay (5356 mesaj)
hk g3 yap askerlik anılarım depresdi


Bu mesaja 1 cevap geldi.

H hagi10best
2 ay (1054 mesaj)
Eline sağlık harika olmuş dostum. Modelleme ve kaplama programların ile render motorunu paylaşma şansın var mıdır?




S srcn1905
2 ay (858 mesaj)
İyi de bizde bu objeleri görüntüleyecek ekran yok, ekran alacak para yok. Oyuna dönüştüğünde kaldıracak bilgisayar yok, bilgisayarı alacak para yok





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


M Metal-Gear Konu Sahibi
2 ay (2456 mesaj)
@hagi10best Modellemeler için: 3DS Max ve ZBrush birincil. SpeedTree ve Marvelous Designer ikincil. İkincil olanlara her defasında ihtiyaç duymuyorum yani projeye göre.

Kaplama ve shader işleri için: Substance Designer, Substance Painter, Photoshop ve Rizom UV. Render - Bake - Post efekt gibi işlerde: Marmoset Toolbag, After Effects ve xNormal.

Eğer gerçek zamanlı render almayacaksam Vray. Oyun motoruna gerek duyduğumda Unreal engine 4.

@srcn1905 Hayırlısı olsun hocam inşAllah biz de bir gün milletçe her bakımdan çok zengin oluruz.




Bu mesajda bahsedilenler: @hagi10best , @srcn1905

E emrahcey
2 ay (1695 mesaj)
Böyle başlıklar öne geçmeli...harika olmuş.




G general4242
2 ay (5250 mesaj)
Reis sen bu yeteneklerinden para kazanmiyordun sanki? Artik azminin ve yeteneklerinin karşılığını almayı düşünüyor musun


Bu mesaja 1 cevap geldi.

F FeaRLe$$
2 ay (21 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: MarjinaL_Kedi

hk g3 yap askerlik anılarım depresdi
Birebir aynı fikirdeyim hocam, bu reisimiz, "H&K G3A3" yapabilirse çok güzel olur
@Metal-Gear





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Metal-Gear

M Metal-Gear Konu Sahibi
2 ay (2456 mesaj)
Çok şükür hocam akıyor son 1 yıldır çılgın gibi Allah bereket versin.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @general4242

G general4242
2 ay (5250 mesaj)
Turk sirket mi yabanci mi merak ettim
Bir de AAA oyun için falan mi uretiyorsunuz?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Metal-Gear

M Metal-Gear Konu Sahibi
2 ay (2456 mesaj)
Hocam Türkiye'deki gruplar genellikle yerinde çalışmak istiyorlar, bense freelance devam etmek istiyorum o yüzden genelde yabancı yerlerden alıyorum evet. En son Reflect Studios ile çalıştık örneğin, ben iş olarak yaptığım çalışmaları henüz paylaşamıyorum artstation'da çünkü gizliliğe tabî tutuluyor. Şu ana kadar hep yeni başlamış projelerden teklif geldi, yaptığım işler geliştirme aşamasındaki projelere ait.

3A oyun şirketlerine bir iş yapamadım henüz, onlar kolay kolay freelance iş vermiyorlar, verenlerinde prosedürleri var. Bi tanesinde örneğin şirketin bulunduğu şehirde ikamet edip, şirketin kendisine zimmetleyeceği bir bilgisayarda çalışma zorunluluğu vardı. Onların prosedürleri bağımsızlardan farklı. 3A projelerde çalışmak istiyorsam yurt dışına kaçmam lazım onu da birileri gel sana vize desteği verelim demediği müddetçe ben kendi kafamdan yapamam.




Bu mesajda bahsedilenler: @general4242
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.